Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

 

Miałem nadzieję, że nie będę musiał tu pisać, ale jednak...

Dzisiaj podczas strzelania GB zaczął wydawać dziwne zgrzyty. Przestałem strzelać i stwierdziłem że może silnik źle siedzi, więc zdjąłem stopkę chwytu, rozłączyłem kable, wyjąłem, obejrzałem i złożyłem z powrotem. Po złożeniu wziąłem się za regulację silnika śrubą do regulacji, kręciłem, sprawdzałem, kręciłem ale niestety sprawdziło się w moim przypadku powiedzenie, że, jak coś za długo będziesz udoskonalał to to spi**rzysz. Jak już wydawało mi się, że jest dobrze, kręciłem dalej w nadziei, że ten chiński mechanizm może działać lepiej, niestety doszedłem do momentu w którym po naciskaniu spustu słychać było tylko ogłuszający pisk(sic!). Bałem się dalej grzebać przy tej śrubce, więc znów wyjąłem silnik, był gorący. Spróbowałem uruchomić silnik na sucho. Podłączyłem czerwony do czerwonego, czarny do tego drugiego i spięcie, że kabelki powyskakiwały z tych blaszek. Podłączyłem na odwrót to silnik się kręcił i znów spięcie. Dalej się boję grzebać. Co zrobić? Wysłać na gwarancji, czy mogę to jakoś naprawić?

 

Pozdrawiam,

 

DD

Edited by Don Drzewuu
Link to post
Share on other sites

Co rozumiesz przez 'dokręć na maska', bo jak dokręciłem na maksa(dalej się nie dało) i zrobiłem 3 obroty w drugą stronę efekt był ten sam. Mam dokręcić do momentu aż poczuję większy opór?

 

Edit: Coś mi się zdaję, że silnik się w ogóle nie kręci, wydaje ten pisk i jest permanently dead... Niech ktoś powie, że nie mam racji. Nieważne jak bym nie kręcił tą śrubką zawsze jest tak samo.

Edited by Don Drzewuu
Link to post
Share on other sites

Może zębatka silnikowa padła? A oglądałeś zębatkę osi silnika? Wyciągnij GB z chwytu i silnik, popatrz w dziurę GB (tam gdzie wchodzi silnik) czy nie jest zjechana zębatka i popatrz czy na silniku ta zębateczka mała również nie jest zniszczona w jakiś sposób. Mile widziane zdjęcia jeśli masz jakieś wątpliwości.

Link to post
Share on other sites

Zębatka osi silnika nie ma imbusa, prawda? Widziałem, a raczej słyszałem takie piski jak ludziki zmieniali zębatki osi silnika - owa zębatka ślizga się po ośce silnika. Kup sobie taką z imbusem, zeszlifuj ośkę na płasko pod tą nową zębatkę, przykręć i ciesz się życiem.

Link to post
Share on other sites

Nie ma imbusa. Zębatka jak chcę ją ręcznie obrócić to się nie ślizga a przeskakuje, mówimy o tym samym?

 

PS. A skąd zwarcie?

 

Edit: Na Specu z zębatek silnikowych po zdjęciach i opisie wnioskuję, że śrubę mocującą mają zębatki CA i Systemy, nie wiem co z G&G i G&P, mają taką śrubkę?

 

Edit2: Moja zębatka od góry ma takiego bolca, z jednej strony ściętego, a reszta okrągła.

Edited by Don Drzewuu
Link to post
Share on other sites

Jest ścięta oś silnika a samego imbusa nie ma, dziwne. Widać na fotce ściętą oś. Ktoś musiał gmyrać coś z zębatką.

 

Zębatka G&P jest mocowana na wcisk. I średnica ośi jest znacznie większa niż w CA czy Systemie.

G&G z tego co pamietam mają ściętą oś i śrubkę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...