Regdorn Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Chcesz się sprawdzić? Uważasz, że masz dobrą orientację w terenie? Nie straszne Ci ciężkie warunki? Wobec tego GF-POINT jest imprezą dla Ciebie! Jest to Airsoftowy bieg na orientację, połączony z wykonywaniem konkretnych zadań na check-pointach. Nie będzie łatwo! Za to oprócz wielkiej satysfakcji, możliwości sprawdzenia, dla najlepszych przewidziane są nagrody o łącznej wartości 12000 ZŁ! Po zakończeniu biegu, każdy może liczyć na ciepły posiłek, dach nad głową i gorące napoje. UWAGA! LICZBA UCZESTNIKÓW JEST OGRANICZONA! DECYDUJE KOLEJNOŚĆ STAWIENIA SIĘ DO REJESTRACJI NA MIEJSCU W DNIU IMPREZY ORAZ LISTA TELEFONICZNA! Aby pomóc nam w oszacowaniu ilości uczestników imprezy, prosimy o dobrowolną rejestracje chęci uczestnictwa pod numerem telefonu 071 325 61 96. W przypadku, gdy w dniu imprezy, pojawi się więcej chętnych niż przewidywany limit miejsc, będziemy rejestrować uczestników w/g kolejności na liście telefonicznej. Organizator: Gunfire Patronat: WMASG I. O co chodzi? GF-POINT - czyli airsoftowy bieg na orientację. Pozwala sprawdzić swoje możliwości w ekstremalnych warunkach i przy okazji wygrać bardzo cenne nagrody. Bieg rozgrywany jest w dwóch kategoriach: GF-PROFESSIONAL oraz GF-BASIC II. Nagrody: Suma nagród w GF-POINT to 12000ZŁ, oto szczegóły: II. 1. Nagrody w kategorii GF-PROFESSIONAL: W puli nagród dla kategorii GF-PROFESSIONAL jest 8 topowych replik (po jednej sztuce z każdego modelu): ARES AMP DSR-1 Gas Sniper Rifle ( New Version ) - wartość 3850 ZŁ ARES Tavor TAR-21 AEG - wartość 1850 ZŁ VFC AKM AEG - wartość 1700 ZŁ VFC KAC PDW Electric Airsoft Rifle ( DXII ) - wartość 1599 ZŁ VFC FN SCAR SSR ( Flat Dark Earth ) - wartość 2000 ZŁ VFC FN SCAR Light Gen. III (Flat Dark Earth) - wartość 1750 ZŁ VFC MOE AEG with MBUS Rear Sight - wartość 1600 ZŁ ICS Full Metal MP5SD6 - wartość 1100 ZŁ Osoby, które zajmą pierwsze trzy miejsca, będą miały możliwość wyboru jednej repliki z puli jako nagrody. Ponieważ w puli znajduje się po jednym egzemplarzu z każdego modelu, obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy! czyli: - zdobywca pierwszego miejsca, wybiera swoją nagrodę jako pierwszy (ma do do wyboru wszystkie repliki z puli, po dokonaniu wyboru przez zwyciężcę, w puli pozostanie 7 replik). - zdobywca drugiego miejsca wybiera swoją nagrodę jako drugi. Do wyboru ma 7 pozostałych replik, po dokonaniu wyboru przez zdobywcę drugiego miejsca, w puli pozostanie 6 modeli. - zdobywca trzeciego miejsca wybiera swoją nagrodę jako ostatni. Do wyboru ma 6 pozostałych w puli replik. ponad to, zdobywcy miejsc I - V otrzymają także: komplety mundurowe PCU level 5 - wartość 249 ZŁ II. 2. Nagrody w kategorii GF-BASIC: W puli nagród dla kategorii GF-BASIC są 3 repliki firmy GFC GUNS (po jednej sztuce z każdego modelu): Replika karabinu M4A1 - GFG03 - o wartości 799zł Replika karabinu AK47 - GFG02 - o wartości 799zł Replika karabinu M4 stubby killer - GFG05 - o wartości 599zł Osoby, które zajmą pierwsze trzy miejsca, będą miały możliwość wyboru jednej repliki z puli jako nagrody. Ponieważ w puli znajduje się po jednym egzemplarzu z każdego modelu obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy! czyli: - zdobywca pierwszego miejsca, wybiera swoją nagrodę jako pierwszy (ma do do wyboru wszystkie repliki z puli, po dokonaniu wyboru przez zwycięzcę, w puli pozostaną 2 repliki). - zdobywca drugiego miejsca wybiera swoją nagrodę jako drugi. Do wyboru ma 2 pozostałe repliki, po dokonaniu wyboru przez zdobywcę drugiego miejsca, w puli pozostanie 1 model, który automatycznie otrzyma zdobywca trzeciego miejsca. ponad to, zdobywcy miejsc I - V otrzymają także: Polary GFC - wartość 199 ZŁ III. Gdzie i kiedy? 