evo68 Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Witam. Nie znalazłem nigdzie rozwiązania dlatego tu piszę. Mianowicie kupiłem używaną replikę G3A3 (M15 HK33) firmy Both Elephant po wystrzeleniu jednej krótkiej serii na auto replika przestała reagować ,sprawdziłem aku w drugim aegu i wygląda ,że z aku nie jest uszkodzony. Sprawdziłem G3 na aku z drugiej repliki także nic. Dziwną rzeczą było to ,że po wystrzeleniu serii kable i aku się mocno nagrzały. Jeżeli ktoś wie w czym rzecz to prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Łukasz. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 (edited) Najprawdopodobniej regulacja silnika, podkładkowanie zębatek czyli ogólna regulacja, a może nóż jeszcze smarowanie jest o kant pupy potłuc, dlatego przepalił się bezpiecznik, czyli takie cuś: Ale nie gwarantuję, że po wymianie będzie replika działała - pewnie w wyniku przepalenia bezpiecznika, tłok utknął w tylnej pozycji przez właśnie ogólny brak regulacji - może plastikowe łożyska się wyrobiły, albo coś podobnego. Z reguły mechanizmom używanych replik potrzeba chwili uwagi - wyczyścić, nasmarować, wyregulować, ew. wymienić styrane łożyska czy uszczelki jeśli zachodzi taka potrzeba. PS. Ten ort w tytule tematu bije po oczach ;-). Edited October 18, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
evo68 Posted October 18, 2009 Author Report Share Posted October 18, 2009 Za orta przepraszam ;-) zapytam się kogoś kto zna się na elektryce bo ja nie kumam o co chodzi może się uda chociaż najbardziej mnie dziwi dlaczego jedną krótką serie wystrzeliłem a ponad kaplica. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Jinrei Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Nie wiem w sumie czy tak jest w Twoim przypadku, ale w mojej Erce śruba od silnika była niedokręcona, co spowodowało zablokowanie się zębatek i przepalenie bezpiecznika (moja batka w replice kumpla działa). Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Jak najbardziej możesz mieć rację, bo ta śruba regulacji silnika lubi się odkręcić raz na jakiś czas - w końcu od drgań dżirboksa. Stąd też pisałem o ogólnej regulacji i sprawdzeniu wszystkiego, najprościej dać do przeglądu jakiemuś kumplowi z okolicy który ma większe pojęcie o tym. Jak się takich kumpli nie ma to się wysyła do serwisu w sklepie ASG, albo do ludziów mojego pokroju ;-). Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 A ja sądzę, zę jeśli kupiłeś używana to należy jej solidny serwis zapewnić. Zapewne: Zębatki bez smaru. Zębatki źle wypodkładkowane. Źle naregulowany silnik. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Kable się nagrzały i strzelił bezpiecznik bo chyba nikt nie czyścił styków do tej pory. Trzeba je zregenerować. Ot cała filozofia. Koszt to 20-30zł w zależności gdzie oddasz. Możesz oczywiście wyregulować silnik, podkładki i przesmarować jak masz zamiar dalej z tego strzelać. Wtedy za całość wychodzi od 50-85zł. Chyba jednak lepiej będzie Ci to zrobić i sprzedać - awaryjny model to jest. Quote Link to post Share on other sites
evo68 Posted October 22, 2009 Author Report Share Posted October 22, 2009 Bardzo wszystkim dziękuje za pomoc dokładnie w replice strzelił bezpiecznik i batka się knoci także nie jest źle jeszcze raz wszystkim dziękuje. Pozdrawiam Łukasz Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.