Masta4Blasta Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Rok 2012 Ukazują się szokujące dokumenty świadczące o tym, iż zamachy terrorystyczne w Nowym Yorku, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii były przeprowadzone z inicjatywy rządu USA i były pretekstem do ataku na Afganistan i Irak. Rok 2013 USA zostaje usunięte z ONZ i NATO i objęte embargiem gospodarczym przez wszystkie państwa na świecie. Dzięki takiemu rozwojowi sytuacji coraz szybciej wzrasta znaczenie Chiny oraz Wielka Brytania na arenie międzynarodowej. Niestety dzięki przepowiednią o końcu świata w 2012 wzrost naturalny w 2013 jest tak ogromny, iż w dłuższym okresie czasu spekuluje się, iż zabraknie miejsca na świecie. Rok 2014 Chiny wraz z Wielką Brytania rozpoczynają pracę nad bronią przyszłości o nazwie PRODIGY. Jej działanie opiera się na emisji fal o niespotykanej dotąd częstotliwości. Efektem działania fal jest rozsadzenie mózgów ludzkich. Mózgi zwierząt nie są narażone na działanie fal gdyż mają inną specyfikacją radialną. Po użyciu broni zniszczeniu nie ulega także infrastruktura. Rok 2015 Pracę nad PRODIGY dobiegają końca w celu zabezpieczenia broń przechowywana jest w specjalnym kontenerze. Aby go otworzyć potrzebny jest specjalny kod. W przypadku złego kodu lub też jakiejkolwiek innej próbie dostania się do broni ulega ona samo destrukcji. W celu zabezpieczenia interesów Wielkiej Brytanii i Chin do poznania kodu potrzebny jest specjalny program deszyfrujący (w jego posiadaniu jest Wielka Brytania), oraz materiał źródłowy (posiadają Chiny). Po wprowadzeniu materiału źródłowego do programu pojawia się kod. Koniec 2015- szpieg USA w Chinach uzyskuję informację o możliwościach PRODIGY, oraz kopiuje materiał źródłowy. Trwają pracę nad rozszyfrowaniem kodu Rok 2016 W ręce USA trafiają informacje od kolejnych szpiegów rozsianych po Wielkiej Brytanii i Chinach- 29.05 PRODIGY zostanie przetransportowane samolotem. Amerykanie planują zestrzelić samolot nieopodal bazy wojskowej Wielkiej Brytanii w której prawdopodobnie znajduje się program deszyfrujący SZPIEDZY SĄ WSZĘDZIE!! Wywiad Wielkiej Brytanii odkrywa plany USA, oraz tworzy plan. W planie tym pozwala na strącenie samolotu z bronią, odbicie materiałów źródłowych z rąk USA oraz zdobycie PRODIGY na własny użytek. Chiny natomiast nic nie planują bo nic niewiedzą i dadzą się zrobić w jajo. SZPIEDZY WIELKIEJ BRYTANI I USA BIORĄ UDZIAŁ OPERACJACH WOJSKOWYCH. Oprócz tego, że informację są w bazach każdej ze stron, dla szybszego uzyskania kodu jeden żołnierz po każdej stronie zostaje wyposażony przez dowódcę w informację posiadane przez jego państwo. I etap operacji Cel Amerykanów: wejście w posiadanie programu deszyfrującego Cel Wielkiej Brytanii: wejście w posiadanie materiałów źródłowych II etap Zdobycie PRODIGY Mechanika i zasady: I ETAP - W scenariuszu występują 2 drużyny, startują z odległych od siebie baz - przed rozpoczęciem każdy uczestnik wylosuję kopertę KOPERT NIEMOŻNA OTWIERAĆ - W jednej z kopert dla każdej strony będzie znajdować się bądź kod źródłowy ( USA), bądź program deszyfrujący (Wielka Brytania) - Wszyscy pozostali uczestnicy maja fałszywki w kopertach - w momencie śmierci uczestnik porzuca wszystkie posiadane koperty, w miejscu w którym zginął - członkowie drużyny niemogą dotykać koperty ze swojej ekipy, natomiast mogą bronić miejsca w