Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam serdecznie! Mianowicie mam problem z ww modelem. Dość często zacina się w pozycji maksymalnie naciągniętej sprężyny. Myślałem, że batka nie daje rady, wymieniłem, i to samo :killer: Trzeba ją rozbierać i puścić tą zapadkę żeby tryba się nie cofały. Już nie wiem co robić, proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli tłok zostaje w tylnej pozycji to przyczyn może być kilka.

Między innnymi:

*sprężyna o zbyt dużej bądź małej średnicy (powoduje tarcie lub nawet klinowanie się na prowadnicy sprężyny)

*źle wypodkładkowany gearbox (ostatnio dostałem na warsztat oplombowane przez Krakmana UMP [DE], w którym tak świetnie był wypodkładkowane zębatki, że nie dało się ich ruszyć palcem <lol> więc silnik trochę się nacierpiał.

*za słabe napięcie baterii (czyli zalecana wymiana na o ogniwo większą)

*słaby silnik (zobacz czy nie idą z niego iskry i czy magnesy mocno przyciągają małe, stalowe przedmioty)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...