bizon19 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Witam Może ktoś miał podobny problem więc podzieli się ze mną jakimś patentem. Otóż zakupiłem ostatnio łożyskowaną głowicę tłoka, która wygląda mniej więcej tak głowica , następnie zakupiłem wzmocniony tłok CA , który wygląda tak tłok i próbując złożyć to w całość nastąpiło zacięcie. Otóż łożysko wchodzi do tłoka bardzo ciasno. Muszę dużą siłą je wepchnąć, co oczywiście nie daje możliwości obrotu. Ze starym czerwonym tłokiem Systemy nie ma problemu, łożysko ma luz w środku. Jeżeli ktoś miał podobny problem i ma jakiś dobry patent to chętnie skorzystam. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Nie kupuj więcej części G&G, prócz zielonej gumki i sprężyn. Reszta to dziwny niestandardowy syf. Do tego, ja albo bym rozwiercał tłok (głupie), ścierał łożysko (średni pomysł), skombinowałbym sobie inne, pasujące łożysko. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Łożyskowanie pasujące do tłoka CA to na przykład systema. Inne niespecjalnie. Bieżnie załóż na śrubę, dociśnij mocno nakrętką, wsadź w wiertarkę i zjedź pilnikiem albo innym ścierakiem jakimś. Quote Link to post Share on other sites
bizon19 Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 Dzięki za poradę z wiertarką :) w sumie jak sobie pomyślałem , to można zeszlifować tylko jedną bieżnię ( tą od strony sprężyny) bo tamta od głowicy skoro siedzi sztywno to raczej nie przeszkadza. Chyba, że się mylę ... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Jesli bieżnia jest płaska i nie ma rowka to wystarczy jedna. Jeśli są rowki to szlifuj obie. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Miałem podobny problem z repliką G&P M4A1 bore up Guarder i biały tłok G&P tez klinował minimalnie łożysko( więc tak jak Poldeck napisał bieżnia na wiertarkę poprzez srubę i zeszlifowałem około 0,5 mm) i jest git. Napisze że w nylonowym tłoku Deep Fire (taki zielony) także łożyskowanie ciasno wchodziło, ale cóz dobrze że mamy takich fachowców jak poldeck którzy zawsze coś modrego podpowiedzą :-P Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Ojej ( <- ironicznie ) Wpakowałem już sporo części G&G do wielu karabinów, nie było jeszcze nigdy takiego czegoś żeby coś nie pasowało, natomiast sprężyny G&G ubijają się o wiele mocniej niż guardera. Z miejsca bym odradzał jaką kolwiek część DF, zwłaszcza tłoki, mają...głupią geometrię zębów ;) Heh. apropo nie pasujących części: Dzisiaj ze stołu poszła SPR boyia, miało być 500fps na ITU Guardera i FTK JBU. Po wpakowaniu zębatek i łożysk kulkowych G&P okazało się że nie zamknę GB, okazało się że zębatki Guardera mają wyższe zgrubienie na wałku :F Szlifierka modelarska w łapy i szlifować czas, udało się śmiga jak opętana. Morał z tego taki że nie wszystko ma swoją normę ;) i nie wszystkie części nawet Japońskie mogą mieć różnice w wymiarach. Quote Link to post Share on other sites
bizon19 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 Wczoraj poszła wiertarka w ruch. Wystarczyło 0,5mm na kamieniu i po sprawie. łożysko śmiga elegancko. Powiem tylko dla informacji, że to nie z łożyskiem był problem tylko z tłokiem. Bo oryginalna Tuleja mosiężna z G&P też bardzo ciężko wchodziła i trzeba było wysuwać metalowy ząb żeby ją zmieścić. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Żółte tłoki CA są dość ciasne. Mało jakie łożyskowanie do nich pasuje. Z doświadczenia wiem ,z ę na przykład Systema wchodzi elegancko. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.