darkness24 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Mam problem, mój kałach który został wyposażony w GB V3 nie strzela na pojedyńczym albo wogóle na żadnym. Wyjąłem GB z korpusu i zacząłem patrzeć czy może gdzieś kabel przerwany lub nie podlutowany, doszedłem aż do miejsca gdzie są styki i zauważyłem jedną rzecz, że gdy ruszam kablami przy stykach to dziala ale tylko auto, a gdy pociągnę lekko jeden kabel (zaznaczony na zdjęciu) odchodzący bodajże chyba od kostki to działa i na semi i na auto. Wie może ktoś czemu się tak dzieje ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 a nie przesuwasz raczej tym "białym" dalej ? czyli plytką selektora ? Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 25, 2009 Author Report Share Posted December 25, 2009 toż wyraźnie napisałem że lekko za kabel pociągam . płytką selektora tylko gdy chce zmienić tryb ognia -.- Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Zmień okblowanie, albo sprawdź czy wszystko w porządku z kostką. Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 26, 2009 Author Report Share Posted December 26, 2009 No dobra sprawdzę, a skoro już tu piszę to proszę o opinie, ponieważ chcę stopniowo GB ulepszać i mam prośbę czy ktoś może spojrzeć na części czy no dobrze wybrałem ;p Wszystko pochodzi ze strony specshop.pl -Systema - Wzmocniony stalowy cylinder typ 1 -Systema - Tłok Poliwęglanowy - AREA - Pełne Zęby -Systema - Aluminowa Głowica Cylindra Ver. 3 -G&G - Aluminiowa Łożyskowana Głowica Tłoka -CA - Zębatki Super Torque Up -CA Prowadnica sprężyny Ver.3 -Guarder - Dysza uszczelniona do AK Bardzo proszę o ocene ;d Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 tylko ze niektóre rzeczy sa niedostępne. zamiast tego ja zrobiłbym tak: kupił bore up i sprezynę markowa, i dał lepsza prowadnicę sprezyny łożyskowaną. zębatki wytrzymaja nie ma sensu zmieniac, łozyska pewnie masz metalowe wiec tez nie trzeba zmieniac, dac baterię 9,6v. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Tylko jak da system BU, to musi się liczyć ze zmianą szkieletu na wzmocniony, ponieważ zwykłe szybko pękają. Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 dobrze że mnie uprzedziłeś . a dlaczego z Bore Up'em szkielet pęka ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 wolfran: kompletnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi ? czemu z bore up ma pęknac ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Z borkami guardera akurat szybko pękają, jeśli się nie zmodyfikuje głowicy cylindra. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 pierwsze słysze ;p w jaki sposób ;p ? v2 tez to dotyczy ? Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 czyli żeby nie zmieniać szkieletu, lepiej kupić borka od CA lub Systemy ? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 (edited) Również dziwię się wypowiedziom poprzedników jakoby na borkach guardera GB szybko pęka... :poddanie: Jeżeli szło by o DF to jeszcze zrozumiem: płaska alu głowica cylindra jest rzeczywiście kilerem na GB, ale guarder ma z tworzywa, więc jakby i impet lekko zamortyzowany. Chętnie poznam argumentację Gogina i Wolfrana A żeby nie było, to ja jednak pozostałbym przy borku guardera, sprężynie guardera- coś między sp120, a sp130, łożyskowana prowadnica (najlepiej stalowa, może być guarder :mrgreen: ) zęby mogą zostać- dadzą rade, ale batka przy sp130 musiałaby być mocniejsza, łożyska jeżeli są z tworzywa, to wymiana na stalowe- raczej na ślizgi niż kule i to by było wszystko... chyba :lol: Edited December 27, 2009 by rodnath Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Moja wypowiedź to odpowiedź "udzielona" na słowach Gogina, to on powiedział mi że na BU Guardera szkielety dostają mocno w dupę, myślałem że to prawda (skoro naprawia repliki). Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 rodnath: guarder ma głowice cylindra ze stali to jak w końcu jest ? brać BU od Systemy, CA czy Guardera ? ;d Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Mea Culpa... miałem oczywiście na myśli głowice tłoka... wybaczcie, z tyry wróciłem : :-F Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 ja juz nic nie rozumiem.... a sprezynę to m120 po co wiecej nawet m110 bym włożył chcesz zeby ludzi dziurawił ;) ? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Z tego co pamiętam borek od Guardera potrzebuje do poprawnego działania sprężynę co najmniej m120 -Bore-Up Cylinder Set need to be used with M120 ~ M170 AEG Spring (Recommended by Guarder). Tak, wiem, że można to obejść dając bardziej dopasowanego oringa :) A tak k woli wyjaśnienia: pisząc, że BU od Deep Fire jest kilerem na szkielety miałem na myśli jego aluminiową płaską głowicę tłoka a nie cylindra :lol: Przepraszam za pomyłkę ;-) Guarder ma głowicę z dziubkiem i z tworzywa przez co uderzenie nie jest takie hardcorowe. Dlatego też uważam, że ten zestaw nie jest bardziej szkodliwy, niż bore up Systemy, za to zauważalnie tańszy. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 czyli guarder nie zabija szkieletów :P ? bo juz tak namącone ze trzeba wyprostowac ;] Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 No przecież od początku to próbuję napisać, że moim zdaniem Guarder nie jest bardziej szkodliwy niż Systema. Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 (edited) nie no to na pewno guarder nie rozwali szkieletu ? :D bo planuje razem z borkiem wstawić m130 no maksymalnie m150 ;d a i odrazu spytam, czym konserwować części wewnętrzne gearboxa ? tzn jakimi smarami/sprayem poszczegolne czesci ? Edited December 27, 2009 by darkness24 Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Słabo mi... Jeżeli zamierzasz wrzucić tak mocne sprężyny jak piszesz, to siłą rzeczy bardziej wysilony szkielet szybciej ulegnie uszkodzeniu. Nikt Ci nie da gwarancji, że dana część na pewno nie będzie przyczyną uszkodzenia gb. Piszę tylko, że wbrew temu co napisał Gogin uważam borek Guardera za tak samo dobry jak zestaw Systemy. Działa na podobnej zasadzie co "cichy" zestaw głowic i co tu ukrywać występuję uderzenie polikarbonowej głowicy tłoka o gumową podkładkę na głowicy cylindra, a nie jak w zestawie Deep Fire głowicy aluminiowej... Wybór pozostawiam Tobie. Ja uważam zestaw Guardera za wart polecenia. Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 czyli do takiego borka tzn Guarder max M130 czy zostawić M120 ? Bo jeżeli M120 zostawić to właściwie mi chyba borek nie potrzebny bo ja u siebie wlasnie bede wstawiac m120 Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Borek oprócz tego, że ładnie Ci wszystko uszczelni dołoży jakieś 5-8% mocy z racji swojej powiększonej średnicy. Ludzie radzą Ci założenie zestawu bore up, bo i tak wszystko wymieniasz, więc koszty podobne. A przy dobrym złożeniu całości to efekt na chrono może Cie nawet przy sp120 guardera mile zaskoczyć. Na forum są magicy wyciskający na takim konfigu 470 fps i więcej. Ile w tym prawdy ?? Poszukaj i popytaj :-F Quote Link to post Share on other sites
darkness24 Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 hehe . no to dzięki za odpowiedź . zakupie borka a sprężyne dam m120 no maks. m130, ale dalej nikt nie odpowiedział czym się smaruje części w gb, jakim smarem/sprayem jakie części ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.