23.01.2010 (sobota) - godzina 9:00 Centrum Airsoftu Gunfire - Kryniczno (k. Wrocławia), ul. Trzebnicka 5 Dojazd autobusem: z dworca głównego PKS z dworca Nadodrze Ponieważ rozkłady jazdy magą ulec zmianie, zalecamy sprawdzenie rozkładu na kilka dni przed imprezą dzwoniąc na informację PKS bądź udając się na przystanek. 09:00 – początek rejestracji uczestników 10:00 – koniec rejestracji, odprawa 10:15 – start 15:00 – zamknięcie mety IV. Wymagania i szczegóły dotyczące kategorii: Kategoria GF-PROFESSIONAL: 1. Wiek powyżej 18 lat. 2. Pełne oporządzenie - mundur, hełm, plecak (co najmniej 10 kg), buty wojskowe, kamizelka taktyczna (co najmniej 2kg), działająca replika karabinu. Dystans biegu: 13 km (najkrótsza możliwa droga) Kategoria GF-BASIC: 1. Wiek powyżej 16 lat (dla osób poniżej 18 roku życia wymagana jest pisemna zgoda opiekuna). 2. Komplet mundurowy Dystans biegu: 9 km (najkrótsza możliwa droga) W OBYDWU KATEGORIACH ZABRONIONE JEST UŻYWANIE JAKICHKOLWIEK PRZYRZĄDÓW NAWIGACYJNYCH PO ZA KOMPASEM! (GPS, TELEFONY KOMÓRKOWE, RADIOSTACJE I WSZELKIE INNE ŚRODKI DO KOMUNIKOWANIA SIĘ SĄ ZABRONIONE). V. Regulamin: Uwaga! Każdy uczestnik, musi zapoznać się dokładnie z regulaminem imprezy. Powyższe informacje, są jedynie wyciągiem z regulaminu. W treści regulaminu znajdują się bardzo ważne informacje oraz sprecyzowane są dokładnie warunki uczestnictwa. Osoba, która nie będzie spełniała któregokolwiek punktu regulaminu, nie zostanie dopuszczona do udziału w imprezie. PRZECZYTAJ TREŚĆ REGULAMINU Strona imprezy: http://gfpoint.gfcgroup.pl/ Regulamin: http://gfpoint.gfcgroup.pl/gfpoint_regulamin.pdf Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 GF-POINT - na 3 dni przed imprezą GF-POINT - Airsoftowy bieg na orientację. W najbliższą sobotę (23.01.2010 godz. 9:00, Kryniczno k. Wrocławia) http://gfpoint.gfcgroup.pl/ 1. Pogoda: W/g prognoz dzień ma być słoneczny, jednak temperatura ma spaść poniżej 10 stopni C - przypominamy o optymalnym ubraniu! 2. Obsługa imprezy: Imprezę obsługiwać będzie 19 osób w tym 10 osób będzie znajdować się bezpośrednio na checkpointach. 3. Teren biegu: Cała trasa została sprawdzona, jednak w piątek po południu zostanie sprawdzona ponownie pod kątem utrudnień związanych z opadem śniegu. W sobotę od 5 rano (ze względu na warunki nie można tego przygotować wcześniej) będzie trwało przygotowywanie checkpointów. 4. Ilość uczestników: Na dzień dzisiejszy zarejestrowanych jest ponad 80 osób. Zgodnie z przewidywaniami częstotliwość telefonów rośnie z dnia na dzień. Nadal zalecamy telefoniczną rejestracje chęci uczestnictwa, aby uniknąć niemiłego rozczarowania, jeśli okaże się, że przybyło więcej osób niż przewidziano miejsc. Rejestracja telefoniczna: 71 325 61 96 5. Sprawy organizacyjne: - Start imprezy - rejestracja uczestników rusza o 9:00, - Decyduje kolejność stawienia się na miejscu , - W przypadku gdy przybędzie więcej osób niż limit miejsc, pierwszeństwo będą mieć osoby, które zarejestrowały się telefonicznie, - Ze względu na ilość aut, zalecamy parkować w miejscu gdzie zaznaczono na mapce [mapka] gdyż w dniu imprezy wjazd bezpośrednio pod sklep Gunfire, będzie zamknięty (parking przy miejscu rozpoczęcia biegu jest zbyt mały), - Przypominamy o dokładnym zapoznaniu się z regulaminem imprezy . 