Babiq Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Witam, chcialbym mojego stoka wzmocnic do 450 fpsow. Co musialbym wymienic ?. Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 (edited) To Cie powinno się przydać : http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=42458&st=0 Edit: Sorry , nie doczytałem marki . Daj : M120 guarder BU CA/Guarder Edited April 26, 2009 by przemek10 Link to post Share on other sites
Babiq Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 Co myslicie o tej usludze ? http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=2864 Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Strasznie drogo... Borek + zębatki elementa + dobry akumulator i sprężyna . Myślę ,że wyszło by taniej . Link to post Share on other sites
Babiq Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 Czyli : Guarder - Zestaw BoreUp do M4 Guarder - Sprężyna SP120 Zebatki dokupie Element - 300% Torque, ale to jak moje stokowe padna ;). Batke mam lipo 7.4 moze by tak 11 wsadzic ? Link to post Share on other sites
Ari Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 kup lepiej bore up i sprezyne firmy SYSTEMA Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Chyba zapomnieliście, że ten GB od toptecha ma dziurkę w cylindrze na górze i podobno ten blowback obniża znacznie moc tzn ma m120 coś ok 370. Polecam: http://www.wmasg.pl/zbrojownia/elektryczne...rbine_top_tech/ Pozdrawiam Wojdatuz Link to post Share on other sites
Babiq Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 To juz sam nie wiem ;/ Link to post Share on other sites
seger Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 zebyś nadal miał blo back musisz wiercic cylinder. wg mnie nie ma sensu tuningowac tej repliki. 370fps starcza na dobra zabawę w zupełności a jak pęknie ci szkelet to nie robią chyba zapaswych takich poniewaz jest to v2 modyfikation :) Link to post Share on other sites
Babiq Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 Mialem w rekach ten model zrobiony na 450 i jest to mozliwe bez wiercenia. Wszystko dzialalo. Zapomnialem tylko co ona miala wymienione dokladnie. Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Mialem w rekach ten model zrobiony na 450 i jest to mozliwe bez wiercenia. Wszystko dzialalo. Zapomnialem tylko co ona miala wymienione dokladnie. :wink: :wink: :wink: Generalnie to już lepiej wysłać na ten tuning toptecha... pewnie taniej wyjdzie Link to post Share on other sites
seger Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 ale blow back jest zasilany z głównego cylindra wiec musi byc otwór w nim. Link to post Share on other sites
Jarhead1991 Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 (edited) ale blow back jest zasilany z głównego cylindra wiec musi byc otwór w nim. Nie prawda.Powietrze z glownego cylindra zasila maly tloczek ktory znajduje sie nad GB i to on cofa zamek.Pozniej powietrze z tego malego tloczka spowrotem trafia do cylindra glownego,bez znaczących strat mocy. Tu masz wszystko wyjasnione Edited April 28, 2009 by Jarhead1991 Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 NO tak, ale żeby trafiło do małego cylinderka musi być dziurka w dużym... I jak widać są PEWNE straty w prędkości początkowej, w ogóle nie wiem czy jeśli sprężanie nie jest większe tamta sprężynka nie powinna być mocniejsza... Ja bym się tam nie bawił - ale poczytaj na zagranicznych forach albo popytaj w temacie o tej broni jeśli takowy jest. Pozdrawiam Wojdatuz Link to post Share on other sites
seger Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Nie prawda.Powietrze z glownego cylindra zasila maly tloczek ktory znajduje sie nad GB i to on cofa zamek.Pozniej powietrze z tego malego tloczka spowrotem trafia do cylindra glownego,bez znaczących strat mocy. Tu masz wszystko wyjasnione no to powiedz ty mi jakim cudem jest drugi cylinder zasilany :) ? z pierwszego cylindra :P nawet jak jest opis na portalu repliki i jest wybebeszona ona to widac otwór w cylindrze ale oprczó tego jeszcze z tyłu cylindra są "płetwy" stabilizujace cylinder. wiec z bore up do tego ciezko lub kombinowania jak kon pod górę sporo... Link to post Share on other sites
Antol Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Nie ten dział, zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts