Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z silniczkiem


Recommended Posts

Witam

Posiadam replikę mp5sd5 ca b&t i od pewnego czasu karabin zamiast strzelać wydaje dźwięki piłowania silniczkiem gdzieś w gearboxie - tak jakby silniczek był niedociśnięty.

Zauważyłem po rozkręceniu że głowica silniczka (tam gdzie są zęby) wypadła z nasady i ni jak nie da się jej z powrotem przykręcić. Jest tam imbusik taki malutki ale nawet po mocnym dokręceniu gdy włożę silniczek w gearbox samoczynnie pod wpływem nacisku zębatek się rozluźnia i zsuwa się ku górze co powoduje nie zazębianie się silniczka i zębatek. W GB jest wszystko ok bo 2 x sprawdzałem. Wrzucę później fotki żeby było jaśniej...Możliwe że oprócz imbusika coś jeszcze trzyma tę głowicę, ale gdzieś to zgubiłem? proszę o pomoc...

 

pisałem w pośpiechu więc jak trudne do zrozumienia to sory ;]

Link to post
Share on other sites

Maciejos - masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego?

 

Luiz - możesz próbować założyć zębatkę na gorąco, (choć jak już raz się poluzowała zębatka na silniku to już raczej pracować dobrze nie będzie) albo kupić jakiś silnik na allegro lub w komisie.

Link to post
Share on other sites

Mojemu kumplowi się zrobiło podobnie. Dał silnik do Pana Rysia, a ten wyczarował co nieco :) Pisałem do niego, to podobno zeszlifował końcówkę ośki, wyczyścił kalafonią, nasunął zębatkę, przerwę między tym kikutkiem a ośką wypełnił klejami typu płynny metal, a końcówkę zalutował.

 

Przyłączam się do poprzednika, sprawdź podkładkowanie gearboxa, żeby na przyszły raz tego uniknąć, jeżeli to jest powód zepsucia tego silniczka oczywiście :)|

 

Pozdrawiam Raku

Link to post
Share on other sites

Raku tylko jest jeden problem ;-). On ma już zeszlifowaną ośkę silnika, bo ma zębatę od CA ze śrubką ;-). Musiałbyś dokładnie obejrzeć oś silnika, jeżeli jest nienaruszona (nie widać jakiś owali, itp, itd) lekko podszlifować w stożek tą śrubę która to dociska i koniecznie dać coś hamownego na gwint tej śrubki przed skręceniem (albo jakiś preparat locktite`a, a w ostateczności supergluta). Jeżeli jest za mocno zjechana ośka, to niestety żeby się nie męczyć najlepsza jest wymiana silnika ;-).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...