Sebi_S Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Przedstawie sprawę od początku. Własnie skaładam swoja emeczkę (kolejna faza tuningu) i przed złożeniem połówek szkieletu jak to przystoi postanowiłem posprawdzać szczelność poszczególnych elementów i całych zespołów. 1. tłok ,głowica ,cylinder,głowica cylindra ,dysza (borek Guarder + oring siliokonowy,który samemu doszlifowałem do borka) szczelość extremalna ,nawet przy najmniejszym ruchu tłoka opór ,tutaj OK (dopisze że szczelność dyszy sprawdzana w każej pozycji) 2.Uszczelnienie gumki w komorze(teflon itp.) gumka Systema ,komora KA ,gumka poprawniwe założona (nic sie nie podwinęło,kołnierz gumki równiótki,wszytko OK) 3.I ty mój problem i pytanie ,uszczelnienie gumki z dyszą ,próbowałe zrobić test szczelności dokładając komore do szkieletu (dysza wysunięta max., komora dociśnieta.lufa zatkana ) wciskam tłok i słysze uciekajace powietrze ,analizując doszedłem że chodzi o połączenie dysza-gumka Póbowałem z różnej długości 3ma dyszami i 3ma gumkami ,efekt ciągle ten sam, i tu pytanie czy w tym miejscu da sie osiągnąć 100% szczelność ,czy przy zatkanej lufie i ciśnieniu jakie tłok wytwarza w układzie kołniez gumki ma prawo sie rozepchać przy połączeniu z dysza żeby doszło do minimalnego rozszczelniania ? Jak wiadomo kulka przy strzale nie zatyka lufy tak jak zatlepiona taśmą w czasie mojego testu . Napisze tylko w drodze wyjaśnienia (emka G&P ,borek Guarder,SP140 Guarder ,zębatki systema ,tłok MadBul ,prowadnica metalowa łożyskowana systema,komora KA,gumka systema,precka systema 509mm zakryta tłumikiem, na SP 130 poprzednio 498fps) i że ma to to być teraz karabin wyborowy,żeby ktoś nie napisał po co taka moc Bardzo prosze o odpowiedzi i pozdro :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
MJ6 Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 U mnie to samo, komora KA guma systemy wersja ENERGY, dysza Deep Fire popychacz przeszlifowany od czoła. I lipa brak szczelności. Dopiero zmiana na dyszę Deep Fire od M16, reszta bez zmian pozwoliła uzyskać przyzwoitą szczelność. A i tak robiąc porównanie ze swoją G36 gdzie jest słabsza sprężyna. Gieta strzela lepiej :-F Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Co to ma wspólnego z gaziakami? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 (edited) Do kasacji. Edited February 20, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 :wink: :lol: Pozdrawiam. Jak zobaczysz w jakim dziale powstał temat to zrozumiesz :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 :poddanie: Fail Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Co to ma wspólnego z gaziakami? Powietrze też gaz :-P Póbowałem z różnej długości 3ma dyszami i 3ma gumkami Z jakimi dyszami i jakimi gumkami? Teoretycznie, gumka nie będzie nigdy idealnie szczelna. Kołnierz ma trzymać kompresję tylko na tyle, żeby powietrze wypchnęło kulkę. Zatkanie lufy totalnie i pchanie na chama rozszczelni w pewnym momencie kołnierz. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted February 20, 2010 Author Report Share Posted February 20, 2010 (edited) Dzięki Viamortis za jakąś sensowna odpowiedz bo już popadałem w ,,obłęd'' z extremalną szczelnością na gumce Gumki jakie testowałem to 1.czarna systema 2,czarny Guarder 3.czerwonej elementa i jakiejś chińskiej stockowej Dysze to : 1.borkowa Guarder od M4 2.borkowa Guarder od M16 3.stockowa od JG (na standardowym zespole cylindra,bo juz nie maiłem pomysłu na sprawdzenie) Przepraszam że temat tu wylądował ,sam nie wiem jak to zrobiłem i proszę Moda o przeniesienie w odpowiednie miejsce :uśmiech: Edited February 20, 2010 by Sebi_S Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.