Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4SO DBoyi - usterka za usterką


Recommended Posts

Wystrzelałem z broni około 2k kulek w przeciągu 2 dni, z czego tylko raz się zacięła kulka między podajnikiem a lufą. Drugiego dnia gdy prubowałem puścić krótką serię na auto z silnika wydobył się nieprzyjemny dla uszu "bzyk" (jak przy "podkręconej" golarce). Powtarzał się on przy każdej próbie strzału czy na semi, czy auto . Rozkręciłem dziada żeby zobaczyć co jest nie tak. Wyjmując gearboxa zobaczyłem że tłok utknął w tylnej pozycji. Zabrałem się więc za rozkręcenie gb (musi być ten pierwszy raz). Wszystko nagle wystrzeliło jak to przy napiętej sprężynie. Znalazłem odpowiedni schemat i skręciłem wszystko do kupy jak powinno być odblokowując sprężynkę). Trudu sprawiła mi tylko blokada dolnej zębatki, którą wypychała żabka na której się opiera, tak że nie jestem pewien czy dobrze siedzi. Po skręceniu wszystkiego do kupy na safe przy mocniejszym pociągnięciu spustu ten dalej przechodzi (aczkolwiek jest opór). W każdym razie silnik dalej "bzyczy", grzeje się, a jak zaglądne do rękojeści widać że coś się iskrzy. Emeczka chodziła na baterii 9,6 2000 firefoxa (mam nadzieje że nie za mocna na tą replike) Bardzo proszę o pomoc i rady co zrobić w tej sytuacji. Nie mam gwarancji. Pozostaje jedynie płatny serwis, lub zakupienie nowej repliki (tym razem z pewnego źródła i już na pewno nie chinol)

Edited by goroth84
Link to post
Share on other sites

Czy wszystkie zębatki były całe i nie starte? Czy tłok był w całości? Czy masz pewność, że żadne badziewie nie dostało się do gb? Czy go smarowałeś, czy jest poprawnie wypodkładkowany? Czy silnik jest poprawnie dociśnięty? Czy jak silnik "bzyczy" to się kręci, czy to tylko krótkie dźwięki brzmiące jakby silnik nie miał siły ruszyć? Czy grzeje sie tylko silnik? Czy te 2k kulek było wystrzelonych głównie na auto?

Link to post
Share on other sites

Może silnik ma za dużo luzu przez co wpada w wibracje uderzając o ścianki !

Bądź poszły zębatki, polecam serwis niech zobaczą co nie tak jak ci wycenią to przemyślisz czy opłaca ci się naprawiać czy kupić nową :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Właśnie rozkręciłem drugi raz gb nasmaruje i upewnie się 10x że wszystko jest ok zanim skręce. Zębatki w środku ok, tłok cały. W środku nie było żadnych niepowołanych ciał. Właśnie oglądałem filmik jak powinny być podkładkowane zębatki tak że się zastosuje, ale prawdopodobnie było ok. Silnik się kręci i dziwnie "bzyczy" do tego jakby wydzielał więcej ciepła i coś się iskrzyło, ale to przy złożonym. Bateria, ani przewody się nie grzeją. Te kulki to tak pół na semi, pół na auto, jeśli strzelałem na auto to tylko krótkie serie. Zrobiłem głupio że rozkręciłem zanim sprawdzić, czy czasem silnik się nie obluzował, aczkolwiek i tak tłok utknął w tylnej pozycji tak jak pisałem i pasowało odblokować...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Włożyłem prawidłowo złożony gearbox. Postrzelałem trochę i znów problem z tłokiem w tylnej pozycji... Silnik ok. Prawdopodobnie wypadł kiedyś z trybów zębatki jako że strzelałem wówczas na ciągłym. Po naprawieniu znów tłok utkwił z tyłu i tylko "szczeka", próbując się poruszyć przy naciskaniu spustu. Nie wiem do czego się nadaje ten karabin i co w nim ewentualnie zmienić by problem się nie powtarzał.

Proszę po raz kolejny o pomoc...

Link to post
Share on other sites

Wymień sprężyne.

 

SP120 Guardera da radę. U mnie też był problem z zacinającym się tłokiem, wymieniłem springa i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby tłok utkwił z tyłu.

Spodkładkuj jeszcze zębatki to już cud miód :-P

 

P.S: eMeczka hula na 8,4. Na 9,6będzie bdb ROF ; ]

Link to post
Share on other sites

gorth84... na pewno dokreciles silnik ? moim zdaniem zarowno zacinki i piszczenie sa wina zlego zdystansowania silnika . Proponuje rozebrac gb wsadzic wszystko za wyjatkiem sprezyny dokrecic chwyt silnikowy i krecic sruba , ta od spodu chwytu do momentu w , ktorym silnik bedzie chodzil najciszej . Pozdrawiam

 

Sorry za koncowki .

Link to post
Share on other sites

Silnik myśle że już dobrze wyregulowany. Tym razem batka się wyczerpała.

Żeby dobrze poużywać muszę wymienić ładowarke (stockowa) i drut który producent wsadził zamiast uczciwej sprężyny. To przez to nawet mocna bateria traci na mocy i nie daje rof-a takiego jak powinna dawać

Link to post
Share on other sites

znaczy się w moim casv wymieniłem wszystko z bebechów , natomiast największy postęp jeśli chodzi o ROf dały łożyska nabyłem te http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1389 , następnie nabyłem cylinder , dokładnie ten http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=626 . Reszta bebechów nie wiele wniosła , ale najbardziej pomogła Dysza systemowska jeżeli chodzi o zasięg http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1306 , boyowska dysza po prostu jest nieszczelna . Gumka to naprawdę podstawa w tej replice a za nią idzie dobry dystanser typu H . Te części + Torge up elementa chodzą u mnie na sprężynie m130 i 9.6 3600 sanyo , przebieg ok. 30 000 na szkielecie brak śladów z użycia prowadnica stockowa również służy . Wbrew pozorom z tego chińczyka można wiele wycisnąć .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...