Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G&P MRE moja teoria spiskowa


Recommended Posts

Witam sytuacja wygląda następująco po oddaniu kilkunastu strzałów na semi replika przestała strzelać. Po przełączeniu na auto wszystko jest ok, działa jak należy. Na semi natomiast silnik próbuje naciągnąć sprężynę, słychać takie tyk....tyk. Dodam, że replika miała już ten problem i była na przeglądzie gdzie wyczyszczono styki oraz nie stwierdzono żadnych uszkodzeń i na jakiś czas pomogło. Minęło jakieś 2 tygodnie od przeglądu i sytuacja znowu się powtarza. ;/

 

Zaobserwowałem, że nie zawsze się tak "zacina" na semi więc wyjąłem maga i strzeliłem kilka razy na semi i auto, okazuje się, że gdy się tak "przycina to widać wystającą dyszę tzn po strzale wysuwa się, chowa i delikatnie wysuwa.

 

 

Czy wg mojej teorii spiskowej przyczyną tego może być zatrzask przeciw powrotny czy przyczyny szukać w selektorze a raczej w samej płytce?? :poddanie:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

@Rewolt

W obu replikach jakie mam (mp5 ICSa i m4 G&G) pojawił się w swoim czasie problem z trybem semi.

W obu przypadkach problemem okazał się styk łączników.

W ICSie spust się minimalnie zdeformował i nie umożliwiał swobonego opadnięcia kostki stykowej po wyciągnięciu jej przez przerywacz. W drugim przypadku przerywacz nie wyciagał kostki bo się za mało unosił. W obu przypadkach delikatna interwencja w geomertię kostki stykowej (spiłowanie lub doklejenie kawałka) likwidowało problem.

 

Niestety żeby znaleźc problem musisz po kolei sprawdzac każdy element "na sucho" np tylko zębatka tłokowa + styki. Jest to bardzo pracochłonne ale w końcu znajdziesz przyczynę. Mp5tkę naprawiłem po 4 dniach grzebania w gb, m4 po jakiś 6h grzebania. Musisz wykazac sie cierpliwością. Niestety w serwisach nikt nie ma czasu ani ochoty żeby poświęcic jednej replice tyle czasu i nie licz że oddając replikę do serwisu rozwiążą twój problem jeśli jest bardziej skomplikowany niż uszkodzone zębatki, tłok itp. To jest oczywiście moja opinia ale poparta na doświadczeniach.

Link to post
Share on other sites

Niestety żeby znaleźc problem musisz po kolei sprawdzac każdy element "na sucho" np tylko zębatka tłokowa + styki. Jest to bardzo pracochłonne ale w końcu znajdziesz przyczynę. Mp5tkę naprawiłem po 4 dniach grzebania w gb, m4 po jakiś 6h grzebania. Musisz wykazac sie cierpliwością. Niestety w serwisach nikt nie ma czasu ani ochoty żeby poświęcic jednej replice tyle czasu i nie licz że oddając replikę do serwisu rozwiążą twój problem jeśli jest bardziej skomplikowany niż uszkodzone zębatki, tłok itp. To jest oczywiście moja opinia ale poparta na doświadczeniach.

 

Prawda, zwyczajnie im się coś takiego nie opłaca - zbyt się cenią. Zostają w takim wypadku prywatni serwisanci, albo własny czas i wysiłek.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...