Luiz1812 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Witam Posiadam replikę mp5sd5 ca b&t i od pewnego czasu karabin zamiast strzelać wydaje dźwięki piłowania silniczkiem gdzieś w gearboxie - tak jakby silniczek był niedociśnięty. Zauważyłem po rozkręceniu że głowica silniczka (tam gdzie są zęby) wypadła z nasady i ni jak nie da się jej z powrotem przykręcić. Jest tam imbusik taki malutki ale nawet po mocnym dokręceniu gdy włożę silniczek w gearbox samoczynnie pod wpływem nacisku zębatek się rozluźnia i zsuwa się ku górze co powoduje nie zazębianie się silniczka i zębatek. W GB jest wszystko ok bo 2 x sprawdzałem. Wrzucę później fotki żeby było jaśniej...Możliwe że oprócz imbusika coś jeszcze trzyma tę głowicę, ale gdzieś to zgubiłem? proszę o pomoc... pisałem w pośpiechu więc jak trudne do zrozumienia to sory ;] Quote Link to post Share on other sites
MaCiEjOoS Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 źle wypodkładkowany GB przez co zębatka silnikowa jest lekko "odchylona" i silniczek trze o zębatkę Przynajmniej ja miałem taka dolegliwość Quote Link to post Share on other sites
wally Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Maciejos - masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego? Luiz - możesz próbować założyć zębatkę na gorąco, (choć jak już raz się poluzowała zębatka na silniku to już raczej pracować dobrze nie będzie) albo kupić jakiś silnik na allegro lub w komisie. Quote Link to post Share on other sites
Luiz1812 Posted April 20, 2009 Author Report Share Posted April 20, 2009 Na pewno nie da się tego zamocować jakoś? może jakieś pomysły? ja już próbowałem kilku rzeczy...może jest jakiś klej do metali ? :P poniżej daje fotkę do silniczka: http://img129.imageshack.us/my.php?image=bild0097.jpg Quote Link to post Share on other sites
raku Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Mojemu kumplowi się zrobiło podobnie. Dał silnik do Pana Rysia, a ten wyczarował co nieco :) Pisałem do niego, to podobno zeszlifował końcówkę ośki, wyczyścił kalafonią, nasunął zębatkę, przerwę między tym kikutkiem a ośką wypełnił klejami typu płynny metal, a końcówkę zalutował. Przyłączam się do poprzednika, sprawdź podkładkowanie gearboxa, żeby na przyszły raz tego uniknąć, jeżeli to jest powód zepsucia tego silniczka oczywiście :)| Pozdrawiam Raku Quote Link to post Share on other sites
Luiz1812 Posted April 20, 2009 Author Report Share Posted April 20, 2009 ok wielki dzięki tak zrobię :D:D a te podkładki to powinna być jedna nad zębatką i jedna pod? Quote Link to post Share on other sites
MaCiEjOoS Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Fakt, mój błąd źle to odczytałem. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Raku tylko jest jeden problem ;-). On ma już zeszlifowaną ośkę silnika, bo ma zębatę od CA ze śrubką ;-). Musiałbyś dokładnie obejrzeć oś silnika, jeżeli jest nienaruszona (nie widać jakiś owali, itp, itd) lekko podszlifować w stożek tą śrubę która to dociska i koniecznie dać coś hamownego na gwint tej śrubki przed skręceniem (albo jakiś preparat locktite`a, a w ostateczności supergluta). Jeżeli jest za mocno zjechana ośka, to niestety żeby się nie męczyć najlepsza jest wymiana silnika ;-). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.