Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 G&P wymiana podzespołów gearboxa


Recommended Posts

Szukam ,czytam i nie mogę znależć odpowiedzi na moje pytania ,bardzo proszę o pomoc, a do rzeczy

 

1.wymieniając sprężyne w wyżej wymienionej replice na guarder SP120,jak ją włożyć (z jednej stony ma zwoje o węższym skoku ,mają być od strony prowadnicy czy od strony tłoka)

 

2.głowica tloka ,dla mnie trochę lichutka (jeśli wymienić to na aluminiową,aluminiową z łożyskowaniem,czy na jakąś z tworzywa i jakiej firmy byłaby dobra)

 

3.tlok ,jak dla mnie ten biały z trzema metalowymi zębami wyglada solidnie ,czy też mieć go na uwadze

 

4.komora hop-up, z poczytanych tematów wymiana na King Armsa,czy zostawić stockową G&P z niebieskimi zębatkami

 

oczywiście mam już preckę i gumkę systemy ,wypodkładkowałem zębatki ,wymieniłem okablowanie i chce to wreszcie poskładać do kupy dlatego bardzo proszę o odpowiedzi na moje pytania

Link to post
Share on other sites

sp120 możesz spokojnie wsadzić bez wymiany żadnej z części. Czasami widuję założone gęstym uzwojeniem na prowadnicy, czasami odwrotnie. Ja wsadzam gęstym uzwojeniem w stronę tłoka. Może robię błąd, może nie - nie wiem.

Jeśli chcesz wsadzić inną głowicę, to aluminiową łożyskowaną, lub cały zestaw cichych głowic systemy. Ja bym zostawił stockową głowicę.

Komora KA ponoć najlepsza. Ja bym wymienił. W m16 SPR/A komora gp słabo mi kręciła.

Link to post
Share on other sites

sp120 możesz spokojnie wsadzić bez wymiany żadnej z części. Czasami widuję założone gęstym uzwojeniem na prowadnicy, czasami odwrotnie. Ja wsadzam gęstym uzwojeniem w stronę tłoka. Może robię błąd, może nie - nie wiem.

 

Kardynalny błąd, ośmiele się powiedzieć. Po to sprężyny mają nieregularny zwój, aby wsadzać je gęstrzym uzwojeniem na prowadnice. Kultura pracy GB wzrasta, sprężyna oddaje lepiej energie. Niby bez różnicy, a jednak.

Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie jesli chodzi o komorę King Armsa ,wszyscy ją chwalą ,tylko jedno mnie dziwi ,posiada ona dodatkowe uszczelnienie przy połączeniu gerboxa (mały oring) i przy połączeniu z magazynkiem (także mały oring) i tu pytanie

 

Jaki jest sens uszczelniać komore z gearboxem (skoro ten nie jest sczelnie zamknięty) i jaki sens uszczelniać z magazynkiem skoro i on nie jest szczelny ,

 

a samo najważniejsze uszczelnienie jest pomiędzy dyszą gumką komorą i lufą(pomijając oczywiście tłok cylinder głowice z dyszą bo nie to mnie teraz interesuje)

 

Może mi ktoś to sensownie wytłumaczyć (bo jesli jest jak myśle to może nie warto płacic za KA )

Link to post
Share on other sites

Myslisz się Kolego, sporo powietrza ucieka właśnie na połaczeniu GB z komorą, tam gdzie jest ten oring. Poza tym, nie płacisz za te 2 origni, jak założyłem mitycznego KA to mi majtki opadły. Jakość wykonania na najwyższym poziomie, jak też i spasowanie i szczelność.

Link to post
Share on other sites

AnRku to Ty się mylisz. Przy dobrze dobranym zestawie żadne powietrze nie ma prawa uciekać poza uklad gumka/dysza.

Ja polecam by kolega zanim zacznę zmieniać komory sprawdził jakie będzie miał osiągi na stockowej. I jeszcze magiczne słowo "spasowanie"... Spasować to można jak się czyta takie wypowiedzi.

Tak samo powietrze uciekające do maga. Skąd się bierze ta magia w niektórych zestawach, ze jak kulka stanie w lufie to tłok jest łapany w 1/3 lub mniejszej części skoku? Bo powietrze nie ucieka. Kropka.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...