Terenowy Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 (edited) Witam, po ostatnich manewrach gdy wróciłem do domu chciałem zobaczyć czy batki są rozładowane. Był ten cyk-cyk silnika czyli rozładowane. Dziś po 7h godzinach ładowania obu nadal jest cyk-cyk na innych replikach batki śmigają jak nowe. Nie wiem co mogło się stać z AKS. Może jakaś zacinka? Odczepiłem chwyt silnikowy. Silnik kręci czyli wina zębatek. Ja nigdy w GB się nie bawiłem więc jak mogę to sam spróbować naprawić? Dziękuję i pozdrawiam. Edited September 6, 2009 by Terenowy Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 (edited) Stock'owa krótka, twarda sprężyna M120 i brak shimmingu - zacinka tłoka w tylniej pozycji (musisz podłączyć dobre aku 8,4V albo 9.6V i zwolnić sprężynę - stock'owe aku jest cienkie i raczej nie daje już rady). PS. Możesz wyciągnąć GB, odkręcić koszyczek z silnikiem od GB i zwolnić anty reversal'a jakimś płaskim śrubokrętem - minus tego taki, że trzeba robić to ostrożnie żeby nie uszkodzić sprężynki anty reversal'a i nie pozwolić zębatkom całkowicie się obkręcić bo zębatka tłokowa uderzy tłok w dupsko. Edited September 6, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Terenowy Posted September 6, 2009 Author Report Share Posted September 6, 2009 Ale nawet na 9,6 firefoxa nie ruszył.... Odkręciłem chwyt, i nie wiem co dalej jak ten tłok można zwolnić ;/ Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Napisałem Ci jak to zrobić - tzn. zwolnić anty reversal'a. Jeśli to nie pomoże to znaczy, że mogło posypać się któreś z łożysk lub zębatek - nie wiem, sprawdź... Quote Link to post Share on other sites
Laki Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Miałem dokładnie taki sam problem ze swoją repliką. Na standardowej baterii tak mi się działo. Zacinało się tam coś i koledzy z mocniejszymi batkami musieli mi odblkować, żebym mógł postrzelać. Proponuję ci zakup mocniejszej baterii. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Kolega już stwierdził, zę mocniejsza bateria nie pomogła. Antyrewersal czyli zatrzask przeciwpowrotny ujrzysz, zaglądając do dziury po wyjęciu silnika. W GB zobaczysz skośne koło zębate i stykającą się z jego częścią dźwignię. Odciągnij ją szydłem i pójdzie. Potem próbuj strzelić. Jeśli się zatnie to coś w GB zdechło. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.