Rengar Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 (edited) Witam, mam replike G36JG i postanowiłem ją stuningować. Na tuning zamierzam wydać około 1000zł(wymienione będzie wszysztko poza body i szkieletu GB), lecz ostatnio zaczołem się zastanawiać czy nie lepiej będzie kupić giety porządnej firmy i w późniejszym czasie ją podrasować jeżeli niebędą zadowalać mnie jej osiągi. Możecie mi doradzić czy warto wydać 1000zł w chiniola czy lepiej w nową firmową gietke a później jakieś 800zł na jej przeróbkę? Jeszcze takie pytanie czy G36CA mają mniej FPS będzie dalej i celniej strzelać niż G36JG mające ok 40 fps więcej? PS. temat założyłem tu bo niewiem czemu niemogę założyć tematu w działe jestem zielony. [Regulaminu forum też nie możesz przeczytać?] Edited April 20, 2010 by Foka Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 (edited) Krótko , ile chcesz FPS wyciągnąć ? Edited April 20, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 Jeżeli stuninguje giete z JG za te około 1000zł to będzie mieć w granicach 440-460 fps Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Jeśli włoży serce w składanie GB i uszczelnienie elementów to i za 500zł jak nie mniej osiągnie taki wynik ;) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Tak naprawde to zadna roznica ... jedynie w tym ze bedziesz mogl powiedziec ze masz CA markowego. CA zeby mialo 460 - to wystarczy tylko wsadzic m130 i ewentualnie wymienic silnik na mocowy (choc stock powinien dac rade). Precka + gumka. Z drugiej strony w JG - zalerzy ktora wersje kupisz. Tez spring m130, plus silnik na mocowy o ile nie ma, wyciszony zestaw glowicy, uszczelniona dysza + gumka i precka. ps. Problemy zaczynaja sie jak zaczynasz uzywac lipoli 11.1 - wtedy to ile masz fps nie jest juz tak bardzo istotne, jak ile masz rps. Bo o ile 15 rps i 450 fps nie rozwala gearboxa ... to 35 rps i 300 fps potrafi. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 (edited) Jeżeli stuninguje giete z JG za te około 1000zł to będzie mieć w granicach 440-460 fps M120 guarder 50 zł BU guardera 200 zł Prowadnica łożyskowana PJa 25 zł Gumka hp systema 30 zł = ok 300 zł Stabilne 440 FPS a można i więcej jak serwisant zdolny . Tylko po co Ci tyle w tak krótkiej replice ? Ja to bym wymienił springa na M90/M100 guardera i zostawił jako zapas/strzelanki CQB i kupił używkę Gty CA na allegro za 600-700 zł i tak jak pisze Kocur , M130 guardera , dysza uszczelniona i ja bym wrzucił tłok wzmocniony bo do CA nie mam zaufania , w przyszłości jeszcze zębatki na coś w stylu STU CA i masz za ok 1200 zł 2 fajne repliki . Edited April 20, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 W tak krótkiej replice? Nigdzie nie zaznaczył, że to wersja C ;) Wszędzie pojawia się G36 więc zakładamy, że to jest najdłuższa wersja ;) Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 W tak krótkiej replice? Nigdzie nie zaznaczył, że to wersja C ;) Wszędzie pojawia się G36 więc zakładamy, że to jest najdłuższa wersja ;) Fakt , tylko rzuciłem okiem szybko na 1 post i mi się G z C pomyliło . ;-) Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 (edited) Chodzi o najdłuższą wersje bo taką posiadam i taką bym ewentulanie kupił. Co do tuningu giety JG, na taiwangunie są zestawy z Guadera(obecnie nie ma do giety ale bedą znowu) za ok 460zł taki jak tu http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1622.html ale sprężyne wymienie na m130 guader, do tego bym wsadził taki silnik http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-642.html albo taki, jak ktoś się zna to proszę napisać jaka jest różnica między nimi http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-643.html do tego precka albo KM Head albo madbull, dobra gumka hop up i szczelna komora(szukam z TM ale nigdzie nie umiej znaleź więc raczej z CA wsadze) Edited April 20, 2010 by Rengar Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Magnuma wstawiac do m130 ?? Chyba naprawde nie wiesz nic o silnikach... Magnum jest na mocne springi i rofa 20-30 k/s Do tego zwykly kit nie styknie - musi byc porzadny tlok i zebatki. Turbo magnumy sa jeszcze szybsze kosztem torque - nadaja sie praktycznie do m120 max (a najlepiej m110) Jak juz kupowac to silniki elementa - trzy razy tansze a podobne osiagi. Magnuma trzeba umiec zrobic (mod na szczotki zeby nie bylo przebicia - normalnie silnik jest izolowany tylko warstwa farby wiec trzeba zrobic podkladki tam gdzie sa szczotki). Precka jak juz to prometheus ... Gumka guarder lub systema jak kto woli (ja wole guardery) a komora w stocku jest dobra i nie ma co kombinowac. Komore jest sens wymieniac jak sie popsuje. Stocki nawet chinskie sa swietne. