Trist Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Witam Po dzisiejszej strzelance zauważyłem ze brakuje mi już w niej mocy. Replika stockowa , nic nie było w niej robione. I tak planuje w niej zmienić: -gumkę hop-up -sprężynę preclufke (hmm jak starczy $$$ ) wiem powinienem to zrobić na początku ,ale muszę poczekać na napływ gotówki :) Możecie mi poradzić co i jak bo nie wiem jaką sprężynę mogę zamontować ,żeby nic nie popsuła. PS Nie znalazlem takiego tematu ,a jeżeli jest jakaś replika ma podobne możliwości tuningu to proszę podać mi jej nazwę :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 Mógłbym prosić o przeniesienie do poddziału "AEG/EAG I i II klasa, gazowe, sprężynowe" Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 (edited) G36C JG, cała rodzina G'iet JG, ma te same GB. Czyli w stocku powinno być 360-370. Brakło mocy powiadasz? Jak to rozumieć? Zasięg się nagle pogorszył, czy w ogóle chcesz co by lepiej niosło kulasa. Myślę, że można dać tam m120, ale równocześnie wymieniając łożyska + podkładkowanie zębatek, będzie 400 i powinno długo żyć. Do tego gumka Systemy i jak używasz kiepskich kulek to jakieś 0,25 np. G&G, będą fajne. PS. Precrurę olej, bo to i tak troszkę śmieszne, co daje na tej długości lufy. Efekt na prometheus'u czy km head'zie na tych 247mm, widać i tak tylko na auto, a finalny efekt i tak nie zwala z nóg. Edited November 29, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 (edited) Nic na szczęście nagle się jej nie stało porostu chce ,aby ''lepiej niosło kulasa" :) Sprężyny 130 nie da rady upchnąć ? :) Te łożyska maja być 6 mm? Kulki 0.25 PJ Premium Edited November 29, 2009 by Trist Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 (edited) Łożyska najprawdopodobniej 7mm - zależy kiedy replika kupiona (domyślać się tylko mogę, że mniej niż roku temu, bo gwarę pewnie dalej masz, lub dopiero co się skończyła - jeśli tak to 7mm). Gumki Systemki nie widzę U SS'manów, ale G&G równie genialnie kręci, także w to bym szedł. Dalej to kulasy - daj spokój PJ'otom i zainwestuj w G&G/Madbulle/Guarder'y - w tej kolejności. Taki zestawik powinien ładnie śmigać, na stock'owym aku i reszcie stock'owych części: Guma G&G Stalowe ślizgi 7mm JBU M120 G&G + Podkładki do ew. shimmingu zębatek, jeśli chcesz sam się z tym grzebać. 390-430 FPS będzie na kulach 0.2g. No i oczywiście główny bohater zespołu lufy/komory - kule: 0.25 G&G. Ode mnie tylko gwarantowany efekt końcowy - poprawa ogólnych osiagów, celności i zasięgu ;-). Edited November 29, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Precrurę olej, bo to i tak troszkę śmieszne, co daje na tej długości lufy. Efekt na prometheus'u czy km head'zie na tych 247mm, widać i tak tylko na auto, a finalny efekt i tak nie zwala z nóg. Ale pieprzysz :D. Chcesz ode mnie kuleczke z 40m w makówke z mojego SIGa 552? :P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Ale pieprzysz :D. Chcesz ode mnie kuleczke z 40m w makówke z mojego SIGa 552? :P Na mnie to tam szkoda kulasów, za łatwym celem jestem ;-). Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 Ale pieprzysz :D. Chcesz ode mnie kuleczke z 40m w makówke z mojego SIGa 552? :P Powiedz co ty w swoim robiłeś za tuning ? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Troszke inna historia bo ja mam magiczną komorę HU więc nie da się tego porównać. Ale po prostu chodziło mi o to że preclufa w oczywisty sposób i to znacząco podnosi skupienie i dodaje kilka fps. Ale odpowiadając na pytanie: SIG od marui, wstawiony cylinder typ 2 systemy, teflonowany, cichy zestaw systemy do AUGa, dysza DF do SIGa metalowa, uszczelniona, tłok od krakmana jakiś za 25zł, lufa prometheusa, zębatki i sprężyna stockowe (podobnie jak cała reszta) przy czym sprężyna musiała być przycięta (stockowa sprężyna od marui ma zagiętą koncówkę którą trzeba odciąć). Chcę jeszcze wymienić niedługo może prowadnicę na łożyskowaną metalową ale jeszcze się nie zdecydowałem. Najpierw do wymiany kable mam. Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 (edited) A to już z innej beczki. Dzisiaj już pod koniec strzelanki przy ustawionym na maxa hop siupie replika moja strzelała tzn pluła na 10 metrów. Gumka padła? PS: Jaka długa ta precka? Edited November 29, 2009 by Trist Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 w SIGu to chyba 237mm czy coś takiego, nie pamiętam ale takiej dł jak stockowa. Niech zgadnę, zimno na polu a Ty masz stockowa gumkę? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 w SIGu to chyba 237mm czy coś takiego, nie pamiętam ale takiej dł jak stockowa. Niech zgadnę, zimno na polu a Ty masz stockowa gumkę? 247mm, pisałem w pierwszym poście. @Trist - HU na maksa? A po kiego? Blokował Ci kule pewnikiem i strzał był z lekka przygłuszony przy strzale. Jak przykręciłeś na maksa, bo przestał HU kręcić to jak wyżej - od zimna. By się pozbyć tej przypadłości to trza mieć markowy silikon ;-). Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 w SIGu to chyba 237mm czy coś takiego, nie pamiętam ale takiej dł jak stockowa. Niech zgadnę, zimno na polu a Ty masz stockowa gumkę? Nie na polu tylko w budynku :D Oczywiście ze nie strzelam z hop siupem na maxa bo ty by nie miało sensu , tylko ustawiłem na maxa ,żeby sprawdzić jak podkręca gdy jest zimno i wtedy zauważyłem ,ze ledwo pluje kulkami . Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 tak ,to wina zimna. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 czyli standard- guma systemy i jazda. Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 Jak dla laika ciężko będzie wymienić te części? -Hop-up -precka -sprężyna -łożyska Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Jak dla laika ciężko będzie wymienić te części? -Hop-up -precka -sprężyna -łożyska Wymienić? Ciężko mi się odnieść, ale widząc z dnia na dzień, co ludzie potrafią namotać - tak. Mając jeszcze na uwadze fakt, że shimmingu na pewno nie zrobisz dobrego na nowych łożyskach, także oddaj to komuś kto się na tym zna. Oczywiście nie ma przymusu, możesz zrobić sam to, bo teoretycznie, to szympans może i dałby sobie radę, praktyka jednak pokazuje... no właśnie, może sam sprawdź co pokazuje. Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted December 1, 2009 Author Report Share Posted December 1, 2009 Większe szanse ,że coś z psuje ,czy że już z powrotem nie złoże repliki. ? Nie znam w okolicy kogoś takiego ,który by potrafił to zrobić z 100% pewnością. :/ Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Grrr, SIG (o ile JG jest kopią TM) wybitnie wrednie się rozkłada :twisted: Nie polecam początkującemu. Quote Link to post Share on other sites
Trist Posted December 2, 2009 Author Report Share Posted December 2, 2009 Chyba w budowie są podobne . ;/ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.