Eddie Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Witam :!: Pozbywam sie frontu z mojej emki i kurcze nie wiem jak bydlaka oddzielić od upper reciver-a :poddanie: Czy może mi ktoś powiedzieć jak oddzielić cały front od body, lub ewentualnie co po kolei i zrobić żeby go rozłożyć? Szyny zdjęte, została:muszka, lufa zew, pierścienie, atrapa rury gazowej. Dzięki z góry za pomoc :!: Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 (edited) Wybij piny z muszki. Zsuń muszkę wraz z atrapą rury gazowej. Kluczem żabką (lub specjalnym kluczem do frontów) chwyć tą ząbkowatą część delta ringu. I spróbuj odkręcić ;) EDIT: Literówka Edited February 9, 2010 by MartiN_BB Quote Link to post Share on other sites
Eddie Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 Dzięki, sprawa załatwiona, temat do wyrzucenia, chyba że komuś sie przyda. Pozdrawiam Eddie :!: Quote Link to post Share on other sites
zwiadowca88 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Mam pytanie, czy lufę przykręcić do imadła, czy są tu jakieś zabezpieczenia jeszcze ? Jaki jest tu gwint, lewo czy prawostronny. Bo powierzyłem to zadanie bratu bo mieszka na wsi i ma tam warsztat, ale chyba nie jest tak tępy aby tego nie rozkręcić jeśli to takie proste. Bo dwie osoby próbowały i jak gadałem przez telefon to okazuje się że boją się aby nie złamać korpusu. Tzn, że musi być zabezpieczenie albo źle kręcą. Może ktoś się w końcu wypowiedzieć na ten temat. Ma mi przywieść tą lufę wieczorem i będę musiał ją jakoś wykręcić sam na to wygląda. Mam pytanie, czy lufę przykręcić do imadła, czy są tu jakieś zabezpieczenia jeszcze ? Jaki jest tu gwint, lewo czy prawostronny. Bo powierzyłem to zadanie bratu bo mieszka na wsi i ma tam warsztat, ale chyba nie jest tak tępy aby tego nie rozkręcić jeśli to takie proste. Bo dwie osoby próbowały i jak gadałem przez telefon to okazuje się że boją się aby nie złamać korpusu. Tzn, że musi być zabezpieczenie albo źle kręcą. Może ktoś się w końcu wypowiedzieć na ten temat. Ma mi przywieść tą lufę wieczorem i będę musiał ją jakoś wykręcić sam na to wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Doby wsadzasz do imadła i kręcisz jak MartiN_BB napisał, normalnie w prawo przykręcasz a lewo odkręcasz. Przed tym zabiegiem warto się wyzbyć rury gazowej bo inaczej się nie uda. Po za tym nic więcej nie stoi na przeszkodzie. Jeśli jest to G&P ;) Quote Link to post Share on other sites
Del Fliki Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Odświeżam temat. A więc chcę oddzielić lufę ale od M16 G&P, tylko za cholerę nie chce się odkręcić, próbowałem na wszystkie sposoby - specjalnym kluczem do Delta ringa, francuzem, młotek + śrubokręt. Dowiedziałem się, że żółtki kleją gwinty i dlatego sa takie problemy z odkręceniem. Ma ktoś może na to jakiś patent? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Del Fliki Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Nikt nie pomoże? Quote Link to post Share on other sites
chlor Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Nie jesteś pierwszy który ma ten problem. W mojej SR16 URX G&P chciałem wymienić lufę zewnętrzną na krótszą ale sam nie dawałem rady odkręcić. Replikę wysłałem do serwisu specshop. Serwisant przez 2 dni kombinował jak odkręcić lufę. Drugiego dnia wysłał mailowo zapytanie do producenta jak ma to zrobić. Producent odpisał, że tak jak zwykle tylko trzeba mocniej bo stosują dość mocny klej. Serwisant próbował jeszcze ale nie chcąc uszkodzić repliki odesłał mi ją. Koniec końców musiałem zmienić plany wykorzystania tej repliki do CQB. Jeśli nie da się odkręcić to nie katuj repliki, może skończyć się pęknięciem upper recivera. Spróbuj się z kimś wymienić frontsetem z upper reciverem lub po prostu pogódź się z długością repliki. Pozdrawiam Chlor. Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Jak się nie ma specjalnej formy do której wsadza się upper i potem to wszystko do imadła oraz specjalnego klucza to faktycznie można body uszkodzić. Wyślij do Asgshop i tam jeszcze nie było sytuacji aby jakiegoś body G&P nie szło oddzielić od frontu. Quote Link to post Share on other sites
Del Fliki Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Dzięki, poszedł mail do asgshopu. Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.