Belliar Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Witam Byłem w sobote na strzelance. I nagle (no po serii około 30kulek) środek przestał strzelać. Tak jakby poprostu bateria padła. Jednak to nie było to. Gdy podłaczałem nowa baterie nadal nie było reakcji. Pomyślałem, że poprostu zebatka sie zacięla i silnik nie miał siły jej dociągnąć. Wróciłem więc do domu, rozkręciłem i naciągnąłem ręcznie. Jednak przy następnej próbie strzału znowu nie dociągał do końca (dokładnie jeden zapadki na zębadce brakuje.) Zmieniłem więc na chwile slinik, i co prawda działał on, ale rof w porównaniu z jego madczynnym karabinem byl 100x większy (gdzie wcześniej oba były porównywalne na polu bitwy). Nie wiem już teraz czego to wina.Dostałem także podpowiedz, ze może mosfet się spalił, jednak średnio chce mi się wierzyć. Prosze o pomoc. Czy może to poprostu wina silnika, czy coś w gearboxie sie spindoliło? a moze wszystko naraz. Jak myślicie? Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Sprawdź mosfet, kiedy karabin mi przestał strzelać też myślałem że to niemożliwe - a jednak. Przełączyłem kable na tradycyjny "wiring" i poszło - spalony mosfet. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Ale kolega zmienił tylko silnik i poszło. Ja bym obstawiał nadwęglone styki albo coś w ten deseń. Albo też możliwe, że przegrzałeś silnik. Magnesy w silniczkach w aegach bardzo łatwo rozmagnesować przez przegrzanie. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Mosfet jak by sie spalił to nie oddał byś strzału. Możliwe że ułamał się styk kabla od strony silnika. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Też nie sądzę. Jakby się styk ułamał to Kolega by zauważył raczej przy wpinaniu innego silnika. A mosfety najczęsciej palą się w pozycji otwartej, często i gęsto biorąc ze sobą do diabła baterie. Quote Link to post Share on other sites
Belliar Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 Dostałem także podpowiedz, ze mogło coś w srodku gearboxie sie pizdnąć, typu jakaś luźna część albo coś w ten deseń. I mogło to by mieć racje bytu bo ten drugi silnik jest troche silniejszy. sprawdzę jeszcze mosfet na 100% i wtedy napisze. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Ale kolega zmienił tylko silnik i poszło. Ja bym obstawiał nadwęglone styki albo coś w ten deseń. Albo też możliwe, że przegrzałeś silnik. Magnesy w silniczkach w aegach bardzo łatwo rozmagnesować przez przegrzanie. Nie, spaliłem 4 sztuki, żaden nie zepsuł akumulatora. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Systemowskie z mechaboxów, które u mnie były, co do sztuki zniszczyły baterie. A z definicji przy mechaboxie tanich baterii się nie używa :-F . Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Ale kolega nic nie pisze o mechaboksie ;p Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.