kurdeten Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Witam Wszystkich serdecznie Jestem mocno zainteresowany nabyciem repliki G36 a niezbyt się orientuję w możliwościach rozbudowy modeli dostępnych na rynku. Wybór jest taki: Classic Army, Ares ok 1000pln Jing Gong, GFC ok 500/800pln Chciałbym ostatecznie uzyskać ok 430-450 fps po konsekwentnej modernizacji elementów, które powinny zapewnić w miarę sprawne i bezawaryjne działanie. Na drugi plan natomiast schodzi dbałość o szczegóły w odwzorowaniu oryginału i materiał zewnętrzny. Chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat bo sam nie bardzo to wszystko jeszcze ogarniam a po paru akcjach na pożyczonym sprzęcie pomyślałem, że chciałbym replikę raczej z tych, które można upuścić i potrząsnąć a nie obawiać się o to, że nawali w najmniej odpowiednim momencie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 bierz CA. JG ma innej ługosci dysze a CA ma 24mm i wszystkie bore upy robione do gietki maja włąsnie 24mm długosci dysze. wiec CA :) kable silikoniowe w standardzie, styki sie pala wiec lepiej chińskie po jakimś czasie załozy ć :D albo mosfet dać od razu. spręzynę m120 guardera, bore up, precka systemy, bateria 9,6v guma guarder lub systema i masz jak bykok 440 fps :) Quote Link to post Share on other sites
kurdeten Posted December 24, 2009 Author Report Share Posted December 24, 2009 (edited) Dzięki za podpowiedź - zaraz sobie mniej więcej zliczę jakie to koszty będą i pomyślimy. Generalnie to na zbrojowni mają g36 po jakimś tam tuningu gdzie goła klamka kosztuje 499 a po jakiejś tam modernizacji 410-430 fps nowa to koszt 720pln. Ja sobie doskonale zdaje sprawę z tego, że JG to jest ta niższa półka ale tu koszt to ok 800 pln z 2xmidcap a CA to jakieś 2x tyle wyjdzie lekko. Wiadomo tym samym, że połowę tańsza replika będzie zawsze gorsza pod jakimiś tam względami ale z drugiej strony jeszcze połowa budżetu zostałaby na koserwację i ewentualną wymianę elementów, które szybciej sie wysypią niż np w CA. Edited December 24, 2009 by kurdeten Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Zgadzam się, że CA ma najsolidniejsze flaki ze wszystkich modeli. Ares za to ma lepszy zasięg i dużo lepszą celność w stocku (nie ma sensu zmieniać na preckę), jednak taniej wyjdzie zmiana lufy niż silnika i być może tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 skoro to baza pod tune up to TM. Magiczna komora a reszta flaków i tak do wymiany. Quote Link to post Share on other sites
kurdeten Posted December 24, 2009 Author Report Share Posted December 24, 2009 Jakoś nie mogę znaleźć g36 TM ale poszukam bardziej zaraz Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 TM produkuje chyba tylko wersję C. Quote Link to post Share on other sites
kurdeten Posted December 25, 2009 Author Report Share Posted December 25, 2009 Właśnie a wolałbym g36 w długiej wersji. Tak sobie myślę, że skorp i tak wszystkie flaki pójdą do wymiany i zostaje tylko obudowa to może nie szaleć z CA tylko tego jing ganga czy jakoś tak brać bo to połowe tańsze a przynajmniej nie będzie szkoda jak gdzieś sie potłucze. Ma w końcu mocno i daleko strzelać a nie wyglądać Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 przeczytaj mój post uwaznie ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.