Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jak zwiększyć rof?Pomocy


Recommended Posts

mam mały problem.Ostatnio kumpłem sobie Zębatki STU CA.mam sprężyne 120 Guarder,prowadnice łożywkowaną,tłok poliwęglanowy,BU Guarder i Silnik HI-TORQUE - Typ długi - CA Oraz baterie 10,8 V 3300 G&P.Jestem bardzo zadowolony z tych zębatek bo teraz mogę napiągnąć sprężyne na 8,4 ale na batce 10,8 chcę osiągnąć wysoki rof.Co wpakować??Napiszę jeszcze że to jest m4 a więc na auto prawie cały czas czepie.

Link to post
Share on other sites

No z tego co wiem to zębatki torque up zmniejszają rof, ale odciążają gb. Logiczne więc, że masz mniejszy rof, bo te zębatki mają takie przełożenie. Morał ? Chcesz większy rof korzystaj z zębatek o normalnym przełożeniu. Ewentualnie: dobre podkładkowanie, łożyska kulkowe.

Link to post
Share on other sites

Właśnie że na % tego nie pisałem poprostu się spieszyłem.Sorki za błędy.To że te zębatki zmniejszają rof to akurat wiem.mam pewien pomysł.Czy np.jak użyję jakiś silnik High Speed i tą batke 10,8V 3300 G&P to powinno być ok??Albo Systeme Magnum lub Turbo??

Link to post
Share on other sites

Ogólnie to m120 jest tą granicą przy której cokolwiek z "High Speed" w nazwie (a zwłaszcza zębatki), niestety odpada. Silnik jeszcze da radę ale przy takim napięciu będzie się niezmiernie męczył. Moim zdaniem niepotrzebnie pakowałeś aż klasę STU do m120. Tu spokojnie wystarczyłyby zębatki TU lub nawet zwykłe. Tym bardziej biorąc poprawkę na baterię jaką posiadasz. Moja opinia jest taka: Jesli już masz te STU, jeśli masz tę POTĘŻNĄ baterię (a 10,8 3300 to już nie przelewki) to wpakuj m140 i miej świat w dupci. Rofu nie zyskasz ale wykorzystasz potencjał jaki daje Ci ten zestaw. Bo prawda jest taka, ze przesadziłeś z zębatkami i batką ale jak już je masz to ciesz się życiem (i mocą) ;-) .

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Tak...

Wywal bezpiecznik, wstaw M120 i batkę 10,8 V :roll:

 

A potem nic jak tylko sie cieszyć kosztami naprawy np. zniszczonego silnika (w razie spięcia bez bezpiecznika) lub kupnem szkieletu GB z powodu pęknięcia (mi poszedł sie paść GB CA na 8,4V i m120. więc przy 10,8 i auto rof przyda sie pękającemu GB jak nic) :wink:

 

Jak chcesz zwiększyć ROF to w grę wchodzi:

- silnik

- kable niskooporowe

- batka silniejsza (np. 9,6V)

- downgrade do m100-110

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Witam sprawa załatwiona.Rof jest według mnie za..bisty.Sprawa była prosta.Wymieniłem tylko zębatke silnikową na tą zwykłą XYZ(czy jakoś tak,ta chińska).Nie wiem dlaczego tak się stało ale mnie to cieszy że już jest wszystko ok.Może to przez ten szkielet JG.Napewno z jakimś firmowym szkieletem będzie wszystko chodziło cacy ale nie mam teraz siana na to.O pękający szkielet się nie boje bo mam w pogotowi nowy wzmocniony także JG 3 gen.teraz mam takie pytanko.Czy jak wymieniłem zębatke silnikową na zwykłą to czy ten zestaw nadal jest STU czy nie??mi się wydaje że tak bo na batce 8,4 1100mAh chodzi przy sprężynie 120(Rof na auto jest mizerny ale pojedyńczym strzelam).Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...