Czugi Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Witam,znalazłem ten filmik na youtubie, u mnie dzieje się dokładnie to samo: Zmieniłem tłoczek bo w starym ułamał się ząbek, złożyłem karabinek, pierwsze naciśnięcie spustu i tłoczek stanął na samym końcu,rozebrałem gearbox ustawiłem wszystko cacy i znowu to samo i tak kilka razy i mam już dosyć...Pomocy,wie ktoś może co jest grane? Pozdrawiam wszystkich. Quote Link to post Share on other sites
SpiderD Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 na SEMI dzieje się podobnie ? sprawdzałeś styki ? Quote Link to post Share on other sites
Czugi Posted June 20, 2009 Author Report Share Posted June 20, 2009 obojętnie czy na semi czy na auto,dzieje się to samo... Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 (edited) Replika, konfiguracja GB i czy był grzebany (m.in. podkładkowanie, wymiana palca, itp.)? EDIT: No i najważniejsze: jaka bateria i z jakim przebiegiem? Edited June 20, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Miałem podobny problem jak wstawiłem m130 i prowadnicę łożyskowaną do m120 . Po prostu tłok nie był w stanie cofnąć się już dalej . Quote Link to post Share on other sites
Czugi Posted June 20, 2009 Author Report Share Posted June 20, 2009 dzięki wszystkim,dałem go do serwisu jakiś czas temu żeby wymienić zębatki na wzmocnione( jeszcze wtedy nie grzebałem w gearbox'ie bo się bałem że coś popsuje:) i coś dziwnie dużo podkładek na wsadzali,wyrzuciłem te co mi jakoś nie pasowały i hula:) jeszcze raz dzięki,pozdro dla wszystkich!!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.