6. Posiłki, miejsce odpoczynku: Na każdego uczestnika i gościa, będzie czekać gorąca grochówka z kiełbasą, pieczywo, smalec, ogórki kiszone oraz gorąca herbata. Odpocząć będzie można w specjalnie przygotowanym "hangarze" - ogrzewanym. 7. Co jeszcze czeka na uczestników i gości: Specjalnie na imprezę, przyjechał Vladimir Peev - twórca systemu ASCU (Airsoft Smart Control Unit), który będzie demonstrował działanie swojego systemu (więcej na http://www.wmasg.pl/aktualnosci/sprawozdan...fc-jg%29/1242/), będzie można podyskutować na tematy nie tylko związane z airsoftem. Dla gości i uczestników udostępnimy także sklep stacjonarny Gunfire, którego oficjalne otwarcie planowane jest na 30.01.2010. Link to post Share on other sites
Zarazza Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 (edited) ponieważ pewnie część jeszcze jest w trasie powrotnej to zaczynam zabawę: PUNKT NR 1 (Jeden) był w terenie tam gdzie wskazywała mapa kto napisze o kolejnym :???: Edited January 23, 2010 by Zarazza Link to post Share on other sites
Rav. Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 ponieważ pewnie część jeszcze jest w trasie powrotnej to zaczynam zabawę: PUNKT NR 1 (Jeden) był w terenie tam gdzie wskazywała mapa kto napisze o kolejnym :???: A ja napiszę 8-) Nie tylko PK1, bowiem na swoim właściwym miejscu były również PK4,PK6,PK9,PK10. Największym problem był PK8, mniejsze problemy były z PK7, PK5 i PK3 PK2 to jeszcze inny osobny temat- niektórzy widzieli Patrola zakopanego w polu. Nie był on w stanie dowieść sędziego PK na miejsce. Sam go tam zaprowadziłem będąc przypadkiem na trasie. Przed dotarciem na PK tylko kilka osób złapało nas w trasie na ten punkt. Zdecydowana reszta miała PK już na miejscu. W tym czasie zresztą auto było na jakiś czas wykluczone z działań. Innym autem zwoziliśmy ludzi którzy rezygnowali. Powodem rezygnacji było nagłe osłabnięcia, skurcze, ogólne wycieńczenie fizyczne. Wracając do tematu samych PK nie zmienia to faktu iż większość uczestników miała wszystkie PK. Tak więc osoby które wygrały też musiały krążyć jak każdy inny uczestnik. Nie zależnie od wyników każdy miał te same warunki marszu. Ja osobiście czekam na relacje Procenta, który nie zależnie od tego dla kogo pisze, w tym wypadku akurat był wysłannikiem WMASG-u, to zawsze zachowuje obiektywizm. Link to post Share on other sites
lukaasz Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Ludzie którzy złapali was w drodze na 2pkt, powinni dostać pieczątki ale musieć iść na ten punkt i po prostu przejść przez niego. Bo na przykład grupa w której ja szedłem musiała przebijać się przez pole z śniegiem po kolana żeby do was dotrzeć, a też woleli byśmy złapać was na skraju lasu. W każdym razie jak na pierwszą organizowaną imprezę, mi się podobało i chętnie pokażę się na kolejnej edycji Do wpadek zaliczyć trzeba: - słabo oznaczone checkpointy - checkpointy nie na swoich miejscach - dlaczego tak dużo czasu zajęło ustalenie zwycięzców? (niektórzy na prawdę mieli kawał drogi do domu) - za mało zadań airsoftowych - brak suwenirów okolicznościowych; koszulki z imprezy to świetne pamiątki i dobra reklama samej imprezy. Do plusów zaliczam: - Grochówkę i smalec :) - przyjazną atmosferę wśród uczestników którzy pomimo rywalizacji chętnie wymieniali się informacjami o prawdziwym położeniu checkpointów. Link to post Share on other sites
