bamper12 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Witam. Mam taki problem. Od jakiegoś czasu w mojej eMce(G&G) zaczeła wariować sprężyna. A więc, po każdym strzale "brzęczy" . Zaczęło się to dziać po wymianie kabli na silikonowe i deansach, do tego zmieniłem tłok[głowica została ta sama] i silnik Teraz wsadziłem, ciche głowice P&J. Głowica i prowadnica są łożyskowane. Mam dwa silniki i dzisiaj z ciekawości wsadziłem znowu stockowy G&G. No i co nagle sprężyna ucichła. Kiedyś zdawało mi się, że jak dobrze wyregulowałem silnik to to znikło. Dzisiaj próbowałem na "tysiąc" sposobów i dalej brzęczy. Silnik G&G ma sprężynkę mocno siedzącą na "wale", a chiński mają luźno i wypada. Teraz mam dylemat, która to sprężyna tak brzęczy: -silnikowa? -główna? :wink: Może ktoś miał/ma taki problem?? Może ktoś wie jak to rozwiązać?? Z góry dzięki ;-) Pzdr. P.S. Szukałem, ale moja szukajka ma focha i wyświetla tylko czerwoną tabelkę :-F Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 Czemu już nie mogę edytować ;/?? A więc już nawet na stockowym G&G zaczęła brzęczeć - to musi być sprężyna główna ;/ Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Mój kumpel ma tak w G&P nowym. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 Dużo mi to nie pomorze :-F No chyba że ma jakiś sposób jak to wyeliminować :P Szczerze to nie po to kupiłem ciche głowice, żeby mi brzęczała teraz sprężyna:P No ale dzięki za zainteresowanie. Pzdr. P.S. To nie złośliwość !! ;) Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Masz sprężynę o regularnych czy nieregularnych zwojach? Kumpel ma takie brzęczenie na sprężynie o regularnym skoku i faktem jest, że strasznie to irytuje ;/ Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Przesmaruj sprężynę, smar naniesiony na nią powinien częściowo pochłonąć drgania i ją wyciszyć. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 Tak mam o jednakowych zwojach;/ No ale wcześniej nie brzęczała:P Fakt, że jak kiedyś to składałem to nawaliłem pomiędzy sprężynę smar, teraz o tym ostatnio zapomniałem, bo mi szkoda smaru było, mam resztę i dwa GB do złożenia. Widzę, że nie ma co oszczędzać!! Pojadę do sklepu i kupie nową puche :) Dzięki!! Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 Problem wyeliminowany dzięki wielkie za zainteresowanie :D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 Srr, ze te posty tak jeden pod drugim, ale edycja ma focha ?? Zapomniałem napisać, że problem wyeliminowany, tylko że to była sprężynka silnika !! Mój kumpel ma tak w G&P nowym. Możesz powiedzieć koledze, żeby wyregulował silnik, ja mój wyjąłem, wsadziłem jeszcze raz powoli, dokręciłem i po 1000BB, nic się nie powtarza xD Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 To nie była sprężyna silnika, tylko zębatka. Sprężyna na silniku odpowiada jedynie za regulacje, podczas strzelania nie jest używana więc nie wydaje odgłosu. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 1, 2010 Author Report Share Posted May 1, 2010 Szczerze nie wiem, wyjąłem silnik wsadziłem powoli i jest cisza ! ;) Może jest to kwestia ułożenia tej sprężynki w chwycie(w końcu to chińska) Dobra nie ważne co, ważne że problem się rozwiązał ;) Dzięki:D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 To nie była sprężyna silnika, tylko zębatka. Sprężyna na silniku odpowiada jedynie za regulacje, podczas strzelania nie jest używana więc nie wydaje odgłosu. Czy ja wiem, czy to zaraz zebatka? U mnie też był problem z brzeczeniem - ewidentnie był to dźwiek spreżyny. Prawdopodobnie przy naciąganiu silnik przemieszczał sie bo miał luz, zaś gdy siła na zebatkach zelżała, silnik wracał do pozycji wyjściowej robiąc "brzdek". Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 1, 2010 Author Report Share Posted May 1, 2010 Tak, właśnie o to mi chodziło ;) Zawsze przy kończeniu pracy silnika, poza tym czemu niby na podwójnym łożyskowaniu, miałaby brzęczeć M90, on jest taka krótka, że się ledwo tam uciska w GB ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Trudno powiedzieć jak się nie słyszało tego dźwięku. Możliwe, że przez złą regulacje miałeś "wędrujący silnik" skoro poprawna regulacja pomogła. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.