Cincin Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 (edited) Mid-capy są dwurzędowe ( kulki ustawiaja sie tak, jak naboje w ostrym magazynku). Przez to czasem się zdarza, że dwie kulki się zaklinują o siebie i trzeba stuknąc-puknąc magazynkiem, by odblokować maga ;-) Osobiście z magazynkami G&P mam żadko taki problem (wystarczy od czasu do czasu wyczyścić lub ew. popsikać troszke silikonem). Są to jedne z najlepiej wizualnie wykonanych magazynków, oryginalnych wymiarów (brakuje im tylko na tylnej ściance otwórku - ułatwiającego w ostrym odpowiedniku, rozróżnić załadowany magazynek, od pustego). Edited April 4, 2008 by Cincin Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Trochę odkopię temat - Czy może się wypowiedzieć ktoś kto używa tej repliki w wersji 2008? Jak się sprawuje po jakim przebiegu? Czy były jakieś usterki? Jak tuning? (niestandardowe części) Za wszelkie informację będę wdzięczny bo zastanawiam się nad kupnem tej repliki. Quote Link to post Share on other sites
mrycha Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Witam Również mam kilka pytań. Niby najnowszy model z 2008, na mad onionie piszę że "Najnowsza seria AK74 z 2008 roku ma oksydowane korpusy tłoczone ze stali" LINK Czy to prawda? Mam zamiar kupić wersję tuningowaną do 380-400fps ze zbrojowni LINK Lecz w tym sklepie pisze: "Aluminiowy korpus został pokryty stalową wytłoczką co dodatkowo chroni go przed uszkodzeniami." Która informacja jest prawdziwa. A może w każdym modelu z tych sklepów jest inny korpus? Quote Link to post Share on other sites
ParQ Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Z tego co widzę z instrukcji i z AK to wychodzi na to że ma tak jakby 2 części. Od wew. jest aluminium a od zewnątrz cześć stalowa. Nie jestem pewien, ale tak chyba jest. Najwyżej mogę podesłać skan z instrukcji. PS. Najlepiej to do sklepu napisz co i jak. Quote Link to post Share on other sites
Kalwar11 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Witam, Przymierzam się właśnie do zakupu ak74 Phantom, ale na forum nie mogę znaleźć żadnych informacji dotyczących replik firmy ics (oczywiście oprócz tego wątku), dlatego posiadaczy prosiłbym o opinie na jej temat. Quote Link to post Share on other sites
sosiu Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 (edited) Witam, Zastanawiam sie nad wymieniem hop-upu + air nozzle. Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie?. Dzieki, Sosiu Edited February 12, 2010 by sosiu Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 A ja mam pytanie. Pisałem do madonion na temat dyszy i dowiedziałem się że jest ona niekompatybilna z dyszami innych firm. Chciłbym sobie sprawić Bore up lecz nie wiem jakiej firmy ma być ta dysza bo ICS nie robi takiej o poszerzonej średnicy. Prosze o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Dunel - najprawdopodobniej bedziesz musial zmieic dodatkowo komore HU. Quote Link to post Share on other sites
ParQ Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Z wymianą komory też jest problem bo jest inny zaczep, że tak to nazwę... Co to dyszy: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1943 Tutaj pisze, że nie pasuje do AK G&G i ICS i pochodzi to z tego zestawu: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2748 A w zbrojowni: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=856 Jakoś sobie poradzili, ciekawe jak w końcu z tym jest :wink: Quote Link to post Share on other sites
wados Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Czyli gb z Cymy i komory do tej repliki sie nie włoży ? Quote Link to post Share on other sites
ParQ Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 GB do reszty prawdopodobnie by nie pasowało, bo dysza nie pasuje. Dało by się zaczep komory zmodyfikować i by pasowała. Nie będzie to raczej trudne zadanie. Zależy jeszcze jak się mają wymiary komory ICS do komory Cymy. Quote Link to post Share on other sites
