Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

silniczek


Guest konrad2271

Recommended Posts

Guest konrad2271

Nie wiem czy jest już taki temat, szukałem ale nie znalazłem.

Chodzi mi o silniczek, regulacja itd. Mam pj4a1 i jak wyjąłem replikę z pudełka naładowałem akumulator i poszedłem się cieszyć z nowego maleństwa. Zauważyłem, że strasznie żre energię. Mam akumulator Ni-Mh 1200 i springa m125. (Jeszcze od samego początku był problem ponieważ gdy naciskałem spust, lekko się blokował. "Naciskam... pstryykk i dopiero strzał") Poczytałem i znalazłem, że należy wyregulować silniczek i, że to będzie mniej energii ciągnęło. No więc ok "lecim", odkręcam (widocznie za dużo) naciskam spust i nie naciągnęło sprężyny tylko "ZzZzZz..." dokręciłem lekko i strzeliło. Ale jak wcześniej przy dokręconym silniczku na maksa dźwięk był wyraźnie nie "strzelający" nie "elektryczny" (nie było słychać zębatek tylko wyraźne puknięcie) To po odkręceniu było jak na tych wszystkich filmikach "Zz strzał Zz" Trochę mnie to zaniepokoiło. Więc bardzo minimalnie odkręciłem silniczek (dodatkowo usunął się efekt pstryknięcia przy nacisku spustu). Broń dalej żre jak cholera a ja nie wiem jak dobrze wyregulować silniczek. Jakieś rady?

 

Wiem, że dziwnie napisałem ale starałem się jak najdokładniej to opisać :]

Link to post
Share on other sites
Guest konrad2271

Formatowałem w trybie wolnym. Nie wiem ile dokładnie (za 1 razem wystrzeliłem 3-4 magi po 300 i padłe nie do ruszenia) Później po lekkim odkręceniu 5-6 magów. Ale nawet chodzi mi nie o to, że *żre baterie tylko

jak dobrze ustawić silniczek.

 

*żre- No, że szybko rozładowuje.

Link to post
Share on other sites

Regulacja silnika nie ma nic do miejsca zatrzymywania sie dyszy ....

Wlasnie im lepiej wyregulowany (luzniej chodzacy) silnik tym bardziej sila bezwladnosci silnik moze naciagnac sprezyne.

W wysokoobrotowym silniku guardera revolution na single fire mam czasem 2 strzaly. Jak juz zadziala przerywacz prady indukujace sie w silniku oraz bezwladnosc zebatek potrafia raz na jakis czas naciagnac jeszcze raz kompletnie springa. Taki smieszny efekt bursta.

Jak rozkrecisz replike to tez zauwazysz ze tlok zadko zatrzymuje sie na singlu w tym samym miejscu. Zeby miec pewnosc i zawsze miec takie same semi stosuje sie mosfety z chamulcem.

 

Co do problemu z silnikiem - przy regulacji silnika liczy sie tez:

1. czy to jest long czy short - troche inaczej sie dociskaja, inne luzy maja.

2. Jak wysoko jest zebatka silnikowa - jak za nisko to nawet przy mega odsunietym silniku moze ciezko chodzic (moze ty tak masz) i wtedy niewielkie nawet odkrecenie daje rezultaty ze silnik nie chwyta zebatek.

3. Czy zebatka w silnik jest mocno wbita i wystaje trzpien silnika - wtedy moze on przy mocnym dokreceniu rysowac o zebatke (zeby przeciwpowrotne) i chamowac.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...