Kaldas Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Witam zastanawiam się nad kupnem M4 S-System (ostatecznie RIS patrz sam dół) ale nie wiem którego producenta. Cena max to 700zł najlepiej koło 600zł. Z tego co udało mi się znaleść to tak: - M4 S Boyi (BI-3381) przemawia do mnie cena i metalowe boy http://www.gunfire.pl/product-pol-1152189703-BI-3381M.html - M4 S JG (JGF6613) przemawia że to JG a nie Boyi (chyba lepsze :-P ) ale ma body z ABS a do S-Sytem nie ma części na zmiany http://www.gunfire.pl/product-pol-1152190161-JGF6613.html - M4 S P&J (PJ4 System) po 1 to wogule nie mogę go znaleść (nawet, żeby był niedostępny) i ma małą ilość FPS i chyba body z ABS Więć było by miło usłyszeć jakąś opinie od was na ten temat. Ostatecznie pod uwagę wchodzi też M4 RIS Boyi'a (lub jakiejś innej firmy, jaką proponujecie ?)którą mogę kupić na miejscu we Wrocławiu w Gunfire za 570, może jest tez S System ale nie zwróciłem uwagi hehe. http://www.gunfire.pl/product-pol-1152189678-BI-5181M.html Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 mam m4 s Boyia (400 fps -taka u karakmanów była swojego czasu) Ale trafiłem na naprawdę felerną sztukę bo na pierwszej strzelance zębatki 1 przewód zmialiły.Po zmianie okablowanie strzeliła listwa popychacza,gdy już listwę zmieniłem to zaczęły się problemy ze spustem-czasami po mocniejszym naciśnięciu replika przestawała strzelać a sam spust robił się strasznie miękki (trzeba było wyciągać gb i śrubokrętem podłubać przy stykach) Nerwy mi puściły i kupiłem gb G&P z m130 guardera-od tamtego czasu 0 jakichkolwiek problemów :-) 2 znajomych którzy te same m4 s mają nie narzekają i poza wymianą baterii i gumki nic nie musieli robić Jeśli chodzi o body to zauważyłem u siebie 3 następne felery 1:górny ris lekko uciekał w prawo i w regulacji lunety brakowało mi skali (walka z pilniczkiem i problem zniknął) 2:luzy na front gripie-gibał się o 3 mm w przód i tył (izolka pod górny ris to rozwiązała) 3:replika na zawieszeniu 2 punktowym -wyrwałem boczny ris razem z uchem od body podczas wolnego biegu (w body pod tą szyną są 2 dziury więc risa na odwrót przykręciłem ale z zawieszeniem już nie biegam) Ja akurat po zmianie gb postanowiłem zainwestować w stałą kolbę i mocną baterię-wyszło takie cuś-http://img529.imageshack.us/i/imag0077k.jpg/ Ja Boyia po tym co przeszedłem to nawet kijem od miotły nie dotknę ale inni sobie chwalą :P ze względu na to urwane ucho z risem sugerowałbym zwykłe m4 pj lub ics :-) Quote Link to post Share on other sites
Kaldas Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź teraz to mi namieszałeś hehe. Dopiero zaczołem w tym siedzieć ale widzę, że to zależy od modelu. Każda osoba kiedyś musi trafić na szajs czy to będzie pierwsza sztuka czy któraś z koeli. Ja chyba zaryzykuje z Boyi'em M4 S jeśli będa mieli na stanie jak nie to M4 RIS bo wiem, że jest ze świeżej dostawy :-P. Ogólnie zauważyłem, że dużo ludzi ma boyi'a ale oczywiście po przeróbkach hehe. Zobacze może ktoś jeszcze się odezwie. Thx za info ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Dozbieraj i kup M4 S-System TM. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 (edited) Dozbieraj i kup M4 S-System TM. Z tego co wiem to emek tokyo marui nie ma nigdzie. Nawet jeśli by był to proponujesz mu żeby dozbierał 1000zł :-F ? Pozdrawiam Edited June 23, 2010 by Gekon_1 Quote Link to post Share on other sites
Kaldas Posted June 23, 2010 Author Report Share Posted June 23, 2010 (edited) Zgadzam się z Gekon_1 nawet na zagranicznych shopach nie ma. Jedynie co znalazłem to recki na forach i youtubie. i faktycznie były po około 400$ hehe xD. Hmmm już bym wolał za taką cene kupić raczej M4 RIS G&P. Edited June 23, 2010 by Kaldas Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 W poprzednim poście zapomniałem napisać że między zmieleniem kabli a pęknięciem listwy popychacza zerwało mi jeszcze 2 zęby na tłoku :P Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 (edited) Polecam M4 S S-System JG. Pancerny gearbox (jakościowo przewyższa boya o kilka klas), sprężyna m120, lufa półprecyzyjna 6,08mm. Mam go od sierpnia 2008 i zero problemów. Jedyna wada to niestety abs-owy korpus, ale "uszy" trzymają pewnie do dziś. Edited July 11, 2010 by Maciej0011 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.