marek1988 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 mam mały problem.Ostatnio kumpłem sobie Zębatki STU CA.mam sprężyne 120 Guarder,prowadnice łożywkowaną,tłok poliwęglanowy,BU Guarder i Silnik HI-TORQUE - Typ długi - CA Oraz baterie 10,8 V 3300 G&P.Jestem bardzo zadowolony z tych zębatek bo teraz mogę napiągnąć sprężyne na 8,4 ale na batce 10,8 chcę osiągnąć wysoki rof.Co wpakować??Napiszę jeszcze że to jest m4 a więc na auto prawie cały czas czepie. Quote Link to post Share on other sites
Mykpykcyk Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Mało co zrozumiałem. Na % to pisałes?:P Wyciągnąć bezpiecznik albo wsadzić lepsza baterie. Tylko żeby Ci to nie eksplodowało. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 No z tego co wiem to zębatki torque up zmniejszają rof, ale odciążają gb. Logiczne więc, że masz mniejszy rof, bo te zębatki mają takie przełożenie. Morał ? Chcesz większy rof korzystaj z zębatek o normalnym przełożeniu. Ewentualnie: dobre podkładkowanie, łożyska kulkowe. Quote Link to post Share on other sites
marek1988 Posted April 18, 2009 Author Report Share Posted April 18, 2009 Właśnie że na % tego nie pisałem poprostu się spieszyłem.Sorki za błędy.To że te zębatki zmniejszają rof to akurat wiem.mam pewien pomysł.Czy np.jak użyję jakiś silnik High Speed i tą batke 10,8V 3300 G&P to powinno być ok??Albo Systeme Magnum lub Turbo?? Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Proste ,a genialne. Wywal bezpiecznik. Tadam? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 (edited) Ogólnie to m120 jest tą granicą przy której cokolwiek z "High Speed" w nazwie (a zwłaszcza zębatki), niestety odpada. Silnik jeszcze da radę ale przy takim napięciu będzie się niezmiernie męczył. Moim zdaniem niepotrzebnie pakowałeś aż klasę STU do m120. Tu spokojnie wystarczyłyby zębatki TU lub nawet zwykłe. Tym bardziej biorąc poprawkę na baterię jaką posiadasz. Moja opinia jest taka: Jesli już masz te STU, jeśli masz tę POTĘŻNĄ baterię (a 10,8 3300 to już nie przelewki) to wpakuj m140 i miej świat w dupci. Rofu nie zyskasz ale wykorzystasz potencjał jaki daje Ci ten zestaw. Bo prawda jest taka, ze przesadziłeś z zębatkami i batką ale jak już je masz to ciesz się życiem (i mocą) ;-) . Edited April 18, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Tak... Wywal bezpiecznik, wstaw M120 i batkę 10,8 V :roll: A potem nic jak tylko sie cieszyć kosztami naprawy np. zniszczonego silnika (w razie spięcia bez bezpiecznika) lub kupnem szkieletu GB z powodu pęknięcia (mi poszedł sie paść GB CA na 8,4V i m120. więc przy 10,8 i auto rof przyda sie pękającemu GB jak nic) :wink: Jak chcesz zwiększyć ROF to w grę wchodzi: - silnik - kable niskooporowe - batka silniejsza (np. 9,6V) - downgrade do m100-110 pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
marek1988 Posted April 20, 2009 Author Report Share Posted April 20, 2009 Witam sprawa załatwiona.Rof jest według mnie za..bisty.Sprawa była prosta.Wymieniłem tylko zębatke silnikową na tą zwykłą XYZ(czy jakoś tak,ta chińska).Nie wiem dlaczego tak się stało ale mnie to cieszy że już jest wszystko ok.Może to przez ten szkielet JG.Napewno z jakimś firmowym szkieletem będzie wszystko chodziło cacy ale nie mam teraz siana na to.O pękający szkielet się nie boje bo mam w pogotowi nowy wzmocniony także JG 3 gen.teraz mam takie pytanko.Czy jak wymieniłem zębatke silnikową na zwykłą to czy ten zestaw nadal jest STU czy nie??mi się wydaje że tak bo na batce 8,4 1100mAh chodzi przy sprężynie 120(Rof na auto jest mizerny ale pojedyńczym strzelam).Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Nie. To juz nie jest STU. Zauważ, ze zębatka silnikowa chińska ma więcej zębów niż STU. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.