bioX Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 (edited) Witam. Ostatnio koledze poszedł tłok w ww replice a więc zakupił tłok systemy. Po złożeniu wszystkiego pojawia się dość nieciekawy problem. Po oddaniu kilku strzałów 6-7, replika zaczyna zgrzytać.. ;/ Jedyne co można zauważyć to to że dysza zostaje w tylnej pozycji Nie da się jej wcisnąć tak jak się to normalnie odbywa. Więc ogólnym tokiem rozumowania tapet plate jest w połowie cyklu.. Konfig repliki: zębatki TU ca, łożyska ślizgowe, tłok systemy, cylinder typ 1, głowice ciche systemy, łożyskowana prowadnica sprężyny, sprezyna PDI 170% W czym tutaj może być problem? Edited March 11, 2010 by bioX Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 W czym tutaj może być problem? Pomylone podkładkowanie podczas składania. Podkładeczek nie wolno ułożyć byle jak... Do tego tłok systemy to najgorszy syf, enjoy! Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 Goginie podkładeczki to ful stock tak jak Pan z CA złożył. Działały długo i bezproblemowo aż do wymiany tłoka. Wnioskuję że mam poradzić koledze wymianę tłoka jako powód ww problemów? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 I w ogóle nie pomylone podkładeczki? A w ogóle czym się objawia to zgrzytanie? Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 No właśnie nie mam pojęcia. W GB wszystko wygląda ładnie pięknie dopóki nie złoży się tego do kupy. Pierwsze strzały jak najbardziej OK. Potem coraz gorzej. Zgrzyty pochodzą prawdopodobnie ze środka GB. Nie wiem co je powoduje a dokładne oględziny nie wykryły rys itd Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Na moje oko, to aku nie ma siły naciągać tego, więc albo podkładki albo regulacja silnika, nie ma innego wyjścia! Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 (edited) Mi się zdaje że któraś zębatka jest jednak niżej/wyżej niż powinna być, czyli złe ułożenie podkładek. Na logikę, to nie ma innego wyjścia. Ewentualnie właśnie silnik jest źle wyregulowany, często wtedy występuje to twoje "zgrzytanie". Edited March 11, 2010 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.