Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

"Miękki" spust w m16a3?


Recommended Posts

Witam.

 

 

Jak w temacie.

 

 

 

Posiadam m16a3 z Classic Army.

 

 

Niepokoi mnie pewna sprawa.Otóż kiedyś żeby strzelić gdy naciskałem cyngiel karabin strzelał już nawet nie w połowie drogi spustu.Było dobrze bo w sumie przyzwyczaiłem się do tego ile i z jaka silą muszę nacisnąć żeby strzelić.

 

 

wczoraj zorientowałem się ze muszę już praktycznie dobić językiem spustowym do końca żeby oddać strzał.

 

Tj o co mi chodzi:

 

naciskając spust 90% drogi nic.przy ostatnich 10% pojawia się lekki opór naciskam troszkę mocniej i dopiero strzela

 

 

Czy to jakaś usterka czy karabin tak ma mieć czy jeszcze co innego ???

 

 

 

Dziękuje za pomoc

Link to post
Share on other sites

Spalone styki jak nic. Kontynuuj delikatne naciskanie spustu :-F to najlepsza droga do palenia styków. Spust się naciska szybko i zdecydowanie ale co ważniejsze błyskawicznie się go puszcza. Bo iskrzenie i palenie występuje przy rozłączaniu styku.

Link to post
Share on other sites

zamiast styków masz kikuty :) leeedwo wystające kawałeczki blaszki które cud że i tak jeszcze działają. styki odstaniesz w każdym sklepie asg. stopień trudności ? zależy :P jeżeli nie rozbierałeś nigdy gb to oddaj komuś żeby to zrobił ktoś kto sie zna bo więcej możesz zepsuć niz naprawić :P

Link to post
Share on other sites

po zakupie karabinu mialem okazje otworzyc gearbox(zupelnie nie wiedzac iz jest to czynnosc raczej dla pro).czesci sie rozsypaly lecz na szczescie nie mam dwoch lewych i obejrzalem filmiki jak dziala gearbox v.2 poskladalem.dziala ale jesli wymiana stykow to drugie podejscie to mimo iz wiem jak to jednak dreszcz jest:P

Link to post
Share on other sites

gearbox otworzony:styki spustowe zadu**** smarem.odgiąłem na prosto by miały jak najszybszy kontakt z kostka,przeczyściłem woda kolońska i wytarłem do sucha.teraz reaguje idealnie i bez problemu.Dziękuje za pomoc.

 

 

 

 

Temat do zamknięcia usunięcia lub zostawienia dla pokoleń które będą miały problem jak ja.

Link to post
Share on other sites

Do wywalenia - takich problemów (czytaj tematów) jest od groma, coś al'a zacinka tłoka w tylniej pozycji. Przyczyn mogło być więcej (choć skutek ten sam), niźli przepalone styki, czy właśnie smar na stykach jak piszesz, dlatego pisałem, że nie ma co wróżyć z fusów, jak otwarcie mechanizmu to nie jest żaden problem...

 

PS. Polecam wyczyścić zębatkę tłokową z nadmiaru smaru - ona pewnie "obrzygała" styki smarem. Bolączka dżirboksa V2.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...