Milek Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Witam serdecznie! Mianowicie mam problem z ww modelem. Dość często zacina się w pozycji maksymalnie naciągniętej sprężyny. Myślałem, że batka nie daje rady, wymieniłem, i to samo :killer: Trzeba ją rozbierać i puścić tą zapadkę żeby tryba się nie cofały. Już nie wiem co robić, proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Jeżeli tłok zostaje w tylnej pozycji to przyczyn może być kilka. Między innnymi: *sprężyna o zbyt dużej bądź małej średnicy (powoduje tarcie lub nawet klinowanie się na prowadnicy sprężyny) *źle wypodkładkowany gearbox (ostatnio dostałem na warsztat oplombowane przez Krakmana UMP [DE], w którym tak świetnie był wypodkładkowane zębatki, że nie dało się ich ruszyć palcem <lol> więc silnik trochę się nacierpiał. *za słabe napięcie baterii (czyli zalecana wymiana na o ogniwo większą) *słaby silnik (zobacz czy nie idą z niego iskry i czy magnesy mocno przyciągają małe, stalowe przedmioty) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Stawiam na to drugie, bądź sprężynę, bo już cuda z Galaksiaków wyciągałem ;-). Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Stawiam na to drugie, bądź sprężynę, bo już cuda z Galaksiaków wyciągałem ;-). Dokładnie - ja jeszcze dopowiem, że cuda w nich widziałem, ale pozostawmy to ;-). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.