KasliwyB_52 Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Jak wyzej. 1) Pistolet oczywiscie naoliwiony 2) magazynek szczelny 3) Po oddaniu strzalu, zacina sie w tylnej pozycji (i trzeba go sierdolnac zeby powrocil do pozycji wyjsciowej) Nie ma roznicy czy sa kulki w magu czy nie, i czy w trackie oddania strzalu wciskam przycisk zwalniacza zamka. Tak czy siak - sie zatnie. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Przed napisaniem glupiego posta, wyjmij mozg ze sloika po gerberku z lodowki... powinno pomoc... chociaz troszeczke... Quote Link to post Share on other sites
KasliwyB_52 Posted October 21, 2009 Author Report Share Posted October 21, 2009 (edited) QUOTEPrzed napisaniem glupiego posta, wyjmij mozg ze sloika po gerberku z lodowki... powinno pomoc... chociaz troszeczke... Rozumiem, ze go nie wyjales... I ze nie wiesz, czemu zamek zacina sie przy kazdym strzale... Edited October 21, 2009 by KasliwyB_52 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 rozumiem że są dwa, oba Twoje, tematy, jeden pod drugim o tym samym. Quote Link to post Share on other sites
KasliwyB_52 Posted October 21, 2009 Author Report Share Posted October 21, 2009 rozumiem że są dwa, oba Twoje, tematy, jeden pod drugim o tym samym. Nie. Tamten dotyczyl loading nozzle`a (stary temat jak swiat) - zupelnie innej usterki. Zreszta, poprosilem o zamkniecie tamtego tematu, jak i opis problemu wydaje mi sie byc zupelnie innym... Ale rozumiem, ze moze to byc mylace z mojej winy - nazwy tematu sa bardzo podobne - sorry za to (no, ale mozna bylo tez zapytac...) :-> Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Sprawdź, czy nie blokuje się na kurku. Quote Link to post Share on other sites
agamar Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Witam, Colt 1911 KJW. 1. Wystrzelone ~200 kulek 2. Nasmarowany Co kilka strzałów, blowback nie daje rady i zamek nie odskakuje do końca. Kurek zostaje w połowicznym położeniu, a pistolet jest nieprzeładowany. Po przeładowaniu ręcznym, strzela znowu kilka razy poprawnie i historia się powtarza. Wrażenie jest takie jakby przy co którymś naciśnięciu spustu wychodziły mniejsze porcje gazu... Podrzućcie proszę jakiś trop. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 sprawdź tłoczek i cylinder od BB, stan uszczelki i cylinderka. A przede wszystkim rozkręć pistolet na części pierwsze i wyczyść bo samym smarowaniem wiele nie zdziałasz. Przy okazji oglądnij mechanizm spustowo- uderzeniowy. Quote Link to post Share on other sites
agamar Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Z rozkręcania i oglądania nic mi nie wyszło. Pistolet jest na gwarancji więc go oddałem do naprawy i .... Dowiedziałem się na dzień dobry, że nie dbam o pistolet i że na pewno uszkodziłem zawór. Ludzie, 200 kulek wystrzelane w tym 2 naboje z olejem i coś zaniedbałem?!! Problem tkwi jednak w tym, że w instrukcji do pistoletu jest napisane, że należy go okresowo smarować, ale jak i czym, tego już nikt nie napisał. Serwisant powiedział mi, że prawidłowe smarowanie polega nie, na ładowaniu co jakiś czas specjalnego naboju z olejem, bo to g... daje, a na smarowaniu głowicy naboju CO2 smarem silikonowym przy każdej jego wymianie, czyli średnio co 40 kulek. Nie spotkałem się wcześniej z takim zaleceniem, więc może ktoś doświadczony mnie oświeci, co to jest za "cudo" za paręset złotych, do którego w kaburze trzeba nosić smar? Poza tym, skoro olej w nabojach nic nie daje, to po co go produkują? :wink: Pistolet odbieram za tydzień. Jeśli przyczyna była inna niż zawór napiszę dokładnie co i jak. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Pan serwisant z całym szacunkiem plecie. Smar na czubku naboju CO2 powoduje tylko tyle że nie syczy po przebiciu naboju. Niema to wiele (o ile w ogóle cokolwiek) wspólnego ze smarowaniem pistoletu. Nie musisz smarować co nabój. Wystarczy co strzelankę nasmarować to miejsce gdzie jest "kolec" przebijający nabój smarem sylikonowym ale nie takim w sprayu tylko gęstszym i nie będzie syczało (teoretycznie). Co do nie działania samego pistoletu- kombinuj. Quote Link to post Share on other sites
pietruch Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Ja w swoim colt-cie z socom geara mialem tak samo, zamek blokowal sie w srodkowej pozycji. Na poczatku zalamka :wink: ze to juz druga usterka w ciagu jednego tygodnia ale rozebralem giwere, przesmarowalem (wazeliną techniczną) w srodku cylinder i uszczelke i dziala jak marzenie :-F Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 warto wrzucić podkładkę pod spr powrotną i skorygować kształt kurka w 1911. Quote Link to post Share on other sites
pietruch Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 skorygować kształt kurka w 1911. ale po co i jak?? :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 bo czasami zdarza się że zamek mniej więcej w połowie swojego ruchu do przodu zacina się na kurku. Zamek od spodu nie jest gładki i prosty, pod koniec ma takie wystające coś lekko skośnie do płaszczyzny zamka. O to coś czasami kurek, zwłąszcza w używanym modelu lubi się zaciąć. Zaradzić temu można szlifując lekko górną krawędź kurka w ten sposób żeby się nie zacinało czyli lekko skośnie w stosunku do płaszczyzny zamka w pozycji kiedy zamek jest z tyłu (czyli kurek odciągnięty). Quote Link to post Share on other sites
pietruch Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 (edited) ah... o to chodzi u mnie nie ma tego problemu tnz zamek zachacza wracajac o kurek ale nie zatrzymuje sie. Wyjasnij jeszcze prosze, gdzie wlozyc dokladnie ta podkladke i co to da. ;-) Edited November 25, 2009 by pietruch Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Na prowadnicę. Dobrze się sprawdza rurka odpowiedniej średnicy ucięta albo dobrany o ring odpowiedniej grubości. Powoduje to mocniejsze ściśnięcie sprężyny powrotnej. W zimie nie polecam ale latem źle się bez tego strzela :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.