AlamoHT Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Witam. Mam taki problem. Kupilem daawno temu M15A4 ClassicArmy. Odrazu przy zakupie zostal zainstalowany tuning lvl I z AsgShopu. I mankament tkwi w tym ze na batce 8,4 2000mah Intellecta swiezo naladowanej w ogóle nie strzela. Tylko te "Tyk" "Tyk" samą prace silnika słychac. Sprobowalem na bateri 9,6 1400 mah także intellecta.. to samo. Z ciekawosci podlaczylem 8,4 1100 mah od stockowego chinola (AK) to samo. W koncu dorwalem sie do batki 10,8 2000mah Firefoxa. Krótka seria i cya.. to samo. Wymienilem silnik na P&Jowski i o dziwo na 9,6 juz ruszylo ładnie tylko strasznie szybko padaja mi batki. Dzisiaj padła po naprawde cienkim strzelaniu same Semi aczkolwiek 3-4 razy krótka seria. I co teraz? Proszę o pomoc. pzDr. Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Gwarancja. Prawdopodobnie gdzieś masz za dużo opór. Quote Link to post Share on other sites
AlamoHT Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 A w czym może jeszcze tkwic problem? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Otwierałeś sam GB ? Quote Link to post Share on other sites
AlamoHT Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Nie. Ale jakies tam pojęcie mam. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Nie o to chodzi , zastanawiałem się czy coś w GB zile nie złożyłeś ale jak nie otwierany do ta opcja odpada , silnik też , skoro wymieniłeś , stawiam na to : http://www.wmasg.pl/artykuly/warsztat/3/cz...nie_stykow/123/ Quote Link to post Share on other sites
AlamoHT Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Możliwe. Jeżeli to styki to gwarancja nie unikniona. A właściwie jak powinna dzialac replika CA przy sprezynie m110 bateri 8,4 i stockowym silniku? Quote Link to post Share on other sites
Side Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Możliwe. Jeżeli to styki to gwarancja nie unikniona. A właściwie jak powinna dzialac replika CA przy sprezynie m110 bateri 8,4 i stockowym silniku? Powinno śmigac. Mam 8,4 1800 mAh + lvl I by ASG Shop + stockowy silnik CA i nigdy nie miałem tego typu problemów. Gwara i po sprawie. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Zauważ że masz stałą kolbę, a baterie na ogniwach Large są znacznie bardziej wydajne od mini... U mnie Mp5 (stock) z M110, na 8,4V 1500mAh nie daje rady... Quote Link to post Share on other sites
homik666 Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Może śruba silnikowa za mocno dokręcona ?? :killer: Quote Link to post Share on other sites
AlamoHT Posted April 5, 2009 Author Report Share Posted April 5, 2009 Nie nie. Kręciłem już śrubą. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Zauważ że masz stałą kolbę, a baterie na ogniwach Large są znacznie bardziej wydajne od mini... U mnie Mp5 (stock) z M110, na 8,4V 1500mAh nie daje rady... Ja mam trochę inne pytanie: - Czy jak mam w kolbie wtyk duży a baterie z wtykiem małym i używam przejściówki, to może powodować iż kable przy baterii się nagrzewają ? Replika G&P Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Moja kolej. Może być złe podkładkowanie. Każdemu się może zdarzyć, nawet chłopakom z ASGSHOP. Co do styków możesz to sam sprawdzić. Wyjmij silnik i zmierz rezystancję na kablach przy wciśniętym spuście. Nie powinna przekroczyć 1 ohma. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Jeżeli jest problem ze złym podkładkowaniem to wyciągnij gb z gnata i srubokrętem sprawdź czy ruszają wogóle zębatki. Na początku z mniejszym oporem potem ze stopniowo większym. Spróbował bym też zmienić silnik na jakiś systemy lub ics'a. Quote Link to post Share on other sites
nockeer Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Stockowy silnik CA jest słabiutki - wsadziłem sprężynę 120 i też robił tylko 'tyk, tyk' przy okazji orając zęby na tłoku. Kupiłem ICSa T3000 i problem się skończył. Nawet 140 bez zająknięcia ciągnie. Quote Link to post Share on other sites
AlamoHT Posted April 18, 2009 Author Report Share Posted April 18, 2009 Panowie z AsgShopu pisali że wykluczają silnik ponieważ jest on przeznaczony także do bardzo mocnych tuningów. No ale nic. Replika już u nich jest na stercie kartonów albo dopiero przyjedzie. Więc pożyjemy zobaczymy. Ps. Jak już będę miał spowrotem to opisze gdzie diabeł siedział. ;P Quote Link to post Share on other sites
nockeer Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Panowie z AsgShopu pisali że wykluczają silnik ponieważ jest on przeznaczony także do bardzo mocnych tuningów. No ale nic. Replika już u nich jest na stercie kartonów albo dopiero przyjedzie. Więc pożyjemy zobaczymy. Ps. Jak już będę miał spowrotem to opisze gdzie diabeł siedział. ;P Napisz, napisz :) Ale powiem Ci, że to silnik - chyba, że masz faktycznie jakiś inny niż stockowy CA Torque UP. Mam taki i wiem jak blado wypadają jego magnesy w porównaniu z ICS T3000 ;) Quote Link to post Share on other sites
Lodyga Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Słuchajcie, mam podobny problem. Robiłem transplantacje bebechów ze szkieletu CA do DFa, wypodkładkowałem, sprawdziłem każdy element, nasmarowałem - podłączam silnik i tylko "tyk,tyk" :( Zaznaczam że silnik stockowy działa, w tej konfiguracji dawał radę (M110, BU Systemy, zębatki oryginalne, 9,6V 1900mAh)... Smaru ilość odpowiednia, nie za dużo, nie za mało. Sprawdzałem już z 200 razy każdą zębatkę, tłok, okablowanie. Opory w normie na każdym odcinku. Co to może być?:( Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Jeżeli stokowy działał w takim konfigu, a ten drugi nie działa, to chyba jasne? @nockeer: U mojej Żonki silnik CA stokowy ciągnie springa 120 systemy podpartego na łożyskach z dwóch stron, bata 8.4v i ROF koło 16-18 k/s (dobra bata jest na ogniwach RC, ale nadal 8.4V), za to okablowanie woła o pomstę do nieba. Kablami będę się u niej bawił przed Tomaszowem, po wymianie mogę podać ROF jaki będzie u siebie miała. Quote Link to post Share on other sites
nockeer Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 (edited) Zakładałem sprężynę 120 w czasach eksperymentów i głębokiej niewiedzy, więc 'tyk tyk' mogło być (a raczej jestem tego pewny) spowodowane zbyt dużymi oporami w samym zespole zębatek. Jako, że doświadczenie większe i silnik CA dalej mam to podepnę go raz jeszcze do tego springa 120 :) Edited April 19, 2009 by nockeer Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.