Creative22 Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Witam! Naczytałem się na forum sporo o tej replice. Tunigu itp. Po czym zakupiłem owego Boja i zastanawiam się na tuningiem. Chcę wstawić kilka nowych części gb ale i Preclufę Promyka 510... Mianowicie chodzi mi o wstawienie Takowych elementów: Lufa Precyzyjna Promyk do m16 [510] Zestaw ftk Infinite torque up [Guarder] http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1618.html Silnik ITU [Guarder] http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1601.html Wzmocniony Korpus GB [CA] Akumulator G&P 3300mAh 10.8v Ew. 12v http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1740 Jak replika będzie o ile w ogóle będzie działać w takiej konfiguracji?? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Nie jak wiemy silnik guarder'a nie jest dokładnie takim jakim go zachwalają w sklepie. Element albo JG 2010. Może być z 3gen. Hmmm... a nie lepiej kupic części osobno? Przecież masz tam zębatki XYT, one są bardzo dobre nie ma potrzeby ich wymiany. Szkielet GB do wymiany. Jak wiemy boyce potrafią rozlecieć się przy 1-szym strzale. Miałem dwa szkielety boyi. Chyba do stockowego marui się nadają. Ostatni zajechał mi komorę Hu, bo cały przód poleciał na nią. Po co ci nowe body? Przecież w boycach jest metalowe? Promyk dobry wybor, od biedy może być systemka. Nie lepiej kupic sanyo RC? Albo jakiś wodorek od GP, nie G&P to dwie różne firmy. Oczywiście wtyki deansy. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Weź zestaw bez zębatek , zobacz co potrafią wytrzymać stokowe z tej repliki : http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=83207 -Dalej lecąc , pierwsze co wymień to komora hopka , stok to syf straszny . -Lufa 509 będzie wystawać z tłumika płomienia . -Silnik , zależy jaki spring , przy sanyo 9.6 1800 spokojnie mielił na M130 guardera -GB poważnie myślałem że te z SPR boyja są mocne , 2 takie podkręciłem na M130 do tego w M16A4 długo mi chodził przy 12V i M130 , zero śladów zużycia . Quote Link to post Share on other sites
Creative22 Posted January 19, 2010 Author Report Share Posted January 19, 2010 Weź zestaw bez zębatek , zobacz co potrafią wytrzymać stokowe z tej repliki : Zębatek i tak nie zamierzałem wymieniać Tylko resztę (Prócz sprężyny) Zębatki chcę użyć do m16a4 bo stockowe zaczynają powoli płakać. Rozumiem że ten zestaw ftk jest ok? A i możesz polecić jakiś silniczek? Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 zobacz ten: silnik Ten silnik da rade nawet z SP140 albo i mocniejszą a na innych stronach znajdziesz go nawet za 80 zł, można powiedzieć że dorywnuje silnikowi systemy MAGNUM Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 zobacz ten: silnik Ten silnik da rade nawet z SP140 albo i mocniejszą a na innych stronach znajdziesz go nawet za 80 zł, można powiedzieć że dorywnuje silnikowi systemy MAGNUM Silniczek super-polecam, ten sam co w IIIgen JG. Quote Link to post Share on other sites
pandziol Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Stockowy silnik też 140 uciągnie bez bólu. U mnie w SPRce mam stockowy silnik, gb Boyi, M140, zębatki XYT, LiPo 11,1V i wszystko działa od kilku tysięcy kulek. Lufa 509mm nie będzie wystawać z tłumika płomienia ale będzie widoczna w tych wycięciach tłumika. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.