Raistllin Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 (edited) Mam obecnie replikę TROY MRF-CX AEG King Arms http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2596 Jestem na etapie tuningu na podzespołach Systemy coś takiego: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2753 Mam pytanie o szkielet w tej replice i jego jakość, ponieważ chcę tam zamontować sprężynę m140 np magbulla ?? czy nie rozleci się ? A może zamiast zmieniać sprężynę na 130 zainwestować w lepszy szkielet ? Edited January 27, 2010 by Raistllin Quote Link to post Share on other sites
mysiorov Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 (edited) U mnie pękł przy m120 tyle że na mrozie(-20) . Moim zdaniem zamontuj w środek co chcesz bez wymiany szkieletu, a dopiero jak coś się ukręci to kombinuj. Szkielet KA nie wiele się różni wytrzymałościowo od innych v2. Pozdrawiam. Edited February 10, 2010 by mysiorov Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Wystarczy włożyć pomiędzy komorę a szkielet w miejscu wlotu kulek(czyli taka rurka która styka się zmagiem), kawał gumy tak aby zamykanie repliki sprawiło mały problem, dzięki temu GB nie pęknie nawet przy -20 stopniach z M170 na pokładzie. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Wystarczy włożyć pomiędzy komorę a szkielet w miejscu wlotu kulek(czyli taka rurka która styka się zmagiem), kawał gumy tak aby zamykanie repliki sprawiło mały problem, dzięki temu GB nie pęknie nawet przy -20 stopniach z M170 na pokładzie. To między komorę, a szkielet, czy między komorę i body?? Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Gumę dajesz na body w miejscu, gdzie styka się body z komorą hop-up. Dzięki temu siła uderzenia na przednią część szkieletu ( tam gdzie najczęściej pęka szkielet ) jest zmniejszona. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 No właśnie tak zazwyczaj robiłem, dlatego się zapytałem, bo z opisu Marcinka można było wywnioskować coś innego. Ten patent ma nawet swoją nazwę- tzw. PoldeckFix ;-) I jak go wykonać jest o tym temacik. Quote Link to post Share on other sites
mysiorov Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Ja w to miejsce; między body a hop-up wsadziłem stoper do uszu. Niestety nie poskutkowało. Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Ja w to miejsce; między body a hop-up wsadziłem stoper do uszu. Niestety nie poskutkowało. Nie martw się, nie jesteś sam 8) . U mnie ten patent z podparciem gearboxa komorą też słabo zadziałał. Dlatego teraz kupuje szkielet KWA na 9mm łożyskach :-F. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.