Don Drzewuu Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 (edited) Witam, Miałem nadzieję, że nie będę musiał tu pisać, ale jednak... Dzisiaj podczas strzelania GB zaczął wydawać dziwne zgrzyty. Przestałem strzelać i stwierdziłem że może silnik źle siedzi, więc zdjąłem stopkę chwytu, rozłączyłem kable, wyjąłem, obejrzałem i złożyłem z powrotem. Po złożeniu wziąłem się za regulację silnika śrubą do regulacji, kręciłem, sprawdzałem, kręciłem ale niestety sprawdziło się w moim przypadku powiedzenie, że, jak coś za długo będziesz udoskonalał to to spi**rzysz. Jak już wydawało mi się, że jest dobrze, kręciłem dalej w nadziei, że ten chiński mechanizm może działać lepiej, niestety doszedłem do momentu w którym po naciskaniu spustu słychać było tylko ogłuszający pisk(sic!). Bałem się dalej grzebać przy tej śrubce, więc znów wyjąłem silnik, był gorący. Spróbowałem uruchomić silnik na sucho. Podłączyłem czerwony do czerwonego, czarny do tego drugiego i spięcie, że kabelki powyskakiwały z tych blaszek. Podłączyłem na odwrót to silnik się kręcił i znów spięcie. Dalej się boję grzebać. Co zrobić? Wysłać na gwarancji, czy mogę to jakoś naprawić? Pozdrawiam, DD Edited August 31, 2009 by Don Drzewuu Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Dokręć śrubę regulacji silnika - silnik, na maksa i zrób 3 obroty w drugą stronę. Quote Link to post Share on other sites
Don Drzewuu Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 (edited) Co rozumiesz przez 'dokręć na maska', bo jak dokręciłem na maksa(dalej się nie dało) i zrobiłem 3 obroty w drugą stronę efekt był ten sam. Mam dokręcić do momentu aż poczuję większy opór? Edit: Coś mi się zdaję, że silnik się w ogóle nie kręci, wydaje ten pisk i jest permanently dead... Niech ktoś powie, że nie mam racji. Nieważne jak bym nie kręcił tą śrubką zawsze jest tak samo. Edited August 31, 2009 by Don Drzewuu Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Może zębatka silnikowa padła? A oglądałeś zębatkę osi silnika? Wyciągnij GB z chwytu i silnik, popatrz w dziurę GB (tam gdzie wchodzi silnik) czy nie jest zjechana zębatka i popatrz czy na silniku ta zębateczka mała również nie jest zniszczona w jakiś sposób. Mile widziane zdjęcia jeśli masz jakieś wątpliwości. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 I nie aż 3 obroty. Mniej jeśli już. Tak z półtora. Quote Link to post Share on other sites
Don Drzewuu Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 (edited) Zębatka osi silnika wygląda na lekko "wyświeconą" ale na pewno nie jest zjechana, a zębatka silnikowa wygląda na sprawną. Pozostaje chyba tylko silnik. Edited August 31, 2009 by Don Drzewuu Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Zębatka osi silnika nie ma imbusa, prawda? Widziałem, a raczej słyszałem takie piski jak ludziki zmieniali zębatki osi silnika - owa zębatka ślizga się po ośce silnika. Kup sobie taką z imbusem, zeszlifuj ośkę na płasko pod tą nową zębatkę, przykręć i ciesz się życiem. Quote Link to post Share on other sites
Don Drzewuu Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 (edited) Nie ma imbusa. Zębatka jak chcę ją ręcznie obrócić to się nie ślizga a przeskakuje, mówimy o tym samym? PS. A skąd zwarcie? Edit: Na Specu z zębatek silnikowych po zdjęciach i opisie wnioskuję, że śrubę mocującą mają zębatki CA i Systemy, nie wiem co z G&G i G&P, mają taką śrubkę? Edit2: Moja zębatka od góry ma takiego bolca, z jednej strony ściętego, a reszta okrągła. Edited August 31, 2009 by Don Drzewuu Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Jest ścięta oś silnika a samego imbusa nie ma, dziwne. Widać na fotce ściętą oś. Ktoś musiał gmyrać coś z zębatką. Zębatka G&P jest mocowana na wcisk. I średnica ośi jest znacznie większa niż w CA czy Systemie. G&G z tego co pamietam mają ściętą oś i śrubkę. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 To by wyjaśniało czemu nie mogę zdjąć łożyska z zębatki G&P :evil: Quote Link to post Share on other sites
Don Drzewuu Posted September 1, 2009 Author Report Share Posted September 1, 2009 To wymieniać zębatkę, czy lepiej dać na gwarancję? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Wyślij na gwarę, możliwe, że coś się stało z zębatkami - ciężko stwierdzić. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Michall... My mówimy o zebatce osi silnika... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.