Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK416 BOYi m130 - problem z silnikiem


Recommended Posts

Witam

Zacznę od początku ;) Mam HK416 BOYia sprowadzone z HK, wystrzeliłem ok. 6k bbs bez większych problemów, do czasu gdy dziwnym trafem tłok zaczął się blokować w tylnej pozycji, ale podłączenie 10,8V go rozblokowało (aktualnie strzelam na 9,6 2000mAh FF) Stwierdziłem zdarzyć się może, ale jak się okazało sytuacja powtórzyła się jeszcze 2-3 razy. Stwierdziłem, że pewnie coś w GB świta to wysłałem na tuning, gdzie wstawiono mu m130 Madbulla,BU Guardera,łożyska ślizgi, łożyskowaną prowadnicę i tłok MB. Po odbiorze z tuningu podłączyłem Li-Po 11,1V 15C, wystrzeliłem może z 400bbs po czym problem z blokującym tłokiem się ponowił :/ Wtedy już nawet 11,1V nie mogło go odblokować, rozlokowałem tłok uwalniając antireversala, przy kolejnym strzale znów to samo...

 

Reasumując fakty, doszedłem do wniosku, że wina stoi po stronei silnika. Każdy wie jakie to słabe silniki daje BOYi, widocznie tak słabe, że nie daje rady uciągnąć m130 Madbulla na 11,1V. Aktualnie myślę ,aby kupić silnik JG III Gen.

 

Teraz pytanie do was, czy moje stwierdzenia są słuszne ? Faktycznie to może być wina silnika ? A może coś innego ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...