Marecz Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Jak strzelam z tego cuda na auto to po chwili śmierdzi gazem ;p Co z tym zrobić ?? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Hmm gazem? :D Ale jakim? Bo za gaz to wszystko co w stanie gazowym można uznać. Najprawdopodobniej coś się przypala wraz ze smarem. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Marecz Posted March 5, 2010 Author Report Share Posted March 5, 2010 hmm.. a może zmienić kable na na nisko-oporowe czy to niema różnicy ?? I tak jak mówisz raczej związane z GB i smarem. Jeszcze zobaczę jak na 8.4 będzie bo na 9.6 czuć na auto ;P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) Jonizowanie się powietrza... Iskry na silniku czy kostce stykowej, te smutne rzeczy. P.S. Ile jeszcze bzdurnych tematów powstanie? :-F Edited March 5, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Marecz Posted March 5, 2010 Author Report Share Posted March 5, 2010 To wyśle do taiwana na gwarze i im napisze powinni mi to naprawić na gwaranci przy okazji dam żeby mi zmienili styki na niskooporowe. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Styki na niskooporowe? Nie. Ja bym dał okablowanie niskooporowe, modelarskie 1,5mm^2 w sylikonowej oprawie. MOSFET na IRL3713. Albo zamiast MOSFETa możesz dać smar miedziowy na styki. Silnik albo wymienić, albo wyczyścić. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Spraw by przez cały układ elektryczny gnata nie przechodził prąd o natężeniu jaki przechodzi (stąd powstają głównie dodatkowe iskry). Trzeba zwiększyć więc wydajność całego układu mechanicznego, a po części też elektrycznego, można to zrobić chociażby poprzez: *wstawienie bardziej miękkiej sprężyny *łożyska pozwalające na lepszą pracę *porządna regulacja całego mechanizmu *smarowanie mechanizmu *zmiana kabli, styków, silnika Quote Link to post Share on other sites
Marecz Posted March 5, 2010 Author Report Share Posted March 5, 2010 Ja bym dał okablowanie niskooporowe - o to mi chodziło :P Zobaczę jak to będzie i co chłopaki napiszą z taiwana. Quote Link to post Share on other sites
Eras Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) na Twoim miejscu wymieniłbym przede wszystkim przewody na miedziaki, wtyczki od akumulatora z mini Tamiya na T, przewody idące do silnika przylutował doń, i w efekcie masz problem z głowy i prawdopodobnie nieznacznie wiekszy ROF ;) Edited March 5, 2010 by Eras Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 A ja bym pokój wywietrzył to może przestanie gazem śmierdzieć. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 przewody idące do silnika przylutował doń HaHaHaHA, dobre, a pomyślałeś że czasem ktoś chcę rozebrać replikę? Quote Link to post Share on other sites
Eras Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) HaHaHaHA, dobre, a pomyślałeś że czasem ktoś chcę rozebrać replikę? Oh wybacz :D sądzę, że nie rozbierasz repliki co dzień, dwa, tydzień ;) ma to sens, a na pewno zmniejsza opór ;) w razie potrzeby, wystarczy rozgrzać lutownice, po skończonym ponownie to zrobić, ot i cała filozofia ;) wydaje mi się, że nie jest to wielki problem :D Edit:// literówka Edited March 5, 2010 by Eras Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) Będziecie się kłócić o lutowanie przewodów do silnika? Śmiem twierdzić, że różnica między oporem na układzie z wtyczkami i bez (przylutowane kable) jest znikoma, do tego jeśli kable nie są maksymalnie jak najkrótsze to da się wyciągnąć koszyk z silnikiem, nawet jeśli kable są przylutowane. A fakt faktem, że kable mało co mają do gadania, największe znaczenie ma moim zdaniem podkładkowanie zębatek/regulacja silnika i smarowanie części mechanicznych z zachowaną rozsądną twardością sprężyny głównej... P.S. Banany dla spamerów ;-). Edited March 5, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.