Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z głośną sprężyną. [?]


Recommended Posts

Witam.

Mam taki problem. Od jakiegoś czasu w mojej eMce(G&G) zaczeła wariować sprężyna.

A więc, po każdym strzale "brzęczy" . Zaczęło się to dziać po wymianie kabli na silikonowe i deansach, do tego zmieniłem tłok[głowica została ta sama] i silnik

Teraz wsadziłem, ciche głowice P&J.

Głowica i prowadnica są łożyskowane.

 

Mam dwa silniki i dzisiaj z ciekawości wsadziłem znowu stockowy G&G.

No i co nagle sprężyna ucichła.

Kiedyś zdawało mi się, że jak dobrze wyregulowałem silnik to to znikło.

Dzisiaj próbowałem na "tysiąc" sposobów i dalej brzęczy.

Silnik G&G ma sprężynkę mocno siedzącą na "wale", a chiński mają luźno i wypada.

 

Teraz mam dylemat, która to sprężyna tak brzęczy:

-silnikowa?

-główna?

:wink:

 

Może ktoś miał/ma taki problem??

Może ktoś wie jak to rozwiązać??

Z góry dzięki ;-)

Pzdr.

 

P.S. Szukałem, ale moja szukajka ma focha i wyświetla tylko czerwoną tabelkę :-F

Link to post
Share on other sites

Tak mam o jednakowych zwojach;/

No ale wcześniej nie brzęczała:P

 

Fakt, że jak kiedyś to składałem to nawaliłem pomiędzy sprężynę smar, teraz o tym ostatnio zapomniałem, bo mi szkoda smaru było, mam resztę i dwa GB do złożenia. Widzę, że nie ma co oszczędzać!! Pojadę do sklepu i kupie nową puche :)

Dzięki!!

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Srr, ze te posty tak jeden pod drugim, ale edycja ma focha ??

 

Zapomniałem napisać, że problem wyeliminowany, tylko że to była sprężynka silnika !!

 

 

Mój kumpel ma tak w G&P nowym.

 

Możesz powiedzieć koledze, żeby wyregulował silnik, ja mój wyjąłem, wsadziłem jeszcze raz powoli, dokręciłem i po 1000BB, nic się nie powtarza xD

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

To nie była sprężyna silnika, tylko zębatka. Sprężyna na silniku odpowiada jedynie za regulacje, podczas strzelania nie jest używana więc nie wydaje odgłosu.

Czy ja wiem, czy to zaraz zebatka? U mnie też był problem z brzeczeniem - ewidentnie był to dźwiek spreżyny. Prawdopodobnie przy naciąganiu silnik przemieszczał sie bo miał luz, zaś gdy siła na zebatkach zelżała, silnik wracał do pozycji wyjściowej robiąc "brzdek".

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...