Bialy_Qn Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) Ja zaliczam tą imprezę do udanych było naprawdę fajnie, tego typu imprezy to bardzo fajna inicjatywa i z wielką przyjemnością wezmę udział w kolejnych edycjach :uśmiech: Jeśli mogę wyrazić jakieś uwagi i propozycje dla organizatorów to tak: 1.Impreza odbyła się pod nazwą „Airsoftowy bieg na orientację” niestety za mało było zadań związanych z tą dziedziną. Oczywiście tak niska temperatura jaka panowała wtedy wyklucza użycie replik, lecz myślę że zadania typu czołganie itp. Można wykonać bez względu na warunki pogodowe a tego typu ćwiczenia sprawnościowe utrzymują klimat. 2.Lepsze oznakowanie punktów kontrolnych, można to rozwiązać obklejając drzewo do o koła biało czerwoną taśmą i takie proste przedsięwzięcie rozwiąże ten problem. 3.No i jakieś pamiątki okolicznościowe też były by trafioną inwestycją :mrgreen: Pozdrawiam wszystkich uczestników biegu i dziękuje za przyjemną rywalizacje, ślę również podziękowania w stronę organizatorów i liczę na kolejne edycje :twisted: Edited January 24, 2010 by Bialy_Qn Link to post Share on other sites
cezar Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) Witam W mojej opinii impreza GFP była najgorzej zorganizowaną imprezą na jakiej byłem od 2006 roku. Przypominała on od pimopowną H2 z tysiącem błyskotek odwracających uwagę do faktu iż choć jeździ to nadal jest to tylko rozdmuchany wózek na zakupy bo do niczego innego się nie nadaje Czemu jestem tak mocno krytyczny. Ponieważ nie lubię nie rzetelności. Produkt który otrzymałem jest niezgodny z tym co było reklamowane. W GFP nie były istotne umiejętności tylko szczęście. Nie był bym tak z frustrowany gdyby organizator powiedział PK mogą znajdować się do 400 m od punktu zaznaczonego na mapie. Gdyby tak zrobił nie miał bym pretensji i na pewno cieplej bym się wypowiadał i imprezie. Nie jadę ok 350km w jedną stronę, żeby zjeść grochówkę i chleb ze smalcem. Jechałem na marsz na orientację co okazało się tylko w połowie reklamowanym produktem. (to jak kopić prawie jak działającą replikę asg) Wyjaśnicie mi proszę jakim problem dla osób z PK było przeniesienie się za pomocą swoich czarnych cadillaców 300 m by znajdować się prawidłowym miejscu. Czy nie wiedzieliście gdzie jesteście, czy było to tylko kwestia lenistwa czy olania graczy. Jeśli impreza miała być promocyjna to zdecydowanie efekt w moim przypadku jest odwrotny. Jeśli tak samo podejście organizatora jest do sklepu i do milsimów to nie mam ochoty z takimi osobami współpracować. Podstawą w ASG jest zaufanie i uczciwość. Jeśli to zniknie ta gra nie mam sensu tak był w moim przypadku i GFP. I na zakończenie, piszę to słowa z bóle z jednego powodu. Dla tego, że tak jak Orgaznizator GFP w moich oczach stracił całkowicie zaufanie tak wiem, że był bym nie sprawiedliwy mówiąc i iż cały sklep to zło. Chciałbym tu bardzo podziękować Markowi który choć nie był zaangażowany w sam GFP nie wątpliwie był osobą, która okazała się najbardziej pomocna, uczynną i rzetelną. Szarą eminencją która za was Panowie odwaliła niewdzięczną pracę. Szkoda, że to nie on organizował tą grę. No i choć na końcu było mi niezmiernie miło poznać kilka bardzo fajnych osób dzięki którym ten wyjazd nie był taki zły. Krzysiek, Michał i chłopaki ze Słupska Dzięki był mi niezmiernie miło was poznać. Pozdrawiam Cezary Kowalczuk Edited January 24, 2010 by cezar Link to post Share on other sites
