Wolfran Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Witam, mam pytanie, który z tych szkieletów jest najlepszy? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5774 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4356 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4357 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3381 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1342 i jeszcze jedno pytanie, jakie łożyska najlepiej: 6mm, 7mm czy 8mm? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Najlepszy jaki do tej pory montowałem i miałem styczność to G&P na 7mm łożyskach 140 sprężyna dla niego to żaden problem, trochę drożej ale chyba warto http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1724 Sorki jeśli trochę nie na temat :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 Mam jeszcze jedno pytanie, który szkilet GB jest lepszy Boyi montowany w Bi-3681 czy JG montowany w T3 K1? Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Witam, mam pytanie, który z tych szkieletów jest najlepszy?http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5774 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4356 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4357 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3381 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1342 i jeszcze jedno pytanie, jakie łożyska najlepiej: 6mm, 7mm czy 8mm? Pozdrawiam. Im większe łożyska tym lepiej. Z gearboxów polecam JG oraz G&P. Gearboxy nie tylko na Specu są. Na ASG Shopie te G&P mają (a jak nie mają to mieli) tańsze niż na Specu. Mam jeszcze jedno pytanie, który szkilet GB jest lepszy Boyi montowany w Bi-3681 czy JG montowany w T3 K1? Oba to v.2. Z "fau-dwójek" lepsze robi JG. W ogóle całe BOYI IMHO to badziewie xD Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Szkielety JG wytrzymują z reguły m150 :D Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 (edited) TO jestem wyjątkiem od reguły, już 4 pęknięte leżą na regale, a miałem tylko m140. Wszystkie pękły w trakcie lata. Edited February 11, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Czas życia gb maleje wprost proporcjonalnie do czasu wciśniętego spustu pomnożonego przez sumę rof-u repliki i mocy sprężyny ;) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 to w takim razie żaden z moich GB nie powinien istnieć po minucie użytkowania ... :P Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 12 V hi speed na m90 zabija gearbox ktory normlanie (9.6 batka) smiga na m130. Wiec rof ma fundamentalne znaczenie. Upraszczajac (bo energia oddawana podczas strzalu nie jest liniowa - m90 a m180 to nie jest razy dwa) - m90 i rof 30 k/s to jak m180 i 15 k/s ... Do tego aluminiowa glowica tloka to jak 20-30 m/s springa wiecej. Dodatkowo przy mosfetach - pierwsze kopniecie jest mocniejsze (bo nie iskrza styki i cala moc idzie w silnik od razu). Dodatkowo lozyskowanie prowadnicy i glowicy tloka zwiekszaja efektywna energie oddawana przy strzale. Wszystko ma znaczenie ... nie tylko zamontowana sprezyna. Quote Link to post Share on other sites
morhot Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Dodatkowo przy mosfetach - pierwsze kopniecie jest mocniejsze (bo nie iskrza styki i cala moc idzie w silnik od razu). No tu śmiem się nie zgodzić... siła pierwszego strzału (a dokłdniej energia z jaką głowica tłoka uderzy w głowicę cylindra) nie zależy od mosfetu, nie zależy wogóle od silnika, tylko od sprężyny. Przeca silnik tylko naciąga sprężynę i to czy naciągnie ją w 0,1 czy w 0,025 sekundy nie ma żadnego wpływu na to jak szybko ta sprężyna się będzie rozprężać, czyli jaką prędkość nada tłokowi, czyli z jaką energią kinetyczną tłok udeży w głowicę cylindra. Dzięki zainstalowaniu mosfetu pierwszy strzał padnie szybciej po naciśnięciu spustu i tyle. Podsumowując wydłużenie żywotności GB można uzyskać przez: - zmniejszenie ROF, - słąbszą sprężynę, - lżejszy tłok i głowicę, - lepiej amortyzującą udeżenie głowicę tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.