Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Big Dragon-Układ MOSFET Typ 2 V.2 Kolba


Recommended Posts

Czy taki o to mosfet będzie pasował do mojego Mk12 MOD1? Kable mam przełożone do kolby stałej;) czy taki mosfet będzie pasował czy lepiej nie bawić się w to i kupić zwykłe kable niskooporowe? jak ktoś by nie wiedział jak to wygląda to mówie że coś podobnego jak M16 A4

Link to post
Share on other sites

Wtyczki są proste, a powinny być pod kątem 90. Przy wyginaniu mogą się złamać, mogą stracić kontakt. Mogą (i pewno są) tylko ściskane a nie lutowane. Okablowanie wydaje się badziewne, wtyczka duża tamyia jest do kitu i też pewno jest tylko ściskana, nie lutowana. Wymontowywanie kostki stykowej nie jest potrzebne, bo stara spokojnie da radę (chyba że stopił się plastik a blaszki są spalone). Nie wiem jakie bebechy są w środku bo nie miałem w rękach.

 

Instalacja MOSFETa jest na tyle sporą ingerencją w konstrukcję AEGa że równie dobrze możesz zrobić sam całego MOSFETa. Albo zlecić komuś z forum zrobienie nowej elektryki. W 100 za wymianę elektryki i zrobienie MOSFETa się wyrobisz a będziesz miał zrobione lepiej niż tu.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Nie mieliśmy czasu z kolegą na grzebanie, więc nabyliśmy wersję z kablami na front i do kolby. Po pierwsze:

 

Trzymajcie się od tego ścierwa z daleka, jak w ogóle Specshop może to sprzedawać ludziom?

 

Kable lutowane.

Obie wersje różnią się. Także od tego co pokazane na obrazku.

Wszystkie styki (czyli między 2 elementami kostki stykowej oraz te, wystające z kostki, które są zwierane na płytce selektora) niepodoginane.

W obu układach prąd płynie bez względu na kostkę stykową - cały prąd jest bez przerwy przekazywany na silnik. Trzeba przelutować kable.

W wersji na kolbę plus wejściowy i wyjściowy są dolutowane do jednego wtyku na kostce, trzeba wyjście przelutować tam gdzie jest dolutowany kabel sygnałowy.

W wersji na front plus wejściowy należy odlutować od kabla sygnałowego wchodzącego na kostkę stykową (od strony baterii) i dolutować do drugiego styku na kostce stykowej. Wymagana jest wymiana okablowania bo cały prąd idzie kablem sygnałowym i po przyciśnięciu spustu powyżej 2s leci dym. Poza tym chyba pozamieniane są + z -, bo silnik kręci tylko poza gearboxem.

Dodatkowo, w wersji na front po pierwszym podłączeniu sinika, nie dało się zdjąć wtyku z silnika i po prostu się urwał. A także, w tej samej wersji jeden z kabelków (minus) jest tak krótki, że kabelki trzeba połączyć w body (mosfet zaczyna się wraz z delta ringiem), żadnej nadwyżki.

 

Jeżeli ktoś chce zobie napsuć nerwów, to idealny wybór.

Edited by qurcz
Link to post
Share on other sites

Właśnie miałem kupować do mojego HK416 AGM na front...

Czyli nie ma sensu kupować tego tak? ehhh szkoda bo chciałem kupić, zamontować i mieć spokój...jednocześnie posiadając już układ MOSFET...

W takim razie co zrobić, co zakupić ? Czy ktoś wie gdzie zakupić dobry układ FET z kablami niskooporowymi, wtyczkami kątowymi do silnika, i najlepiej aby był dzielony na część gearboxa i część zasilania (mosfet z bezpiecznikiem tamyia mini na baterie).

Pozdrawiam.

Edited by ximar
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...