Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CA a problem z naciagnieciem sprezny.


Recommended Posts

Witam.

 

Mam taki problem. Kupilem daawno temu M15A4 ClassicArmy. Odrazu przy zakupie zostal zainstalowany tuning lvl I z AsgShopu. I mankament tkwi w tym ze na batce 8,4 2000mah Intellecta swiezo naladowanej w ogóle nie strzela. Tylko te "Tyk" "Tyk" samą prace silnika słychac. Sprobowalem na bateri 9,6 1400 mah także intellecta.. to samo. Z ciekawosci podlaczylem 8,4 1100 mah od stockowego chinola (AK) to samo. W koncu dorwalem sie do batki 10,8 2000mah Firefoxa. Krótka seria i cya.. to samo. Wymienilem silnik na P&Jowski i o dziwo na 9,6 juz ruszylo ładnie tylko strasznie szybko padaja mi batki. Dzisiaj padła po naprawde cienkim strzelaniu same Semi aczkolwiek 3-4 razy krótka seria.

 

I co teraz?

Proszę o pomoc.

 

pzDr.

Link to post
Share on other sites

Możliwe. Jeżeli to styki to gwarancja nie unikniona. A właściwie jak powinna dzialac replika CA przy sprezynie m110 bateri 8,4 i stockowym silniku?

Powinno śmigac. Mam 8,4 1800 mAh + lvl I by ASG Shop + stockowy silnik CA i nigdy nie miałem tego typu problemów. Gwara i po sprawie.

Link to post
Share on other sites

Zauważ że masz stałą kolbę, a baterie na ogniwach Large są znacznie bardziej wydajne od mini...

U mnie Mp5 (stock) z M110, na 8,4V 1500mAh nie daje rady...

 

 

Ja mam trochę inne pytanie:

- Czy jak mam w kolbie wtyk duży a baterie z wtykiem małym i używam przejściówki, to może powodować iż kable przy baterii się nagrzewają ?

 

Replika G&P

Link to post
Share on other sites

Moja kolej. Może być złe podkładkowanie. Każdemu się może zdarzyć, nawet chłopakom z ASGSHOP. Co do styków możesz to sam sprawdzić. Wyjmij silnik i zmierz rezystancję na kablach przy wciśniętym spuście. Nie powinna przekroczyć 1 ohma.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli jest problem ze złym podkładkowaniem to wyciągnij gb z gnata i srubokrętem sprawdź czy ruszają wogóle zębatki. Na początku z mniejszym oporem potem ze stopniowo większym. Spróbował bym też zmienić silnik na jakiś systemy lub ics'a.

Link to post
Share on other sites

Panowie z AsgShopu pisali że wykluczają silnik ponieważ jest on przeznaczony także do bardzo mocnych tuningów. No ale nic. Replika już u nich jest na stercie kartonów albo dopiero przyjedzie. Więc pożyjemy zobaczymy.

 

Ps. Jak już będę miał spowrotem to opisze gdzie diabeł siedział. ;P

Link to post
Share on other sites

Panowie z AsgShopu pisali że wykluczają silnik ponieważ jest on przeznaczony także do bardzo mocnych tuningów. No ale nic. Replika już u nich jest na stercie kartonów albo dopiero przyjedzie. Więc pożyjemy zobaczymy.

 

Ps. Jak już będę miał spowrotem to opisze gdzie diabeł siedział. ;P

 

Napisz, napisz :) Ale powiem Ci, że to silnik - chyba, że masz faktycznie jakiś inny niż stockowy CA Torque UP. Mam taki i wiem jak blado wypadają jego magnesy w porównaniu z ICS T3000 ;)

Link to post
Share on other sites

Słuchajcie, mam podobny problem.

Robiłem transplantacje bebechów ze szkieletu CA do DFa, wypodkładkowałem, sprawdziłem każdy element, nasmarowałem - podłączam silnik i tylko "tyk,tyk" :( Zaznaczam że silnik stockowy działa, w tej konfiguracji dawał radę (M110, BU Systemy, zębatki oryginalne, 9,6V 1900mAh)... Smaru ilość odpowiednia, nie za dużo, nie za mało. Sprawdzałem już z 200 razy każdą zębatkę, tłok, okablowanie. Opory w normie na każdym odcinku.

 

Co to może być?:(

Link to post
Share on other sites

Jeżeli stokowy działał w takim konfigu, a ten drugi nie działa, to chyba jasne?

 

@nockeer: U mojej Żonki silnik CA stokowy ciągnie springa 120 systemy podpartego na łożyskach z dwóch stron, bata 8.4v i ROF koło 16-18 k/s (dobra bata jest na ogniwach RC, ale nadal 8.4V), za to okablowanie woła o pomstę do nieba. Kablami będę się u niej bawił przed Tomaszowem, po wymianie mogę podać ROF jaki będzie u siebie miała.

Link to post
Share on other sites

Zakładałem sprężynę 120 w czasach eksperymentów i głębokiej niewiedzy, więc 'tyk tyk' mogło być (a raczej jestem tego pewny) spowodowane zbyt dużymi oporami w samym zespole zębatek. Jako, że doświadczenie większe i silnik CA dalej mam to podepnę go raz jeszcze do tego springa 120 :)

Edited by nockeer
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...