którym się znajdują -członkowie drużyny mogą przechwytywać wszystkie koperty drużyny przeciwnej - po przechwyceniu koperty należy udać się do swojej bazy w celu jej otwarcia OTWIERAMY TYLKO W BAZIE i pozostawiamy je w wyznaczonym przez organizatora miejscu - można zebrać więcej kopert po zabitych przeciwnikach i dopiero z większą ilością udać się do bazy w celu otwarcia - oprócz zabicia kuriera można wejść w posiadanie programu deszyfrującego/kodu źródłowego poprzez odbicie go z bazy przeciwnika - odbić można tradycyjnie szturmem bądź… -na wojnie są SZPIEDZY w każdej z ekip będzie jedna albo 2 takie osoby (zależy od frekwencji) -szpiedzy są wyznaczani przez organizatora - szpieg przez pierwszą 1 godzinę działa normalnie w drużynie, niemoże dać się zdemaskować po upływie tego czasu może przystąpić do wykradnięcia informacji z bazy przeciwnika - szpieg w chwili wejścia w posiadanie informacji przeciwnika zakłada specjalną opaskę i udaje się do swojej prawdziwej bazy - przed przystąpieniem do kradzieży informacji przez szpiega może zacząć strzelać do „swoich” jednak w przypadku gdy sam zostanie trafiony traci status szpiega i wraca do swojej prawdziwej ekipy - w przypadku zdobycia informacji przeciwnej drużyny udajemy się po PRODIGY Tutaj zaczyna się drugi etap Drużyna posiadająca komplet informacji musi użyć kodu, ekipa przeciwna uniemożliwia to. Jednak aby użyć kodu należy dostarczyć komplet informacji w wyznaczony teren. -drużyna zabiera komplet dokumentów od siebie z bazy do wyznaczonej strefy - w przypadku trafienia gdy jesteśmy w posiadaniu kompletu dokumentów musimy je zostawić w miejscu śmierci -dokumenty mogą zostać podniesione przez każdego uczestnika gry i przeniesione w wyznaczone miejsce - aby uzyskać dostęp do broni jedna osoba z drużyny musi przez 5 minut siedzieć w wyznaczonym miejscu. - w przypadku trafienia tej osoby może ją zastąpić inna osoba z drużyny, ale 5 minut liczy się od początku (czas na wprowadzenie kodu) - jako że kod będzie się znajdować przy broni każda drużyna może próbować go wykorzystać Po zdobyciu PRODIGY kończymy i podliczamy punkty: - 2ptk za przetransportowanie fałszywej koperty do bazy - 5ptk za przetransportowanie koperty z informacjami do bazy - 8ptk za odbicie informacji z bazy „szturmem” - 15ptk za odbicie informacji z bazy przez szpiega - 4ptk za zabicie szpiega - 10 ptk za przeniesienie kompletu informacji w miejsce w którym leży PRODIGY - 20ptk za zdobycie PRODIGY Zasady trafień: Każde trafienie powoduje śmierć uczestnika w czasie pierwszego etapu trafiona osoba: -niezwłocznie zakłada czerwoną szmatę -pozostaje na miejscu w którym ją trafiono 5 minut (leży bądź kuca) - 5 minutach udaje się na repa - repy co każde 15 minut od pełnej godziny W przypadku gdy dojdzie do ostatecznej potyczki (komplet dokumentów w pobliżu PRODIGY) po trafieniu od razu schodzimy do repa bez siedzenia przez 5 minut. Jeżeli strzelający jest pewien trafienia – zostaje ono uznane, nawet jeśli trafiony go nie poczuł. Wszelkie przypadki terminatorstwa proszę zgłaszać do organizatorów. Trzeba je wyjaśniać na gorąco! Limity FPS i inne ograniczenia: - repliki mocniejsze niż 600fps powinny zostać zgłoszone organizatorom! - powyżej 450fps tylko na singlu (nie dotyczy karabinów wsparcia) - karabiny wsparcia (mające powyżej 400fps) strzelają tylko z dwójnogu, ustawione na ziemi – operator leży lub klęczy – operator przyłapany na strzelaniu z ręki „popełnia samobójstwo” i schodzi na respa. Za karabin wsparcia zostanie uznane wszystko co ma magazynek typu drum, ew. inny powyżej 600bb + wszystko to co wygląda jak karabin wsparcia Scenariusz przewidziany jest na ok.30 osób Podział w stronach konfliktu równy. Quote Link to post Share on other sites
