Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

 

Mam auga CA:

- bu guarder

- sp130 guarder

- prowadnica łożyskowana guarder

- łożyska kulkowe king arms

- szkielet gb tokyo marui

- zębatki super torque up classic army

- tłok żółty wzmocniony classic army

 

To wszystko chodzi mi na lipo 7.4 na stockowym silniku i daje w miarę dobry rof - 14.5k/s

 

Jednak silnik strasznie wyje... sądzę, że nie pociągnie już długo, dlatego chcę go szybko wymienić.

 

Jaki silnik polecacie?

 

Myślałem o PJ, Element UTU, bo mam ograniczony budżet (ok. 120-130pln)

 

Chodzi mi o:

- cichą prace (kulturalną)

- dość miły rof przy sprężynach m120-m150

- to, żeby silnik nie spalił mi się przy modelarskim (nie żadnym gównianym airsoftowym) lipo 11.1

 

Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie ;)

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam ... mam tez auga znaczy nawet dwa.

STU jecza jak zarzynane prosie ...

Narazie w zimie wole chinole bo sa duzo cichsze ....

Co do silnikow polecam PJtki z taiwana.

Daja rade naciagnac m160 przy STU CA na batce stockowej ;)

 

Przy m120 borku i lipol 11.1 daja 23 k/s rofa.

Swietny silnik za niska cene.

Link to post
Share on other sites

Czyli żeby wyciszyć to wycie, to zmienić zębatki na XYT? Jak podkładkowałem te STU to środkowa i tłokowa chodziły cichutko, ale jak wrzuciłem silnikową to zaczął się szum, przy każdym rodzaju shimmingu i ilości smaru. Stałoby się coś, gdybym wymienił tylko silnikową na XYT? Ten inny kąt natarcia nie zmieliłby mi żadnych zębów?

Link to post
Share on other sites

W jakims topiku wlasnie ktos pisal ze wymienil silnikowa i bylo sprawniej ciszej ...

Ciezko powiedziec - inna ilosc zebow i ich szerokosc moze miec znaczenia.

Ale rownie dobrze moze sie okazac ze bedzie na stocku chodzic.

Sam mialem zebatke silnikowa torque up przy srodkowej i tlokowej normalnej i dzialalo rok.

Dopiero po roku zorientowalem sie ze wymienilem zebatke na nie ta co trzeba (wtedy nie bardzo orientowalem sie w oznaczeniach torque).

Link to post
Share on other sites

Silnik powoduje ciągłe wycie, tak samo jak zębatki, tylko zębatki są głośniejsze. A gdy silnik dostaje obciążenia to pracuje głośniej niż zwykle i o to mi chodzi;p

 

A jak z zużyciem prądu? Te Element są dość nowe na rynku, więc jak sądzę, mogą być nowej technologii, a nigdzie nie umiem znaleźć czegoś o nich...

Link to post
Share on other sites

Jestem temu przeciwny. Przed chwilą składałem zestaw STU CA i jakoś nie drze mordy. Da się, tylko trzeba się postarać. Uważam, że na tym zestawie co masz, dobrze spodkładkowanym i naregulowanym nie musiałbyś nic zmieniać. Silnik nie wyje tylko przekladnia kątowa.

Link to post
Share on other sites

Mhmm.

 

Czyli w v3 rozumiem, że to trzeba pobawić się podkładkami pod silnikiem, tak?

 

Btw, taki pytanie z innej beczki, robił ktoś kable w augu na przód? Bo mam auga RAS i chcę zamontować an/peq i tam wrzucić:

http://allegro.pl/item892873808_lipo_turni...owa_jakosc.html

ewentualnie:

http://allegro.pl/item892285351_pakiet_lif..._rewelacja.html

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie to zaden problem.

W augu w body jest masa miejsca ktoredy mozna poprowadzic kable.

Problemem jest to ze bedziesz musial zamontowac jakies wtyki z przodu bo jak inaczej zdejmiesz przedni zespol lufy ?

Pozatym - to bedzie naprawde duzo kabla i rof spadnie, opory sie powieksza.

Na kij ci tak mocny lipol ?

Z tylu spokojnie wchodza 7,4-11,1 2200.

Na jednej strzelance tego nie wyladujesz (bo to jakies 3 k kulek przy m110) a ladowanie lipola to max 2 h (nawet w 30 min sie da ale to troche meczy pakiet).

Link to post
Share on other sites

Mam 7.4 2200 z tyłu.

 

3k kulek to nie dużo dla wsparcia na strzelankę:D

A nie widzi mi się wymiana batki podczas strzelania. Tak samo na kilkudniowych manewrach, na które niedługo zamierzam już jeździć (czyt. po maturze). Muszę mieć jakiś kosmicznie mocny pakiet, a nie chcę 11.1. Wolę 7.4 albo 6.6, ale większej wydajności.

