Oshii9 Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Witam! Przeszukałem forum w poszukiwaniu info na temat repliki Colta m4 ze Zbrojowni, nic nie znalazłem na jej temat, więc pytam... Czy ktoś może skusił się na tą replikę i mógłby coś o niej powiedzieć? Ogólnie wiadomo, Boyi to nie najlepsza firma, jednak zastanawiam się czy po tym jak zajęła się nią zbrojownia nie byłaby warta zainwestowania w nią. Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 19, 2009 Author Report Share Posted May 19, 2009 Widziałem w Zbrojowni, że ta eMka stała się aktualnym bestsellerem(:D), więc może jednak ktoś mógłby coś o niej skrobnąć? Opłacał się zakup? Quote Link to post Share on other sites
MrHK Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 To Zbrojownia jest dystrybutorem Colt`a :strach: ? Jak chodzi o tą śmieszną Emkę Boia bez rączki transportowej to ten: Wszystkie elementy zamontowane w replice produkowane są przez czołowych producentów, takich jak Systema, Guarder, ICS, Element. tekst powoduje że lepiej jak sam zupargrajdujesz tą replikę. Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 19, 2009 Author Report Share Posted May 19, 2009 Śmieszna-nie śmieszna, kwestia sporna. Niektórzy lubią z "kaloszem" w łapach biegać... Wyrwałeś zdanie całkiem z kontekstu. Przeczytaj całość dokładnie i połącz to logiczną całość "Replika w wersji custom posiada wiele wzmocnionych cześci Gearboxa oraz dodatkowych modyfikacji wykonanych przez serwis Zbrojowni: - kierunkowa, łożyskowana głowica tłoka - sprężyna dostosowana do wymagań użytkownika - łożyskowana prowadnica sprężyny - metalowe łozyska 7mm (w zależności od wyboru sprężyny ślizgowe lub kulkowe) - stalowe zębatki z czterema zapadkami przeciwpowrotnymi - skorygowanie podkładek pod zębatkami - przesmarowanie - sprawdzenie oraz przestrzelenie repliki - testy na chronometrze (wraz z wydrukiem pomiarów). Wszystkie elementy zamontowane w replice produkowane są przez czołowych producentów, takich jak Systema, Guarder, ICS, Element." Tak gdybyś dalej nie łapał- chodzi o to, że ich serwis wymienia części GB z Boyi'owskich na jakieś porządne a zdanie, które zacytowałeś wymienia tylko producentów nowych części. Tak więc na przyszłość polecam przeczytać pooowoooliii i postarać przemyśleć sens CAŁOŚCI zdania a nie czepiać się pojedynczych zdań. Co do "zupagrajdowania" (...bez komentarza...), to wolę powierzyć to komuś, kto się na tym dobrze zna, sam nie czuję się jeszcze na siłach, żeby samemu to robić. Nadal czekam na kogoś, kto będzie w stanie powiedzieć coś konkretnego na temat owej repliki. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 (edited) Ja nie powiem nic konkretnego na temat TEJ konkretnej repliki, ale trochę się bawiłem przez ostatni rok tego typu chińskimi replikami i z góry odradzam. Customowanie chińskiej repliki markowymi częściami i robienie z niej hybrydy jest po pierwsze nieopłacalne, a po drugie ryzykowne. Co do części elementa, bo chyba o to chodziło MrHK, to zależy co to za części. Nie są najgorsze i np. prowadnica sprężyny nie musi być wykonana w kosmicznej technologii systemy. Niemniej lepiej postawić kumplowi flaszkę za tuning niż się bawić w takie "nie-wiadomo-co" repliki. Takie moje zdanie. Pozdrawiam. EDIT: A boyi niegdyś to był koszmar. Nie wiem na ile się zmienili i nie wiem też z której serii wypatrzyłeś sobie replikę, ale nic dobrego nie wróżę... Edited May 20, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
MrHK Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 (edited) Tak czy siak wolałbym wiedzieć co siedzi w mojej replice. A zupargrajdujesz Było specjalnie. Edited May 20, 2009 by MrHK Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 22, 2009 Author Report Share Posted May 22, 2009 wiesz, Viamortis, masz rację chyba. Może faktycznie nie byłoby jakiejś tragedii, może trafiłbym tak, że replika posypie się na dzieńdobry. Fakt faktem, lepiej wstrzymać się jeszcze, dozbierać pieniążków i kupić coś porządniejszego i powoli udoskonalać. MrHK- jak chcesz wiedzieć co siedzi w tamtej replice to po pierwsze przeczytaj dokładnie jej opis na stronie Zbrojowni, po drugie napisz do chłopaków i zapytaj się, na pewno wymienią ci wszystko zgrabnie i dokładnie co poszło do wymiany i na części którego producenta. Specjalnie, niespecjalnie- uśmiałem się strasznie, dzięki za to :D Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Miałem taką replikę tylko stockową bez upgrade i szczerze odradzam pierwsze co to spust wyskoczył po 2 miesiącach użytkowania a potem już się to działo ciągle a po jakimś pół roku poszła głowica cylindra a za nią już cała reszta GB. Teraz mam PJ16 i jak na razie polecam. Quote Link to post Share on other sites
Oshii9 Posted May 24, 2009 Author Report Share Posted May 24, 2009 No i fajnie! Dzięki za pomoc Konrad. Jeśli takie rzeczy dzieją się na stock'u, to wątpię czy jakikolwiek tuning pomoże (chyba że cały GB się wymieni na coś porządnego a to bez sensu) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.