Zarazza Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) A ja napiszę 8-) Nie tylko PK1, bowiem na swoim właściwym miejscu były również PK4,PK6,PK9,PK10. czyli jest się czym cieszyć, połowa dobrze? :wink: i nie zapominajmy że były to zawody i to ze sporą pulą nagród Wracając do tematu samych PK nie zmienia to faktu iż większość uczestników miała wszystkie PK. Tak więc osoby które wygrały też musiały krążyć jak każdy inny uczestnik. Nie zależnie od wyników każdy miał te same warunki marszu. Warunki marszu były zależne od strony z której się przechodziło na trasę. - zaczynając od PK (chyba 4) umieszczonego na polu i robiąc pętelkę w prawo każdy ze źle postawionych punktów trzeba było szukać właściwie na nosa - zaczynając od PK 1 i robiąc pętelkę w lewo na źle rozstawione PK wchodziło się po drodze ( przynajmniej BASIC) I gwoli ścisłości wszyscy potwierdzający źle rozstawione PK nie powinni być klasyfikowani :strach: Natomiast samo oznaczenie PK było nawet za dobre (lampion + człowiek) Co do ew. przyszłości sugerował bym bardziej marsze na orientacje a nie biegi + proste wyznaczanie PK na mapie + dodatkowo kilka PK na podpuchę + no i zaangażować osoby znające się na mapie do rozstawiania PK No i dzięki za pomysł, grochówę, plakaty, śnieg, las, sarenki, itd ;-) Edited January 24, 2010 by Zarazza Link to post Share on other sites
afkurczak Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Ja natomiast jestem bardzo zadowolony z udziału w imprezie i ani trochę nie żałuje uczestnictwa, Co do pomyłki w rozstawieniu punktów, to fakt w tym przypadku organizatorzy dali troszkę ciała, ale to była pierwsza taka impreza przez nich organizowana więc można jakoś to wybaczyć tym bardziej, że na bieżąco próbowali coś naprawiać i rozwiązywać problem. Obsługa na trasie pozytywnie mnie zaskoczyła, z każdym puntowym można było pożartować i pogadać. Między uczestnikami też nie zauważyłem jakiejś złej rywalizacji, wszyscy sobie pomagali jak tylko mogli dzięki czemu nawet przestawione punkty nie były problemem. Poznałem kilku maniaków z całej polski. Poza tym przejść się po lesie w sobotni dzień przy tak pięknej pogodzie, popodziwiać naturę i zwierzęta których było tam pełno to coś niezapomnianego. Pozdrawiam i czekam na kolejną edycję. Link to post Share on other sites
Rav. Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 czyli jest się czym cieszyć, połowa dobrze? sciana.gifi nie zapominajmy że były to zawody i to ze sporą pulą nagród jak najbardziej nie ma się z czego cieszyć, i wierz mi tego nie robię. Co do ew. przyszłości sugerował bym bardziej marsze na orientacje a nie biegi + proste wyznaczanie PK na mapie + dodatkowo kilka PK na podpuchę + no i zaangażować osoby znające się na mapie do rozstawiania PK Dziękuję za uwagi. Co do trzeciej uwagi kolejnym razem inaczej będzie to zorganizowane. Niestety teraz nie udało mi się samemu porozstawiać ludzi na PK... Po imprezie okazało się że jednym z uczestników był gość który sam organizuje takowe od lat. Nie wdając sie w szczegóły mogę tylko powiedzieć że zaoferował pomoc przy organizacji kolejnej imprezy. Chętnie skorzystam z jego doświadczenia po to by uniknąć pewnych niedociągnięć. Link to post Share on other sites
