Marcinek83 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Witam. Mam dylemat, ponieważ chce w mini M249 Para P&J uzyskać 500FPS przy szybkostrzelności min. 20k/s Oto moja propozycja: Silnik:http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=3311 Zębatki http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3316 Sprężyna M150 Bore Up już jest, tłok JBU alu+ stal. I w związku z tym mam pytanie: Czy silnik da radę? Na zębatkach z większym przełożeniem nie powinien się męczyć? Czy silnik za jakiś czas nie będzie zwalniał? ( przykład High Speed Systemy ) Aku. 11,1 4Ah Li-po, kable 3,5mm. Proszę o konkrety. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Silnik w teorii może dać rade, ale jest dedykowany do max M120, zębatki pomogą, ale w praktyce wyjdzie kaszana... Ja u siebie w AK na zębatkach ITU przy M150 Guardera na lipo 11,1V 2800mAh 30C, mam ok 14/sec. ITU ma przełożenie zbyt wysokie, żeby mieć większą szybkostrzelność... Do tego zębatki STU i silnik najlepiej z magnesami neodymowymi (PJ) lub inne markowe ale o zwiększonym momencie obrotowym. Twój Li-pol ma wydajność prądową 15C? Ewentualnie Spreżyna M140, przy bore upie powinno być 500fpsów. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 12, 2009 Author Report Share Posted April 12, 2009 Tak 15C. na M140 z jakimi zębatkami? TU? Bo tak było by chyba najlepiej + silnik turbo 3000 ICS, powinno być 15k/s Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Na M140 powinny być STU, TU mogą nie wytrzymać przy takiej sprężynie i wyższym rofie. Czyli wydajność stałą pakietu masz rzędu 60A, impulsowego ok 80A. Na Ics'ie powinno być nieźle. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Nie lepiej dać Magnuma, Lipo 11,1 jakieś 20C-25C, Mosfeta i np double torque upy promyka do M140? Albo Life 13,2? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 13, 2009 Author Report Share Posted April 13, 2009 Ale widziałeś jak to strzela czy to tylko spekulacja? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Mam taka konfigurację w L1A1 i bez mosfeta z hamulcem miałem na 11,1V 4400 20C bursta na singlu przy M150. Quote Link to post Share on other sites
Gzu Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Podłącze się pod temat. Czy ten silnik da zadowalający rof(15-18 k/s) przy następującym zestawie: - 9,6v 1500 mAh na ogniwach wysokoprądowych Batimexu - zębatki STU systemy - spring M130 - kable modelarskie 2,5 mm, mosfet, bezpiecznik Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 22, 2009 Author Report Share Posted April 22, 2009 Aku. mam li-po 4000mAh 11,1V 20C Uwierz że to wystarcza. STU systemy do M130? Na stockowych pięknie śmiga Kable mam ciut grubsze :) MOSFET nie potrzebny przy takich kablach . Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Marcienk83 ja na twoim miejscu zmieniłbym tłok. Ten aluminowy JeBudU jest ze ciężki i zbyt masywy przez co rof wysoki rof będzie trudny do uzyskania, a przy dużej szybkostrzelności rozwali ci boxa od środka bo będzie napierdzielać jak młot udarowy. Chyba ze masz głowice tłoka wyciszoną ale to i tak większa masa, większy pęd, większa siła i większe naprężenia w boxie. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Marcienk83 ja na twoim miejscu zmieniłbym tłok. Ten aluminowy JeBudU jest ze ciężki i zbyt masywy przez co rof wysoki rof będzie trudny do uzyskania, a przy dużej szybkostrzelności rozwali ci boxa od środka bo będzie napierdzielać jak młot udarowy. Chyba ze masz głowice tłoka wyciszoną ale to i tak większa masa, większy pęd, większa siła i większe naprężenia w boxie. Widziałeś Ty na oczy GB od M249? Chyba nie... Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 na żywo nie. Ale widziałem co robi ten tłok na v3 przy dużym rofie Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 22, 2009 Author Report Share Posted April 22, 2009 Nie, nie ujadę :F Zważ sobie tłok JBU i DF. A tak ogólnie to N/C Quote Link to post Share on other sites
habib Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ten silnik nie uciągnie nawet m120, a jak już działa to żre kupę prądu. Zębatka na wale silnika nie trzymała. Musiałem pilnikiem zrobić miejsce dla zębatki z wcięciem. U mnie na m110 się grzeje niemiłosiernie, także odpuszczam, są lepsze silniki... Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 23, 2009 Author Report Share Posted April 23, 2009 Ale jaki silnik? Stockowy? Czy ten w temacie bo sam już nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
habib Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 A sorry, oczywiście chodziło mi o silnik z tematu, Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 29, 2009 Author Report Share Posted April 29, 2009 (edited) Zmieniłem zębatki na I.T.U. silnik został stock A&M (jeszcze) z tego co zauważyłem to R.O.F. spadł diametralnie na M150 Guarder ale jaki to ma kop :strach: nie chciało mi się mierzyć, na oko jakieś 10 k/s więc bardzo mało, jak chrono dojdzie to się zobaczy. Zauważyłem że diody czerwone nie zapalają się podczas strzelania a migają lekko, natomiast zielone jak świecą tak świecą więc aku. jest dużo mniej obciążony. Myślę żeby zakupić do tego ICS Turbo 3000, ktoś wie może jak na tym przełożeniu uda się uzyskać na nim lepszy R.O.F. ? Edited April 29, 2009 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Na ITU będzie ciężko, ja bym brał magnuma zamiast T3000. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 29, 2009 Author Report Share Posted April 29, 2009 (edited) Ma większy moment obrotowy? Żeby tego nie klepać w 2 tematach, poprzedni http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=19780&st=180 Szkoda mi trochę ładować w minimi tyle pieniędzorów ( ale jak trzeba to trzeba ):F Do w sumie z tym się nie biega bo kolana od tego bardzo bolą :F Chce to zorbić przyzwoicie ale też nie wpakować za dużo pieniędzy w tuning, jest ponad 500Fps yyy konfiguracja: Bore Up CA Tłok JBU Zębatki G. I.T.U. Sprężyna główna M150 Guarder Aku. Li-Po 4000mAh (naprawdę 3Ah) 15C 11,1V Okablowanie 3,5mm Łożyska 8mm Stock Silnik stock Teraz potrzebuję żeby było chociaż 15k/s i będę szczęśliwy Silnik Turbo 3000 ICS miałem wcześniej, R.O.F. był znośny ale na aku. Ni-Cd w granicach 12k/s Sumując: to na I.T.U. pewnie będzie też z 12k/s Bądź tu mądry i pisz wiersze :( A coś takiego: http://www.allegro.pl/item622040739_silnik...ebatka_g_p.html Może się wygłupiłem ale może na tym będzie z 15k/s Edited April 29, 2009 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.