Link to post
Share on other sites

Nie mogę edytować, to piszę pod spodem.

 

Wkurzyłem się i otworzyłem tego auga.

 

Wymieniłem:

- sp130 na ubitą lekko m120

- zębatki STU CA na stocki CA

 

Do tego porządnie wyregulowałem. Napędzane to jest tym lipo 7.4 2200 20c. I szok! Rof około 18-19...

 

Czyli na mój gust:

- sp130 za mocna dla 2letniego silnika CA

- w v3 regulacja silnika też ma znaczenie xD

- zębatki STU CA podgłaśniają replikę :D

 

Teraz chodzi dość przyjemnie, chociaż gdybym wymienił sprężynę na porządną sp110 i łożyska na ślizgowe pewnie byłoby jeszcze lepiej ;)

Link to post
Share on other sites

No mowilismy ze STU CA sa glosne ...

Co do silnika - mocny torque i bedzie ok.

Tylko ze batka to 11.1 by sie przydala...

Co do parudniowych manewrow - jak masz dostep do aku 12 V od samochodu ... to ladowarka naladujesz lipola w pol godziny wiec problem to nie jest ;)

Wymiana baterii tez nie jest problemem...

Za 2 x 2200 batki kupisz taniej niz jedna ale 4400.

Plus wiadomo - pakiet z przodu - to musisz mocne kable dac jak nie chcesz stracic na rofie i pruc duzymi seriami (bo ci sie kable nadpalac beda).

Link to post
Share on other sites

kable mam zamówione 2.5mm silikonowe właśnie.

 

No ok, wyjdzie taniej, ale przy mocnej batce mam większą wydajność i nie będę musiał się martwić, że mi zacznie piszczeć w krzakach, żeby wymienić batkę ;)

 

Podłączyłem też silnik JG 2gen z auga JG i ciągnął ale z rofem 14-15, także różnica jest.

 

I wygląda na to, że chwilowo sie powstrzymam z kupnem silnika. Jak ten spalę to go rozbiorę i zrobię nowe uzwojenie (może mi się uda).

 

Potrzeba matką wynalazków :D

Link to post
Share on other sites

Silnik mocowy nie jest tak szybki jak stock, ani tym bardziej hi speed.

Ale za to przy mocniejszej sprezynie (wlasnie m130+) daje lepsze osiagi i szybkosc sie nie zmniejsza.

Co do wydajnosci - pakiet 2.2 daje prad wyjsciowy 44-60 A ciaglego i o polowe wiecej chwilowego.

To nie nimh...

Zauwaz jaki masz bezpiecznik w aegu. Standard to 15 A.

Nie ma szans zebys wykorzystal moc z pakietu 5000 mAh. Bo to ponad 100 A.

Do takiego pradu masz kable 6-8 mm. Popatrz sobie jaka to ma kable poprowadzone do wtyczki ;)

 

ps. JG 2 gen to nie jest silnik hitorque.

Dopiero od III je dawali. A i tak z tego co wiem sa jeszcze silniki JG mocniejsze (czerwona obudowa czy jakos tak).

 

Mi silnik z III gen kreci m120 przy lipoli 11.1 na jakies 23 k/s

Link to post
Share on other sites

No ja teraz mam ubitą m120 :D

 

I bezpiecznika już od dawna nie mam :D - szkoda mi nie wykorzystywać potencjału batki :D

 

Btw kupiłem dzisiaj LiPo 7.4 3Ah 20c za 30pln:D Pomyślę jak by tu coś wykombinować, żeby jednak nie robić tych kabli na przód ;)

Link to post
Share on other sites

Bezpiecznik nie zmniejszy ci potencjalu batki... po prostu w przypadku zacinki zebatek czy tloka - spali sie pod obciazeniem.

Dzieki temu nie padaja zebatki ani tlok...

Ale trzeba go dobrac odpowiednio do pobieranej mocy silnika.

Tylko dla przykladu podawalem jaki stockowo masz bezpiecznik - i ze nie wykorzystasz mocy batki.

Bo silnik od aega po prostu nie bierze (stockowy na nawet m120) 60 A pradu ale ponizej 15.

Wiec czy wezmiesz batke 2200 czy 5000 to i tak tak samo bedzie krecil przy tym samym pradzie.

 

Przy nimhach bylo roznie bo te chinskie to mialy mala wydajnosc i mogles np trafic taki pakiet co dawal 5 A max ... a przypalony 3 A i dawal naciagnac tylko najslabsze springi i do tego slaby rof.

 

Szkoda ze do augow nie robia przedluzonych zaslepek jak do p90;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...