Sybir Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Wygląda ciekawie. Mam jedno pytanie i jedną uwagę: 1) Czy scenariusz został już kiedykolwiek rozegrany? Jeśli tak, to jak było z grywalnością i zafunkcjonowaniem mechaniki? 2) Mówi się respy, nie repy :) (Od respawn=odrodzenie). Quote Link to post Share on other sites
Masta4Blasta Posted May 19, 2010 Author Report Share Posted May 19, 2010 Scenariusz mamy plan przeprowadzić 29.05 w Dębogórzu, jak ktoś jest zainteresowany zapraszam. Co do respów to literówka, pewnie więcej ich jest w całym tekście. Quote Link to post Share on other sites
Masta4Blasta Posted July 8, 2010 Author Report Share Posted July 8, 2010 Scenariusz rozegraliśmy w 32 osoby. Co do uwag to taka: drużyna która zdobyła komplet informuje przez radiolę sztab o zdobyciu tajnych informacji. Informacja zostaje przejęta przez przeciwników . W praktyce jedna drużyna informuje drugą że ma komplet dokumentów. Chodzi oto żeby mieć czas na zajęcie pozycji obronnych przy PRODIGY. Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Scenariusz rozegraliśmy w 32 osoby. Co do uwag to taka: drużyna która zdobyła komplet informuje przez radiolę sztab o zdobyciu tajnych informacji. Informacja zostaje przejęta przez przeciwników . W praktyce jedna drużyna informuje drugą że ma komplet dokumentów. Chodzi oto żeby mieć czas na zajęcie pozycji obronnych przy PRODIGY. A nie lepiej po prostu nie zakazywać podsłuchiwania przeciwnika? Zawsze to jakiś dodatkowy smaczek. I pytanie czy to, że wszyscy wiedzą iż w drużynie jest szpieg i znają w zarysie jego plan nie wpływa na zachowanie graczy? Oczywiście z drugiej strony gracze muszą wiedzieć, że coś takiego może mieć miejsce. Organizowałem kiedyś scenariusz z motywem podobnym, mianowicie w sytuacji zbliżonej do Iraku czy Afganistanu "koalicja" miała do pomocy lokalną milicję. Każdy "tubylec" czy to z milicji czy cywili czy partyzantki został sparowany z drugim tubylcem. Jeżeli ginął "brat" milicjanta - koalicja zabiła partyzanta to ten też dołączał się do rebelii i mógł strzelać do koalicji. Sytuacja taka miała miejsce, ale koalicjanci nie byli uprzedzeni o takiej możliwości i wściekli się kiedy milicjant "pojechał" ich z 5 metrów. Quote Link to post Share on other sites
Masta4Blasta Posted July 12, 2010 Author Report Share Posted July 12, 2010 (edited) Pewnie że można ominąć opcję z informowaniem o zdobyciu kompletu informacji ale... w naszym przypadku drużyna która zdobyła komplet informacji bez większego problemu zdobyła PRODIGY, powód- nikt z przeciwników nie wiedział że już mają komplet info i ludzie byli rozproszeni po terenie. Zawiodła komunikacja w grupie wystarczyło w sumie alby ktoś z radiolą obserwował miejsce w którym leży PRODIGY. Co do szpiegów to nie zdążyli się ujawnić:) Co do szpiegów to lepiej żeby ludzie wiedzieli że ktoś taki jest, tak dla bezpieczeństwa i z chęci wykluczenia kwasów. Edited July 12, 2010 by Masta4Blasta Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.