augustox Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Witam Zacznę od początku ;) Mam HK416 BOYia sprowadzone z HK, wystrzeliłem ok. 6k bbs bez większych problemów, do czasu gdy dziwnym trafem tłok zaczął się blokować w tylnej pozycji, ale podłączenie 10,8V go rozblokowało (aktualnie strzelam na 9,6 2000mAh FF) Stwierdziłem zdarzyć się może, ale jak się okazało sytuacja powtórzyła się jeszcze 2-3 razy. Stwierdziłem, że pewnie coś w GB świta to wysłałem na tuning, gdzie wstawiono mu m130 Madbulla,BU Guardera,łożyska ślizgi, łożyskowaną prowadnicę i tłok MB. Po odbiorze z tuningu podłączyłem Li-Po 11,1V 15C, wystrzeliłem może z 400bbs po czym problem z blokującym tłokiem się ponowił :/ Wtedy już nawet 11,1V nie mogło go odblokować, rozlokowałem tłok uwalniając antireversala, przy kolejnym strzale znów to samo... Reasumując fakty, doszedłem do wniosku, że wina stoi po stronei silnika. Każdy wie jakie to słabe silniki daje BOYi, widocznie tak słabe, że nie daje rady uciągnąć m130 Madbulla na 11,1V. Aktualnie myślę ,aby kupić silnik JG III Gen. Teraz pytanie do was, czy moje stwierdzenia są słuszne ? Faktycznie to może być wina silnika ? A może coś innego ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 albo ciasne podkładkowanie. sprezyna też moze sie blokowac w tłoku. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Stawiałbym na źle odlany szkielet GB na rowkach prowadzących tłok. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Tja, sprężyny madbulla mają szeroką średnicę wewnętrzną i lubią klinować się na łożysku prowadnicy. Zmień springa na Guardera albo G&G i ciesz się życiem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.