Drakiva Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 (edited) Moja replika to CM.036a na stockowym silniczku było wszystko ok. Chciałem zwiększyć rofa,a więc zainwestowałem w silniczek G&P m120 High Speed. Po podpięciu silniczka strzela 12k/s (na pj było 11 k/s) wywaliłem 300 kulek serią,semi. Świeżo naładowana batka padła(niema nigdzie zwarcia!) no dobra mówie leżała,to sie rozładowała. Załadowałem batkę podpinam leci seria i nagle włączam semi niemoze uciągnąć (tłok w tylnej pozycij)grzeje się wszystko. No to wymieniłem połowe okablowania (tą przy gb,natomiast zostawiłem starą z body do kolby wraz z bezpiecznikiem). No dobra zaczął strzelać tylko styki sie grzeją w kostkach. Co zrobić :poddanie: HELP!Może batka zasłaba i niedaje rady naciągać stąd grzeją sie styki?Aha batka to 8,4v 1100mah stock. Edit:Aha teraz ciągnie 14k/s Edited June 26, 2009 by Drakiva Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Na "stock'owym silniczku", którym był P&J? Zresztą nie dziw się, że sama wymiana silnika nie dała kosmicznego ROF'a, jak shimming,smarowanie, sprężyna (M130/M135?) dalej jest stock'owa. Quote Link to post Share on other sites
Drakiva Posted June 26, 2009 Author Report Share Posted June 26, 2009 Shimming-niestety gb niemoge rozebrać (gwarancja),natomiast smarowanie widać w środku smar. Tak stockowy to był PJ. Podobno w cymach te 430 fps jest przez pierwsze pare tyś. kulek,ja wystrzeliłem coś koło 8k,wiec ubita lekko powinna być. Ja mam problem z grzejącymi się stykami,rof później pomyśle natomiast napjpierw,żeby styki sie niegrzały. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 (edited) Założyłeś nowy silnik to go wyreguluj, powinno pomóc. Masz spory problem z przelewaniem myśli "na papier" mały kolego, albo jesteś zwykłym leniem, nie wiem, pewnie jedno i drugie. PS. Co do smarowania, to mam na myśli porządny smar, a nie tą wazelinę, którą Chińczycy ładują do dżirboksa łyżkami. W stock'u są silniki P&J? Od kiedy? Edited June 26, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Drakiva Posted June 26, 2009 Author Report Share Posted June 26, 2009 Taki mały to nie jestem 1.93m wzrostu :P,leń owszem,aczkolwiek szukałem takiego przypadku na forum i to co pisało to zrobiłem i nic nie dało. Przelać to na papier jest owszem ciężko,ale staram się:P. Od kiedy są silniki pejota w cymach?nie wiem,ja go miałem. Regulowałem silnik i jest w najodpowiedniejszej pozycji,ale styki nadal się grzeją,nawet jak z semi strzele z 4 razy to styki są ciepłe. Może być bateria zasłaba? W poniedziałek poszukam jakiegoś elektrycznego sklepu kupie 2 wtyki koysho i wymienie reszte okablowania. Zobaczymy Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Silnik G&P nie doda Ci szybkostrzelności przy tak twardej sprężynie jaka jest w cm036. Jeśli się nie mylę to ta replika ma około 440 fps. Silnik G&P kończy swe możliwości (przy fabrycznym przełożeniu), na porządnej sprężynie m120. Czyli około 400 fps. Krótko mówiąc silnik G&P jest zwyczajnie słaby. Nie ma "cugu" jaki oferuje Ci silnik PeJota. Było się zapytać wcześniej. :-F Dokonałeś zupełnie chybionej inwestycji. Przykro mi. :cry: Quote Link to post Share on other sites
kozak9 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Silnika ma swoje maksimum obrotów przy takim napięciu. Jeśli chcesz mieć większego RoF'a to kup baterię o wyższym napięciu (albo zmień zębatki na takie o mniejszym przełożeniu i włóż sprężynę o mniejszej twardości). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.