Dor Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Spędziłem dwie noce w pociągu (500km w jedną stronę), żeby z Gdańska przyjechać na ten rajd. Rajd bardzo mi się podobał. Orientacyjnie trasa była łatwa (gdyby pominąć niektóre błędnie rozstawione punkty), fakt, że mapa nie była najnowsza (oznaczenie sektorów lasu zupełnie inne niż na mapie), ale to standard na imprezach na orientację. Zarzut słabego oznaczenia PK jest bezpodstawny, zawsze przyczepia się lampiony z drugiej strony drzewa, żeby przypadkowa osoba nie zerwała go nawet przez parę miesięcy. Jest to też dodatkowe utrudnienie ze strony nawigacyjnej - zaczynasz obchodzić drzewa jeśli wiesz, że jesteś dokładnie w punkcie zaznaczonym na mapie. Darmowa herbata, grochówka itp - super. Wszyscy organizatorzy bardzo mili. Chętnie pojawię się na następnej edycji. Jeśli rajd będzie następnym razem organizowany w tym samym miejscu, proponuję pewne utrudnienie: -żeby 2-3 punkty nie były zaznaczone na mapie, ale żeby były podane jedynie współrzędne geograficzne - trzeba by chwilę nad mapą posiedzieć i wyznaczyć położenie punktu. Albo wskazówki w stylu (pk10 1000m na azymut taki i taki od punktu pk8). Link to post Share on other sites
gryncek1 Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) Było to ciężkie doświadczenie, nawet nie napiłem się wody, bo camel zamarzł ;d jeszcze ten miejscami głęboki śnieg, niedokładnie rozmieszczone checkpointy, 8go szukałem godzinę i nic...poszedłem do innych, dopiero później mi ją podbito, kilka osób idąc dopiero na checkpoint 8, mogło dostać zaliczenie tego punktu kontrolnego, bez szukania go, co by było nie fair... Według mnie przy każdym powinien ktoś stać, ułatwiło by to odnajdywanie PK a wystarczyło oderwać tą tasiemkę i nikt by ich nie znalazł, gdyby komuś przyszedł taki pomysł. Mimo wszystko cieszę się, ze przebiegłem, zawsze jest jakaś satysfakcja, i mam nadzieje że jeśli będą następne, organizacja będzie ciut lepsza, chętnie wybiorę się raz jeszcze. Edited January 24, 2010 by gryncek1 Link to post Share on other sites
_majster_ Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) Ja dopiero wróciłem z tour de Wrocek. Ledwo chodze, spałem godzine od wyjazdy w sobote rano - te wrocławskie imprezy... :) Na początek chciałbym podziękować za tą impreze orgom bo pomijając kilka niedociągnięć (które można bez problemu wyeliminować następnym razem, na co licze), bawiłem sie bardzo dobrze, spotkałem wielu fajnych ludzi i zasmakowałem kolejnej przygody. Co do plusów: - bardzo fajna inicjatywa, mam nadzieje, że będzie kontynuowana. - dobre pomysły, z realizacją momentami wyszło jak wyszło, ale liczą się chęci :) - możliwość spotkania świetnych ludzi z całej Polski i porównania mojego braku kondycji to tego co wyczyniali :) Roboty są wśród nas. - i jeszcze inne ktore były już przytoczone - plakaty i breloki :D nie wiem czy to moja sugestia na temat nagród pocieszenia ale DZIĘKUJE z całego serca że nie przyjechałem do domu z pustymi rękami :) Przynajmniej wstydu nie ma. - no i oczywiście wizyta zagramanicznego