Predatorx Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Witam, jak napisałem w temacie mam problem z M4 III gen JG. Gdy podłączę w pełni naładowany akumulator, replika strzela tak, jakby był rozładowany tj. oddaje 15 strzałów z bardzo niskim rof-em. Akumulator podłączony do repliki kolegi działa doskonale, a jego akumulator podłączony do mojej emki tez zachowuje się jakby był martwy. Co mogło się zepsuć? Dodam, że nie mam już gwarancji. Edited December 28, 2009 by Predatorx Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Grzebałeś coś przy replice? Bebechy albo co innego?? Cokolwiek, chociaż jedną śrubką. Edited December 28, 2009 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Sprawdź śrubę dociskającą silnik, może masz za bardzo dokręconą, albo sprawdź kabelki. Edited December 28, 2009 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Sprawdź śrubę dociskającą silnik, może masz za bardzo dokręconą, albo sprawdź kabelki. Toteż się pytam, czy grzebał. Ja miałem coś podobnego jak on, przy zbyt wielu podkładkach. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Jesli problem powstał nagle to możliwe, zę przypaliły sie styki. Sprawdź opór obwodu. Potem będzie można myśleć o mechanice. Quote Link to post Share on other sites
Predatorx Posted December 30, 2009 Author Report Share Posted December 30, 2009 (edited) Wymieniałem body, lufę, gumkę i komorę. Posiedzę z tą emką trochę, ale nie w sylwestra. Edited December 30, 2009 by Predatorx Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Jeśli zmieniałeś body to pewnie inaczej sie układa silnik względem gb. Poreguluj troche śrubą na dnie chwytu. Quote Link to post Share on other sites
Predatorx Posted February 23, 2010 Author Report Share Posted February 23, 2010 Całkiem zapomniałem napisać o co chodziło- mianowicie o silnik, był za mocno dokręcony, dzięki za pomoc, nigdy bym na to nie wpadł. Quote Link to post Share on other sites
gryncek1 Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Też tak miałem i przyczyną była bateria, która zmniejszyła swoje napięcie, pożycz od kogo 9,6V i zobacz, a na pewno zadziała ;) Edited February 23, 2010 by gryncek1 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Wujek Poldeck miał rację jednak ;-) . Quote Link to post Share on other sites
gryncek1 Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Całkiem zapomniałem napisać o co chodziło- mianowicie o silnik, był za mocno dokręcony, dzięki za pomoc, nigdy bym na to nie wpadł. Jak ja mogłem nie zauważyć tego posta O_O :-F Edited February 23, 2010 by gryncek1 Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) I wujek Wolfran miał rację, :) Edited February 24, 2010 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.