Mleczaj_Krowka Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Jeśli chodzi o bore-up, wystarczy oddać replikę do madonion. http://madonion.eu/Tuning_replik_ICS_do_450_fps_opcja_II_p832.html Tyle, że m130 madonion polecam zmienić na sp120/sp130 guardera ... Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
Mleczaj_Krowka Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Jeśli chodzi o bore-up, wystarczy oddać replikę do madonion. http://madonion.eu/Tuning_replik_ICS_do_450_fps_opcja_II_p832.html Tyle, że m130 madonion polecam zmienić na sp120/sp130 guardera ... Pozdrawiam :) A jakby ktoś chciał samemu zrobić, to tutaj ma kompatyblinego borka ( produkcji ics ) i to co wklada madonion. - Powiększony cylinder typ 0 ICS. Powierzchnia pokryta warstwą dwutlenku tytanu zmniejsza tarcie przy ruchu głowicy tłoka - Zestaw podwójnie uszczelnianej głowicy cylindra i głowicy tłoka o powiększonej średnicy. Głowica tłoka jest łożyskowana ICS. - Wykonany z twardego aluminium wzmocniony tłok ICS Przy częściach pisze, że kompatybilne z częściami innych producentów ... Wypadałoby się ich jeszcze zapytać jaką dyszę tam ładują i sprawa tuningu rozwiązana. Pozdrawiam Mleczaj Edited September 19, 2010 by Mleczaj_Krowka Quote Link to post Share on other sites
Mleczaj_Krowka Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 A jakby ktoś chciał samemu zrobić, to tutaj ma kompatyblinego borka ( produkcji ics ) i to co wklada madonion. - Powiększony cylinder typ 0 ICS. Powierzchnia pokryta warstwą dwutlenku tytanu zmniejsza tarcie przy ruchu głowicy tłoka - Zestaw podwójnie uszczelnianej głowicy cylindra i głowicy tłoka o powiększonej średnicy. Głowica tłoka jest łożyskowana ICS. - Wykonany z twardego aluminium wzmocniony tłok ICS Przy częściach pisze, że kompatybilne z częściami innych producentów ... Wypadałoby się ich jeszcze zapytać jaką dyszę tam ładują i sprawa tuningu rozwiązana. Pozdrawiam Mleczaj Echhh, sry za kolejny post, nie mam możliwości edycji ... Po rozebraniu okazało się, że dysza siedzi niebieska, wg. mojego majstra na 90% to dysza classica ;d. Czyli tajemnica jak stuningować ten model AK rozwiana ;d. Pozdrawiam Mleczaj Quote Link to post Share on other sites
wados Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Na madonionie są dysze CA , to samo mi napisali w mailu że pasują. Quote Link to post Share on other sites
Damianosky Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 (edited) Robił ktoś w madonion tuning tych kałaszy? Daje rade czy lepiej u kogoś z serwisantów robić? Edited October 13, 2010 by Damianosky Quote Link to post Share on other sites
Pierzak Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 Czy komora pro wina bedzie pasowac? Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 A czy komora pro-win'a nie jest integralna ze szkieletem pro-win;a?? Quote Link to post Share on other sites
painball Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Echhh, sry za kolejny post, nie mam możliwości edycji ... Po rozebraniu okazało się, że dysza siedzi niebieska, wg. mojego majstra na 90% to dysza classica ;d. Czyli tajemnica jak stuningować ten model AK rozwiana ;d. Pozdrawiam Mleczaj Niebieska to Classic, ale na miejscu Twoim i Twojego majstra sprawdziłbym czy dysza ma te 19,5mm (Jak to w AK) zamiast "rozwiewać tajemnice" :happy: Stawiam piwo, że nie ma, a gdy się przyjrzycie, zobaczycie, że jest skrócona :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Abis Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Co trzbe do niego włożyć żeby wytrzymał sprężynę M140/M150? W całym temacie jest bardzo mało informacji o tuningu tej repliki Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Pytanie: czy pełnowymiarowe suwadło od tej repliki będzie pasowało do systemu VFC? Quote Link to post Share on other sites
SCORPS Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Miał ktoś może do czynienia w tym modelu ze składaną kolbą? Mechanizm zatrzasku jest solidnie wykonany, czy istnieje duże prawdopodobieństwo, że może się rozlecieć? I czy kolbę da się złożyć jak zamontowana jest szyna boczna (jaskółka)? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.