gościa, ja sie dowiedziałem paru ciekawych rzeczy, zawsze miło porozmawiać z twórcą czegoś o czym się tylo czyta w newsach :) Co do minusów: - Nie trzymanie sie koncepcji początkowej w kwestii wymogów - głownie kamizelki - wymóg 2kg odszedł w niepamięć nawet nie wiadomo kiedy i czemu, niby ułatwienie, ale ktoś mówil że ma być łatwo? Troche nie rozumiem czemu to odwołano. - złe rozstawienie pkt, tzn tak jak juz pisali koledzy, dość "luźna interpretacja mapy". Ja np straciłem MASE czasu na szukanie PK2 - szedł do niego na samym początku, jako 3 punktu, pociskałem niestety przez las na przełaj (co wydawało mi sie logiczne bo szybsze niż skrajem lasu na około) - nie natknąłem się przez to na zakopany wózek i nie miałem przyjemności zaliczyć punktu. Na szukanie go tam gdzie miał być straciłem przynajmniej godzine czasu i sporo energi. Tez dla mnie niezrozumiałe bo pkt miały być rozstawiane wcześniej. No ale co zrobić. Co do PK6 którego też nie znalazłem, a jak sie okazało chodziłem w koło niego sporo czasu przyjmuje ze zbytnio sie zasugerowałem poprzednimi i spodziewalem sie go na drodze. No trudno. - jak juz ktoś wspomniał, zadania mogłyby być ciut bardziej ersoftowe, nie twierdze ze były złe, ale np zamiast skrótów używanych w NATO a u nas znanych tylko fanom gier i nielicznym zapaleńcom można by wrzucić pule pytan stricte ersoftowych - np z budowy replik i nazewnictwa replik czy cos podobnego. I moze nie jako minus ale rade na przyszłość - troche inaczej zorganizowałbym zaplecze w firmie - siedzieliśmy ściśnięci między regałami sklepu, uważając żepy przypadkiem plecakiem nie rozwalić którejś ze szklanych gablotek kiedy 20m dalej był wielki hangar z ławeczkami i kupą miejsca. Myślę że następnym razem można by to bardziej przemyśleć i ciut inaczej rozstawić. Nie przeszedłem tego tak jak chciałem, nie znalazłem wszystkich punktów a puki nie zająłem się tą felerna dwójką szlo mi całkiem rześko. Umęczyłem się kosmicznie, zamiast 15km zrobiłem pewnie ponad 20 krążąc w kółko i nic nie wygrałem ( fuksem zdążyłem przed zamknięciem mety:P ). Pomimo tego wszystkiego strasznie sie ciesze ze pojechałem i wziąłem udzial w GF-Point i licze na remake, na którym na pewno się pokażę :) pozdrawiam majster Szalone Pingwiny PS - czekam z niecierpliwością na relacje i foty z imprezy :) Edited January 24, 2010 by _majster_ Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Dziękujemy Wam za wszystkie sugestie, uwagi ale także za miłe słowa. Organizacja tego typu imprezy na taką skalę była dla nas czymś nowym, a i pogoda nie ułatwiła nam zadania, dlatego było kilka niedociągnięć. Teraz jesteśmy bogatsi o tę całą wiedzę i następna edycja będzie na pewno jeszcze lepiej przygotowana. Z tego miejsca chciałem także podziękować wszystkim, którzy pomimo prawie 20 st. mrozu zdecydowali się przybyć i wziąć udział w imprezie, oraz za świetną atmosferę którą Stworzyliście. Link to post Share on other sites
