Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

RK-02 problemik


Recommended Posts

Witam, po ostatnich manewrach gdy wróciłem do domu chciałem zobaczyć czy batki są rozładowane. Był ten cyk-cyk silnika czyli rozładowane. Dziś po 7h godzinach ładowania obu nadal jest cyk-cyk na innych replikach batki śmigają jak nowe.

Nie wiem co mogło się stać z AKS. Może jakaś zacinka? Odczepiłem chwyt silnikowy. Silnik kręci czyli wina zębatek. Ja nigdy w GB się nie bawiłem więc jak mogę to sam spróbować naprawić? Dziękuję i pozdrawiam.

Edited by Terenowy
Link to post
Share on other sites

Stock'owa krótka, twarda sprężyna M120 i brak shimmingu - zacinka tłoka w tylniej pozycji (musisz podłączyć dobre aku 8,4V albo 9.6V i zwolnić sprężynę - stock'owe aku jest cienkie i raczej nie daje już rady).

 

PS. Możesz wyciągnąć GB, odkręcić koszyczek z silnikiem od GB i zwolnić anty reversal'a jakimś płaskim śrubokrętem - minus tego taki, że trzeba robić to ostrożnie żeby nie uszkodzić sprężynki anty reversal'a i nie pozwolić zębatkom całkowicie się obkręcić bo zębatka tłokowa uderzy tłok w dupsko.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Kolega już stwierdził, zę mocniejsza bateria nie pomogła.

 

Antyrewersal czyli zatrzask przeciwpowrotny ujrzysz, zaglądając do dziury po wyjęciu silnika. W GB zobaczysz skośne koło zębate i stykającą się z jego częścią dźwignię. Odciągnij ją szydłem i pójdzie. Potem próbuj strzelić. Jeśli się zatnie to coś w GB zdechło.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...