Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85 A2 AFV [ARES]


Recommended Posts

Przede wszystkim interesuje mnie bateria i problemy z nią związane. Do tej repliki są dedykowane (mieszczące się w niej) maciupkie bateryjki o pojemności paruset mAh o rzadko spotykanym styku. Widziałem, jak do przedniej szyny angole montują schowek na baterię i problem z głowy, ale chciałbym się dowiedzieć więcej. Plus jestem ciekaw, jak to jest z wymianą sprężyny w ARES'ach, bo podobno nie trzeba do tego rozkładać GB.

Link to post
Share on other sites

Z tą baterią to akurat jest kicha, puszka rozwiązuje sprawę ale myślę że dało by się wpakować LiPo jakieś do środka. Trzeba by tylko poszukać O odpowiednich wymiarach. Tak posiada system szybkiej wymiany sprężyny, wystarczy wyjąć tylni pin, wykręcić 2 krzyżakowe śrubki i wyjąć prowadnicę.

Link to post
Share on other sites

Dedykowany:

http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/produc...cial&rs=l85

 

Te LiPo powinny wejść z tym że 7,4V normalnie a ten 11,1 trzeba by rozebrać cały front włożyć i nie wyciągać. Przy wszystkich trzeba vt odpowiednio przewody ułożyć bo na szerokość mają może 1mm zapasu.

 

http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?...roducts_id=2638

 

http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?...roducts_id=3027

 

http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?...roducts_id=2982

Link to post
Share on other sites

Dzięki za informacje. Mam jeszcze pytanie odnośnie wytrzymałości flaków. Nie powinienem się spodziewać problemów po włożeniu mocniejszej sprężyny, np M120? Z tego co wyczytałem, to nie byłoby zgrzytów, ale chciałbym wiedzieć, jak to się ma do praktyki.

Edited by cosmos
Link to post
Share on other sites

Tam siedzi coś niewiele mocniejsze od M110 guardera, jednak sprężyna nie jest tak bardzo ściśnięta jak w standardowych szkieletach bo szkielet jest o chyba 2cm dłuższy. Silniki lubią padać po pewnym czasie. Zdarzają się felerne tłoki. Wg mnie razem z kupnem repliki kup sobie pakiet startowy w postaci łożyskowanej głowicy tłoka z tworzywa i dobre łożyska 6mm. Jak coś służę pomocą przy replikach L85/L86 produkcji Stara/Aresa.

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Siemanko. Zdaję sobie sprawę, że ten temat ma już szmat czasu, jednakże nie chcę zakładać nowego. Mianowicie, posiadam ową replikę i chcę ją ulepszyć, ponieważ bardzo mi się podoba z wyglądu oraz nie chcę biegać jak wszyscy z m4/M16.

Wcześniej biegałem z Ak47 i wszystkie fabryczne części w zupełności mi wystarczały, ale teraz biegając po lesie chciałbym mieć większy zasięg. Póki co mam w środku:

-łożyskowana głowica tłoka (G&G),

-sprężyna M120 (LCT),

-lufa precyzyjna 6.01 (JBU),

-gumka hop-up (SYSTEMA)

Zastanawiałem się nad Bore up, ale nie znalazłem dedykowanego dla tej repliki. Dodam również, że strzelam na baterii Li_po 7,4

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Trochę odkopię temat. Zastanawiam się nad zakupem takiej repliki w wersji z metalowym gearboxem. Generalnie nie lubię/nie potrafię rozkładać, naprawiać lub serwisować replik. Nie mam w ogóle ciśnienia na tuning. Czy ktoś może się wypowiedzieć o realnej trwałości takiej stockowej giwery?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...