BoBeuSz Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Wypowiem sie w moim imieniu i kolegow ktorzy ze mna przyjechali: slowa uznania dla Marka , dzieki niemu mielismy zapewniona kwatere, ktora tylko dodawala klimatu(stary schron OC), pomogl nam i nie tylko. jeszcze raz dzieki Marku. Uznanie dla organizatora, ktory sciagnal na ten dzien sporo ludzi, z miejsc dalszych i blizszych. Punkty byly mniej wiecej ok,sami zakrecilismy sie z pkt2. co przyplacilismy 40 min straty i sily(marsz przez pole do ambony przy ktorej byl pkt2) trasa dla nieprzygotowanych ludzi byla mozna powiedziec mordercza. Chcialbym podkreslic ze jeden z kolegow <Wolf> trase basic zrobil w kompletnym oporzadzeniu z plecakiem, karabinkiem, kamizela... No i te skroty na punkcie bodajze 10 (na dogrywce bylo widac znajomosc w tej dziedzinie ludzi) mozna cos tam innego bylo umiescic Co do pamiatek nie powiem mozna by bylo zrobic okazyjna plakietke (zeby np. przyczepic sobie pozniej taka do pokrowca na bron:D) Teraz tylko cwiczyc i na reedycje. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Rann Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Dzięki za osobiste słowa uznania. Polecam się na przyszłość. Tylko następnym razem zapraszam wieczorem na tournee de Wrocław, na kilka dobrych piw w paru dobrych lokalach ;) A co do Wolfa - no cóż, następnym razem przeczyta regulamin ;) Link to post Share on other sites
_majster_ Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 jeszcze mała prośba - było by super jakby operatorzy machin uwieczniających obraz powrzucali fotki do jakiejś galeri albo w plikach do ściągnięcia. Bylibyśmy bardzo wdzięczni :) Link to post Share on other sites
Rann Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Jak tylko będziemy mieć dostęp do tych fotek, a operatorzy aparatów udzielą pozwolenia, to na pewno damy znać :) Link to post Share on other sites
mjrPATON Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Witam! Słowa podziękowania dla Organizatora za podjętą inicjatywę, która promuje moim zdaniem bardzo ważne segment w środowisku airsoftowym, o którym często się zapomina - dużo ruchu. Powiem więcej, impreza była przygotowana jak na pierwszy raz dobrze - można było w ciepłym miejscu zjeść i zregenerować siły tuż po biegu, czego tu więcej oczekiwać. Zamieszanie wynikłe z rozmieszczenia punktów kontrolnych, niestety to elementarny błąd przy takich imprezach i mimo wszystko nie powinien się wydarzyć. Jednak ten kto był przygotowany, zdeterminowany, chciał powalczyć i sprawdzić swoje siły miał do tego świetną okazję. Komu się nie udało niech weźmie się w garść i zastanowi nad sobą, a nie leczy kompleksy wytykając Organizatorowi błędy używając niepoważnych argumentów. Jak na realia społeczności airsoftowej warunki były trudne, ale z tym o tej porze roku trzeba się liczyć. Jednym słowem całość można oceniać tylko na plus, a tylko kiepskim baletnicom nawet majtki w tańcu przeszkadzają. Pamiętajmy o tym. Dziękuję za możliwość udziału i nagrodę. Pozdrawiam! mjrPATON Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Zdjęcia z biegu robione przez naszych fotografów pokażą się najpóźniej jutro na naszej stronie internetowej. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za słowa uznania i konstruktywną krytykę, która pomoże nam jeszcze lepiej zorganizować kolejne edycje. Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Zgodnie z obietnicą na naszym firmowym blogu: http://blog.gunfire.pl/ opublikowaliśmy podsumowanie imprezy (wraz z czasówkami każdego uczestnika) oraz galerię blisko 60 zdjęć z imprezy. Na blogu znajduje się także relacja Procenta z imprezy oraz jego foty. Miłej lektury! :) Edited January 28, 2010 by Gunfire_pl Link to post Share on other sites
Recommended Posts