Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning G36JG czy nowe G36CA?


Recommended Posts

Witam, mam replike G36JG i postanowiłem ją stuningować. Na tuning zamierzam wydać około 1000zł(wymienione będzie wszysztko poza body i szkieletu GB), lecz ostatnio zaczołem się zastanawiać czy nie lepiej będzie kupić giety porządnej firmy i w późniejszym czasie ją podrasować jeżeli niebędą zadowalać mnie jej osiągi. Możecie mi doradzić czy warto wydać 1000zł w chiniola czy lepiej w nową firmową gietke a później jakieś 800zł na jej przeróbkę? Jeszcze takie pytanie czy G36CA mają mniej FPS będzie dalej i celniej strzelać niż G36JG mające ok 40 fps więcej?

 

PS. temat założyłem tu bo niewiem czemu niemogę założyć tematu w działe jestem zielony.

 

[Regulaminu forum też nie możesz przeczytać?]

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

Tak naprawde to zadna roznica ... jedynie w tym ze bedziesz mogl powiedziec ze masz CA markowego.

 

CA zeby mialo 460 - to wystarczy tylko wsadzic m130 i ewentualnie wymienic silnik na mocowy (choc stock powinien dac rade). Precka + gumka.

 

Z drugiej strony w JG - zalerzy ktora wersje kupisz.

Tez spring m130, plus silnik na mocowy o ile nie ma, wyciszony zestaw glowicy, uszczelniona dysza + gumka i precka.

 

ps. Problemy zaczynaja sie jak zaczynasz uzywac lipoli 11.1 - wtedy to ile masz fps nie jest juz tak bardzo istotne, jak ile masz rps. Bo o ile 15 rps i 450 fps nie rozwala gearboxa ... to 35 rps i 300 fps potrafi.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli stuninguje giete z JG za te około 1000zł to będzie mieć w granicach 440-460 fps

 

M120 guarder 50 zł

BU guardera 200 zł

Prowadnica łożyskowana PJa 25 zł

Gumka hp systema 30 zł

= ok 300 zł

 

Stabilne 440 FPS a można i więcej jak serwisant zdolny .

 

Tylko po co Ci tyle w tak krótkiej replice ? Ja to bym wymienił springa na M90/M100 guardera i zostawił jako zapas/strzelanki CQB i kupił używkę Gty CA na allegro za 600-700 zł i tak jak pisze Kocur , M130 guardera , dysza uszczelniona i ja bym wrzucił tłok wzmocniony bo do CA nie mam zaufania , w przyszłości jeszcze zębatki na coś w stylu STU CA i masz za ok 1200 zł 2 fajne repliki .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Chodzi o najdłuższą wersje bo taką posiadam i taką bym ewentulanie kupił. Co do tuningu giety JG, na taiwangunie są zestawy z Guadera(obecnie nie ma do giety ale bedą znowu) za ok 460zł taki jak tu http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1622.html

ale sprężyne wymienie na m130 guader, do tego bym wsadził taki silnik

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-642.html

albo taki, jak ktoś się zna to proszę napisać jaka jest różnica między nimi

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-643.html

do tego precka albo KM Head albo madbull, dobra gumka hop up i szczelna komora(szukam z TM ale nigdzie nie umiej znaleź więc raczej z CA wsadze)

Edited by Rengar
Link to post
Share on other sites

Magnuma wstawiac do m130 ??

Chyba naprawde nie wiesz nic o silnikach...

Magnum jest na mocne springi i rofa 20-30 k/s

Do tego zwykly kit nie styknie - musi byc porzadny tlok i zebatki.

 

Turbo magnumy sa jeszcze szybsze kosztem torque - nadaja sie praktycznie do m120 max (a najlepiej m110)

 

Jak juz kupowac to silniki elementa - trzy razy tansze a podobne osiagi.

Magnuma trzeba umiec zrobic (mod na szczotki zeby nie bylo przebicia - normalnie silnik jest izolowany tylko warstwa farby wiec trzeba zrobic podkladki tam gdzie sa szczotki).

 

Precka jak juz to prometheus ... Gumka guarder lub systema jak kto woli (ja wole guardery) a komora w stocku jest dobra i nie ma co kombinowac.

Komore jest sens wymieniac jak sie popsuje. Stocki nawet chinskie sa swietne.

Link to post
Share on other sites

Silnik wymieniać do M130? Kocur nie bądź śmieszny, u mnie na SP130 Guardera ten silnik wymielił ponad 100k cykli mechanizmu GB, w wielu innych G'ietach które składałem chodził i chodzi na podobnych albo twardszych sprężynach. Nawet zębatka osi silnika się nie zużywa, szczotki nie były krótsze niż 3/4 całkowitej długości po tym przebiegu.

 

przemek10 podał najbardziej sensowną opcję, tylko ja bym widział tam jeszcze 7mm stalowe sliźgi i tłok wytrzymalszy jakiś (np. JBU).

Link to post
Share on other sites

Dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem ale troche odbiegliście od tematu. Lepiej stuningować giete JG czy kupić nową CA? I jeszcze takie pytanie, czy w giecie JG komora hop up jest jedno częśćiowa czy dwu?

Edited by Rengar
Link to post
Share on other sites

Ja bym stuningowal JG.

Komora jest jednoczesciowa w kazdej giecie.

Gogin - ktory silnik bo nie sprecyzowales ? Ten z JG czy z CA ? ;)

Ogolnie mialem giete ale ta sprzed 3 lat ... gdzie nie bylo jeszcze silnikow neodymowych wiec ciezko mi powiedziec jakie teraz sprzedaja (i w JG i w CA).

 

Ogolnie 450 fps to robi sie bardzo tanim kosztem.

Tylko baterie trzeba miec dobra (przy stockowych silnikach nie-neodymowych) Do neodymowych - jakakolwiek :)

Mi snjape 500 z neodymowym zasilala batka ktora nie dawala rade naciagnac stocka chinskiego 380 fps. Jakis czas mnie to naprawde dziwilo ze moje zapasowe batki nie dzialaja u innych ludzi.

Link to post
Share on other sites

 

Zębatki z zestawu dadzą Ci bardzo niski ROF nawet przy mocnej baterii .

 

ale sprężyne wymienie na m130 guader,

 

To będziesz miał luźno i bez specjalnego przykładania się 480 FPS

 

do tego bym wsadził taki silnik

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-642.html

albo taki, jak ktoś się zna to proszę napisać jaka jest różnica między nimi

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-643.html

 

Zbędny wydatek ale już o tym była mowa .

 

do tego precka albo KM Head albo madbull, dobra gumka hop up i szczelna komora(szukam z TM ale nigdzie nie umiej znaleź więc raczej z CA wsadze)

 

Miałem 2 Gty JG i 1 CA , nie ma dużej różnicy więc zostaw stok , a lufę jak już była mowa prometheus jak chcesz z najwyższej półki .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wysłałem giete do tuningu do specshopa, serwisant z tego sklepu powiedział mi że replika G36 z JG różni się konstrukcyjnie od markowych replik i jest to różnica polegająca na ogólnie całej konstrukcji przez co nie da się spasować niektórych cześci typu bore up np. dyszy wogóle nie da się wymienić bo żadna oprócz stokowej niepasuje. Jest to prawda że aż taka różnica jest w konstrukcji że nie idzie pożądnie stuningować giety z JG?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...