kisiel93 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Witam, posiadam wspomnianą wyżej replikę, jednak mam z nią mały problem. Objawia się to w ten sposób że replika czasami strzela a czasami się zacina(słychać tylko jakieś kliknięcia wewnątrz). Myślałem że problem stanowi tu bateria, dlatego wymieniłem na nową od g&p, jednak problem pozostał. Rozebrałem replikę na części pierwsze, okablowanie jest w porządku. Zabrałem się za gearbox, jednak i tam nie było widać żadnych usterek(przy okazji, po złożeniu repliki zaczął on dziwnie pracować, po każdym strzale słychać jak sprężyna się rozprostowuje). Podejrzewam że winę ponosi tutaj silnik, jednak pracuje on bez zarzutu gdy nie jest podłączony do zębatek. Proszę o pomoc, gdyż nie mam kompletnie pojęcia co jest nie tak. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 (edited) Sprawdź czy nie masz zasyfionych styków smarem (profilaktycznie wyczyść je alkoholem i bawełnianą szmatką) - mówię tu o kostce stykowej, tej którą masz w dżirboksie. Co do hipotezy ze zdechniętym silnikiem - możliwe. Ja jednak uważam, że najprawdopodobniej, shimming jest biedny no i plastikowe łożyska cierne się wytarło/a po pewnym przebiegu co finalnie skutkuje złym upozycjonowaniem zębatek względem siebie i masz to co masz, stąd bateria nie pomogła. Edited October 4, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
kisiel93 Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 Rozebrałem gearbox, przeczyściłem cały układ elektryczny łącznie z płytką selektora ognia i niestety nic to nie dało. Podłączyłem baterię pod karabin i nie chciał strzelać(tylko słychać było jak coś klika w środku i kabel na odcinku akumulator- wtyk mocno się rozgrzał.) Podładowałem baterię (jakieś 4h), strzelił może ze dwa razy i znowu problem się pojawił. Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 (edited) Miałem to samo, wyczyść styki wszystkie, jak nie pomoże to wymień okablowanie CAŁE. Prawdopodobnie opory są tak duże że nie są w stanie ruszyć silnikiem , przez co grzeją sie kable. Uważaj, bo mi się wtyczki spaliły... Edited October 22, 2009 by ajgor_aa Quote Link to post Share on other sites
ireabe Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 (edited) Jeśli nie pomogło to co wyżej napisali koledzy, to znaczy że masz problem ze szczotkami w silniku. Napisz konkretnie jaki masz model mp5, albo wyślij link do ów repliki w sklepie. Silnik poza GB może ślicznie pracować, ale gdy napotyka opór- zdycha. Edited October 29, 2009 by ireabe Quote Link to post Share on other sites
Grigor123 Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 A regulacja silnika ?? Próbowałeś kręcić taką śrubką pod chwytem pistoletowym. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.