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Silnik wymieniać do M130? Kocur nie bądź śmieszny, u mnie na SP130 Guardera ten silnik wymielił ponad 100k cykli mechanizmu GB, w wielu innych G'ietach które składałem chodził i chodzi na podobnych albo twardszych sprężynach. Nawet zębatka osi silnika się nie zużywa, szczotki nie były krótsze niż 3/4 całkowitej długości po tym przebiegu. przemek10 podał najbardziej sensowną opcję, tylko ja bym widział tam jeszcze 7mm stalowe sliźgi i tłok wytrzymalszy jakiś (np. JBU). Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 (edited) Dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem ale troche odbiegliście od tematu. Lepiej stuningować giete JG czy kupić nową CA? I jeszcze takie pytanie, czy w giecie JG komora hop up jest jedno częśćiowa czy dwu? Edited April 20, 2010 by Rengar Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Ja bym stuningowal JG. Komora jest jednoczesciowa w kazdej giecie. Gogin - ktory silnik bo nie sprecyzowales ? Ten z JG czy z CA ? ;) Ogolnie mialem giete ale ta sprzed 3 lat ... gdzie nie bylo jeszcze silnikow neodymowych wiec ciezko mi powiedziec jakie teraz sprzedaja (i w JG i w CA). Ogolnie 450 fps to robi sie bardzo tanim kosztem. Tylko baterie trzeba miec dobra (przy stockowych silnikach nie-neodymowych) Do neodymowych - jakakolwiek :) Mi snjape 500 z neodymowym zasilala batka ktora nie dawala rade naciagnac stocka chinskiego 380 fps. Jakis czas mnie to naprawde dziwilo ze moje zapasowe batki nie dzialaja u innych ludzi. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 (edited) za ok 460zł taki jak tu http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1622.html Zębatki z zestawu dadzą Ci bardzo niski ROF nawet przy mocnej baterii . ale sprężyne wymienie na m130 guader, To będziesz miał luźno i bez specjalnego przykładania się 480 FPS do tego bym wsadził taki silnik http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-642.html albo taki, jak ktoś się zna to proszę napisać jaka jest różnica między nimi http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-643.html Zbędny wydatek ale już o tym była mowa . do tego precka albo KM Head albo madbull, dobra gumka hop up i szczelna komora(szukam z TM ale nigdzie nie umiej znaleź więc raczej z CA wsadze) Miałem 2 Gty JG i 1 CA , nie ma dużej różnicy więc zostaw stok , a lufę jak już była mowa prometheus jak chcesz z najwyższej półki . Edited April 20, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted April 23, 2010 Author Report Share Posted April 23, 2010 Jeszcze takie pytanie, warto zainwestować w którąś z poniższych gumek hop up? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2824 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2973 Quote Link to post Share on other sites
mrBazyl Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Kup gumkę Systemy- będziesz miał spokój. Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted May 6, 2010 Author Report Share Posted May 6, 2010 Wysłałem giete do tuningu do specshopa, serwisant z tego sklepu powiedział mi że replika G36 z JG różni się konstrukcyjnie od markowych replik i jest to różnica polegająca na ogólnie całej konstrukcji przez co nie da się spasować niektórych cześci typu bore up np. dyszy wogóle nie da się wymienić bo żadna oprócz stokowej niepasuje. Jest to prawda że aż taka różnica jest w konstrukcji że nie idzie pożądnie stuningować giety z JG? Quote Link to post Share on other sites
Poniatkys Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Dysza stockowa jest dłuższa od standardowych dedykowanych. Zmiana komory na bodajże CA rozwiązuje problem - wszystko rozpisane w temacie tuningu G36C Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted May 10, 2010 Author Report Share Posted May 10, 2010 Gieta już stuningowana, temat można zamknąć. Dzięki za rady. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.