ravin Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Tak więc w piękny słoneczny piątek przyszła mi nowiutka replika G&G od SpecShop.pl po tuningu Silver tj.wymianie sprężyny na m120s systema i na kabelki Elemanta-level 3 for ver.2 front line no i glowica na elementa.Tak więc udałem się wypróbować replikę..podczepiłem batke także nówkę z tym co mi się wydaje naruszyły się kabelki - opiszę póżniej mowa jest o Firefox 9.6v 1500mAh założyłem kolbę no i tak patrze jakiś dymek z kolby szybko odpiełem batke naszczęście batka działa lecz replika nie daje znaku życia tj. zero reakcji na spust.Hmm można było by pomyśleć że to bezpiecznik poszedł lecz to okablowanie nie posiada bezpiecznika..Podpiełem innymi kabelkami batke bezpośrednio pod silnik i kręci.. więc to nie jest wina silnika tak więc zwracam się z pytaniem do Was - Co mogło się stać ??? Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Jak możesz to sprawdź miernikiem opór całego układu. Zobacz też, czy gdzieś nie jest uszkodzona izolacja kabla. Quote Link to post Share on other sites
ravin Posted July 4, 2010 Author Report Share Posted July 4, 2010 Hmm sprawdzałem miernikiem prąd nie dochodził do wtyków pod silnik. a do GB się nie dobierałem gdyż posiadam gwarancje.. może dokładniej opiszę włożyłem batke do kolby i nagle zgrzyt,dym i spalenizna szybko odczepiłem batke przewody od gb i od batki jak ogień gorące.. zastanawia mnie co się mogło stać bo kurde te okablowanie nie ma bezpiecznika więc dlaczego nie dochodzi prąd ... mowa dokładnie o tych kabelkach http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4965 czekam na sugestie Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Skoro poszedł dym, a batka i kable były gorące to znaczy, że gdzieś musi się robić zwarcie. Jak masz gware to nie zastanawiaj się i wysyłaj do naprawy. Quote Link to post Share on other sites
ravin Posted July 4, 2010 Author Report Share Posted July 4, 2010 replikę wyślę w poniedziałek :twisted: Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Przede wszystkim kupiłeś śmieci, a nie kable - to po pierwsze. Po drugie może być gdzieś zwarcie (uszkodzona gumka termokurczliwa). Po trzecie SS mógł Ci za dużo podkładek dać, że nawet taka batka, przy takim silniku nie ma siły naciągnąć sprężyny (ale to już wyższa szkoła jazdy) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.